ژورنال ها|کنفرانس ها

پرداخت هزینه ارائه و چاپ مقالات علمی در ژورنالها و مجله های بین المللی معتبر با کمترین نرخ

ارسال مقاله برای ژورنال ها و مجلات بین المللی از آن دسته مواردی است که می تواند اعتبار و شهرت زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. هرچند که چاپ این مقالات پیش نیازهای مربوط به خود را دارد، اما بعد از رسیدن به درجه مناسب برای ارسال مقالات و چاپ آنها، شما باید هزینه ی چاپ مقاله خود را پرداخت کنید. با توجه به نوع مجله و یا ژ<رنال انتخابی شما، هزینه ها متفاوت خواهد بود. یکی از راه هایی که می توانید با آن خود را مطرح کنید و اطلاعات و علم خود را در اختیار دیگران، آن هم به صورن بین المللی قرار دهید، بدون شک، چاپ مقاله در این ژورنال ها و مجلات است.

ارسال مقاله نیازمند پرداخت هزینه می باشد. پرداخت هزینه چاپ مقالات، عمدتاً به صورت آنلاین و از طریق کارتهای اعتباری ویزا و مستر و همچنین پی پال انجام می شود.
میهن پرداخت توانایی انجام هر نوع پرداختی که مربوط به مقالات و کنفرانس ها است را دارد. هزینه ها بسیار متفاوت است و با توجه به ارزی اینترنتی که شما انتخاب می کنید، می تواند هزینه های متفاوتی را برای شما در بر بگیرد. شما می توانید با پشتیبانی میهن پرداخت در مورد چگونگی پرداخت هزینه ارسال مقاله به ژورنال ها و مجلات و همچنین برای کنفرانس راهنمایی بگیرید.

برای ثبت سفارش پرداخت ژورنال در قسمت پنل کاربران باید ثبت نام کنید و سپس در بخش مرتبط با نوع ارز پرداختی اقدام به ثبت سفارش نمایید.
سفارش ها در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد. همچنین در میهن پرداخت شما به غیر از پرداخت ژورنال و پرداخت هزینه چاپ مقاله قادر به خرید از سایت های خارجی و رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل خواهید بود. با ما همراه باشید.

 

برخی از وب سایت های معتبر در زمینه چاپ مقالات در مجلات و ژورنال ها

پرداخت هزینه چاپ و ارائه مقالات علمی در ژورنال ها و مجله های بین المللی

پرداخت هزینه آزمون ACCA

پرداخت آزمون ACCA

پرداخت آزمون TOFEL

پرداخت وقت سفارت سوئیس

پرداخت سفارت و اقامت

بالا