راه‌ های شارژ حساب آلپاری

/ / دسته‌بندی نشده
راه‌ های شارژ حساب آلپاری “”

بروزرسانی دی ۲۹, ۱۴۰۲

در حال حاضر معاملات بازار بین‌المللی فارکس از طریق بروکرها و یا کارگزاری‌های فعال در این بازار مانند بروکر ویندزور انجام می‌پذیرد. از میان انواع متنوع کارگزاری‌های فارکس، بروکر و یا کارگزاری آلپاری محبوبیت بالاتری داشته و بسیاری از معامله‌گران ایرانی ترجیح می‌دهند از طریق این کارگزاری در معاملات بازار جهانی فارکس شرکت کنند مانند روش‌های واریز و برداشت بروکر ویندزور، راه‌ های شارژ حساب آلپاری اهمیت ویژه‌ای دارد. در این مقاله نحوه واریز به حساب آلپاری و چگونگی شارژ کردن حساب این بروکر به چند روش را توضیح خواهیم داد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

راه‌ های شارژ حساب آلپاری

معرفی آلپاری

هدف از ایجاد بروکرها، تسهیل و افزایش امنیت معاملات در بازار است. بروکر آلپاری یکی از بروکرهایی است که شما می‌توانید برای معاملات فارکس از آن استفاده کنید. این بروکر در سال ۱۹۹۸ با جذب رگولاتورهای معروف و بزرگ، خیلی سریع به یکی از پراستفاده‌ترین بروکرها تبدیل شد. برای کار با بروکرها، باید ابتدا در آن پول واریز کنید، به دلیل تحریم‌ها علیه کاربران ایرانی، شارژ بروکر آلپاری یکی از چالش‌ها محسوب می‌شود.  

روش های مختلف شارژ حساب آلپاری

کارگزاری آلپاری دسترسی ایرانیان را محدود کرده و شارژ این حساب برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند مشکل است، اما با این حال امکان شارژ کردن حساب بروکر آلپاری برای این دسته از معامله‌گران وجود دارد. پس اگر تمایل دارید در این کارگزاری معاملات خود را آغاز کنید باید در ابتدا راه‌های شارژ حساب آلپاری را بدانید.

برای این کار می‌توانید از چند روش اصلی کمک بگیرید. از مهمترین راه‌های شارژ حساب این کارگزاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روش های شارژ بروکر آلپاری

  • واریز ریالی به حساب آلپاری
  • شارژ حساب آلپاری با ارزهای دیجیتال (فعال است)
  • شارژ حساب آلپاری با وب مانی (در حال حاضر غیر فعال است)
  • شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی (در حال حاضر غیر فعال است)

در ادامه، این روش‌ها را تشریح کرده و حداقل شارژ حساب آلپاری را نیز مرور و بررسی خواهیم کرد.

شارژ حساب آلپاری از طریق ریال

یکی از ساده‌ترین راه‌های شارژ حساب آلپاری، روش واریز ریالی است. اگر تمایل به استفاده از این راهکار دارید نیازی به طی کردن مسیر دور و دراز و دشواری نخواهید داشت. پس می‌توانید از کارت بانکی خود بروکر آلپاری را شارژ کنید. برای اجرای این فرایند باید از صرافی میهن پرداخت کمک بگیرید. ابتدا ثبت نام کنید و بعد از انتخاب روش شارژ حساب، سفارش موردنظرتان را انتخاب نمائید. شارژ بروکر آلپاری، در سایت میهن پرداخت نیازی به احراز هویت ندارد و شما تنها با ثبت نام در سایت می‌توانید خریدتان را انجام دهید. 

شارژ حساب آلپاری با تتر

یکی از بهترین راه‌ های شارژ حساب آلپاری استفاده از ارزهای دیجیتال از قبیل تتر و یا ۵۰ ارز دیگر است. همان‌طور که می‌دانید این ارز نوعی استیبل کوین محسوب می‌شود و ارزش هر تتر معادل یک دلار است. برای اینکه بتوانید حساب بروکر آلپاری خود را با استفاده از این ارز دیجیتال شارژ کنید باید به میزان کافی این ارز را در کیف پول خود و یا صرافی داشته باشید. برای اینکار، می‌توانید یک کیف پول ارز دیجیتال، مانند تراست ولت یا کیف پول متامسک داشته باشید و با خرید ارز دیجیتال از صرافی میهن پرداخت، به راحتی خودتان حساب آلپاری‌تان را شارژ نمائید.

با توجه به کارمزد ارزهای دیجیتال، توصیه می‌کنیم، در صورتی که قصد دارید حساب آلپاری خود را از طریق تتر و یا ارزهای دیگر شارژ کنید، از میهن پرداخت استفاده کنید. برای اینکار مراحل زیر را طی کنید:

۱- وارد حساب آلپاری خود شوید و از بخش انتقال وجه، واریز وجه را انتخاب کرده و اینبار بخش “انتقال از” را به جای پرفکت مانی روی گزینه “(crypto+50 ,USDT) Crypto” قرار دهید، سپس روی گزینه ادامه کلیک نمائید.

۲- پس از طی کردن مراحل و وارد کردن مبلغ، وارد بخش انتخاب ارز می‌شوید. از بخش start typing for quick search می‌توانید اسم ارزتان را تایپ کرده تا سریعتر پیدا کنید. نکته بسیار بسیار بسیار مهمی که در این بخش وجود دارد، انتخاب کوین در شبکه صحیح است.

اگر دانشی در زمینه شبکه‌های ارز دیجیتال ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله جامع شبکه ارز دیجیتال چیست ما را حتما مطالعه بفرمائید.

 

شارژ آلپاری با تتر

۳- به طور مثال برای شارژ حساب آلپاری با تتر روی شبکه ترون یا TRC20، باید بعد از انتخاب USDT، شبکه ترون (USDT-TRX) را انتخاب کنید. مرحله بعد، ادرس کیف پولی که شما باید به آن تتر انتقال دهید نمایش داده می شود. که دو حالت دارید:

حالت اول: خودتان از کیف پولتان تتر را واریز می‌کنید.

حالت دوم: وارد سایت میهن پرداخت شده و از بخش سفارشات، سفارش “خرید ارز دیجیتال” را انتخاب کنید، با انتخاب کوین تتر و سپس آدرسی که در آلپاری کپی کرده‌اید، می‌توانید به راحتی، بدون دغدغه و کمترین کارمزد، حساب آلپاری خود را با ارز دیجیتال شارژ نمائید.

خرید ارزهای دیجیتال در میهن پرداخت

شارژ الپاری

شارژ حساب بروکر آلپاری با وب مانی

همان‌طور که می‌دانید وب مانی یکی از مشهورترین سرویس‌های پرداخت اینترنتی محسوب می‌شود که در سال ۱۹۸۸ میلادی در مسکو بنیانگذاری شد و در حال حاضر بیش از میلیون‌ها کاربر از سراسر نقاط جهان دارد. مزیت عمده وب مانی این است که در شرایطی که تمامی سرویس‌های ارائه دهنده خدمات مالی در سراسر جهان سرویس دهی خود به کاربران ایرانی را محدود و متوقف کردند، این شرکت روسی همچنان به ارائه خدمات بدون محدودیت به کاربران ایرانی ادامه می‌دهد.

در حال حاضر روش شارژ حساب آلپاری غیر فعال است اما برای آموزش ارائه می‌شود. برای کار با وب مانی، می‌توانید افتتاح حساب وب مانی انجام دهید. اگر از قبل حساب وب مانی دارید، باید ابتدا به اندازه ای که می‌خواهید حساب آلپاری‌تان را شارژ کنید، واریز پول به وب مانی داشته باشید، میهن پرداخت به راحتی و با کمترین کارمد می‌تواند حسابتان را شارژ کند. 

شارژ حساب وب مانی

مراحل شارژ حساب آلپاری با حساب وب مانی

۱- برنامه WebMoney Keeper Classic را باز کنید.

۲- در حساب آپاری خود، روی «Deposit Funds» از بالا کلیک کنید.

۳- بخش Transfer from را روی Webmoney قرار داده و ارز را USD را انتخاب کنید و روی continueکلیک کنید.

۴- پس از ارسال درخواست خود، کد موجود در تصویر کوچک را به همراه اعتبار حساب وب مانی خود وارد کرده و روی “Go to Payment” کلیک کنید. بقیه مراحل را در حساب وب مانی خود انجام دهید و وجوه را ارسال کنید.

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی یکی از ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راهکارها برای واریز وجه به حساب شما است که توسط وب سایت میهن پرداخت انجام می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید پرفکت مانی به یک روش پرداخت آنلاین اطلاق می‌گردد که در کشور ایران نیز موارد استفاده فراوانی دارد.

با استفاده از این سرویس می‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن و بدون ارائه اطلاعات حساب بانکی وجوه مدنظر خود را به حساب کارگزاری آلپاری انتقال دهید. برای انجام این کار نیاز به ساخت حساب پرفکت مانی خواهید داشت که باید این کار را از طریق مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس Perfectmoney.is انجام دهید.

۱- نحوه واریز به حساب آلپاری با پرفکت مانی نیز ساده است. در ابتدا به حساب کاربری خود در سایت آلپاری وارد شوید، زبان را روی فارسی قرار داده و از منوی سمت راست در زیر بخش انتقال وجه، گزینه واریز وجه را انتخاب کنید.

شارژ الپاری با پرفکت مانی

 

۲- در قدم دوم، “انتقال از” را روی Perfect Money و “انتقال به” را یکی از حساب‌های دلاری که قصد دارید تا شارژ شود انتخاب کنید و روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

شارژ آلپاری با پرفکت مانی

 

۳- در قسمت سوم، در بخش ” مبلغی که برداشت خواهد شد” را مبلغی که می‌خواهید آلپاری را شارژ کنید انتخاب کنید. و سپس گزینه “ادامه” را بزنید.

شارژ آلپاری با پرفکت مانی

مرحله آخر هم بررسی حساب و مقدار است که بعد از بررسی نهایی روی گزینه “انتقال وجه” زده و شارژ حساب را با استفاده از درگاه پرفکت مانی انجام دهید.

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی در میهن پرداخت

چنانچه حساب پرفکت مانی ندارید، می‌توانید با کمک صرافی میهن پرداخت، به راحتی، بدون احراز هویت و بهترین نرخ، حساب آلپاری خود را شارژ نمائید. برای اینکار، لازم است در میهن پرداخت ثبت نام کرده، از منوی سفارشات، سفارش خرید با پرفکت مانی ثبت نمائید. 

خرید با پرفکت مانی در میهن پرداخت

حداقل شارژ حساب آلپاری

بسیاری از افرادی که به انجام معامله در بازارهای جهانی تمایل داشته و می‌خواهند حساب بروکر آلپاری خود را شارژ نمایند با این سوال و دغدغه مهم روبرو می‌شوند که حداقل شارژ حساب آلپاری چه میزانی است؟ در واقع داشتن اطلاعات کافی، کامل و دقیق در این باره برای شروع معاملات اهمیت بسیار زیادی دارد.

لازم است بدانید که حداقل میزان مبلغ مورد نیاز برای شارژ این حساب چیزی در حدود ۱۰ دلار است. به ویژه اگر از افرادی هستید که به تازگی کار معامله در این بازار را آغاز کرده‌اند و ممکن است نیاز به آزمون و خطاهای بسیار داشته باشند. اگر بیش از این مقدار را وارد حساب آلپاری کنید ممکن است با ضرر و زیان و یا نگرانی‌های فراوان بابت از دست دادن سرمایه خود روبرو شوید.

سخن آخر

در این مقاله، به بررسی راه‌ های شارژ حساب آلپاری پرداخته شد. آموزش تصویری شارژ بروکر آلپاری با متدهای پرفکت مانی و ارزدیجیتال آورده شده است. شما می‌توانید با استفاده از میهن پرداخت به راحتی واریز پول به بروکر آلپاری را انجام دهید. روش شارژ با پرفکت مانی نیازی به احراز هویت نداشته، اما برای شارژ با ارزدیجیتال باید مدارک هویتی شما در سایت میهن پرداخت، تأیید باشد.

۴ Comments to “ راه‌ های شارژ حساب آلپاری”

  1. نرجس مقیمی says :پاسخ

    سلام

    کدوم روش شارژ آلپاری راحت تر هست؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام نرجس عزیز

      تمامی روش هایی که در این مقاله آورده شده اند در میهن پرداخت به راحتی قابل انجام هستند.
      چیزی که مهم است، توجه به کارمزدها و شبکه در هنگام شارژ از طریق ارزهای دیجیتال است.

  2. نعیم موسوی says :پاسخ

    برای شارژ آلپاری با پرفکت مانی میشه احراز هویت نکرد؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام نعیم عزیز، شارژ آلپاری و سایر بروکرها در میهن پرداخت بدون احراز هویت قابل انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *