ارسال پول با حواله وسترن یونیون در میهن پرداخت

ابتدا در سایت میهن پرداخت ثبت نام کرده و سپس روی لینک زیر کلیک کنید.

حواله وسترن یونیون

ارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله وسترن یونیون

اگر به دنبال یک راه سریع و مطمئن برای انتقال ارز خود به کشورهای دیگر هستید، پیشنهاد میهن پرداخت به شما، استفاده از حواله ارزی وسترن یونیون در ایران بوده چون یکی از مزیت‌های این روش، عدم نیاز به حساب بانکی است.

شما با در دست داشتن مشخصات خود و فرد گیرنده و داشتن نام شهر و کشور مورد نظرتان، به راحتی با پر کردن فرم مربوطه قادر خواهید بود، مراحل ارسال وسترون یونیون را پشت سر بگذارید و ارسالی موفق داشته باشید. در انتها صراف وسترن یونیون به شما کدی خواهد داد که شما آن را باید در اختیار فرد گیرنده قرار دهید، تا به راحتی بتواند از شعب وسترن یونیون حواله ارسالی را نقد کند. به همین سادگی دریافت وسترن یونیون انجام خواهد شد.

میهن پرداخت، با دارا بودن نمایندگی وسترن یونیون و صرافی وسترن یونیون در تهران، کلیه نقل و انتقالات پولی را در سریعترین زمان و کمترین کارمزد برای شما انجام می دهد. کادر مجرب و پشتیبانی قوی، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه خدمات ارزی، تمامی خدمات وسترن یونیون مانند ارسال پول و دریافت پول از خارج با وسترن یونیون را در بستری امن پوشش می‌دهد.

دریافت حواله وسترن یونیون از خارج

شما می‌توانید تمام پرداخت‌های ارزی خود را از یک نقطه به یک نقطه دیگر ارسال کنید. به دلیل تحریم‌ کشور ایران، امکان ارسال پول به ایران از طریق وسترن یونیون برای افراد وجود ندارد اما میهن پرداخت به عنوان یک نماینده رسمی، به راحتی و در سریعترین زمان، وسترن یونیون را به ریال تبدیل و به حساب بانکی‌تان واریز خواهد کرد. دریافت وسترن یونیون و ارسال وسترن یونیون در تهران و سایر شهرستان‌ها را با ما تجربه کنید.

نرخ حواله وسترن یونیون

به دلیل تغییر نرخ به طور مداوم، امکان تعیین نرخ میسر نیست، برای مشاهده نرخ حواله وسترن یونیون برای انتقال پول با وسترن یونیون، از طریق تیکت با بخش پشتیبانی در تماس باشید.

حتما نام و نام خانوادگی، پاسپورت دریافت کننده را داشته باشید تا بتوانید مراحل را سپری کنید. کارشناسان ما در تمام ساعات روز برای پشتیبانی و راهنمایی شما عزیزان آماده هستند.

پرسش و پاسخ های رایج در مورد حواله وسترن یونیون

بله، به دلیل تحریم‌های بانکی بین‌المللی علیه ایران، استفاده از وسترن یونیون در ایران از طریق صرافی‌های معتبر مانند میهن پرداخت انجام می شود.

بله، استفاده از حواله بانکی، نیاز به احراز هویت دارد.

مدت زمان ارسال و دریافت به حساب بانکی شما بستگی دارد و معمولا تا 24 ساعت کاری ممکن است زمان ببرد. در صورتی که در تایم کاری ارسال کنید، مبلغ در همان روز به گیرنده واریز می‌ شود. برای دریافت جزئیات بیشتر از طریق تیکت با پشتیبانی تخصصی حوالجات ارزی میهن پرداخت رد تماس باشید.

ارسال پول با وسترن یونیون بدون نیاز به حساب بانکی بوده و تنها نیاز به اطلاعات حقیقی شخص فرستنده و گیرنده دارد.

ارزهای رایج در وسترن بونبون شامل دلار آمریکا (USD)، یورو (EUR)، پوند انگلیس (GBP)، دلار کانادا (CAD)، دلار استرالیا، فرانک سوئیس، ین ژاپن، رینگیت مالزی، روپیه هند و درهم امارات است.

در این روش نیازی نیست که گیرنده به حساب بانکی دسترسی داشته باشد، همچنین زمان انتقال پئل هم سریع است.

بالا