موسسه WES یا ( World Education Services ) از معتبرترین مراکز ارزیابی مدارک تحصیلی در آمریکای شمالی است. بعضی از دانشگاه های آمریکا و کانادا از دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دوره عالیه دارند، درخواست ارزیابی مدرک توسط این موسسه را می کنند.

پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی توسط موسسه World Education Services

پکیج های ارزیابی مدارک بسته به کشور کانادا یا آمریکا و نیز ادامه تحصیل یا مهاجرت و کار متفاوت است. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در آمریکا یا کانادا را دارند می بایستی پکیج Course by Course with GPA & course-levels را انتخاب کنند که در این پکیج نمره های تک تک واحدهای درسی کارنامه دانشجویان، بر مبنای نمره از صفر تا ۴ (که سیستم درجه بندی GPA آمریکایی یا کانادایی می باشد)، محاسبه و معدل گیری می شود. از طرفی متقاضیانی که قصد مهاجرت و انجام کار را دارند می بایستی پکیج Document-by-Document Evaluation را انتخاب نمایند.

برای اطلاع از مدارک لازم برای ارزیابی مدارک با توجه به کشور محل تحصیل به لینک زیر در سایت WES مراجعه فرمایید.
http://www.wes.org/required/index.asp

به این نکته توجه فرمایید که برای ارزیابی مدارک توسط WES نبایستی اصل مدرک برای این موسسه فرستاده شود. موسسه WES مدارک دریافتی را به هیچ عنوان باز نمی گرداند.

هزینه های ارزیابی مدارک WES :

هزینه خدمات مربوط به آمریکا

هزینه خدمات مربوط به کانادا

هزینه ها را می توانید به کمک مستر کارت و یا ویزا کارت پرداخت نمایید. این هزینه ها توسط میهن پرداخت انجام می شود. سپس یک کد ۷ رقمی با نام Reference Number از سایت WES توسط میهن پرداخت برای شما ارسال می شود که می توانید آن را برای انجام مراحل بعدی مورد استفاده قرار دهید.

پس از دریافت مدارک توسط WES اقدامات لازم برای ارزیابی Assessment آغاز می شود و طی چند روز report آماده خواهد شد. به این صورت که بعد از بررسی و ارزیابی مدارک WES نتیجه اصل بودن یا نبودن مدارک و تغییر از فرمت ۲۰ نمره به ۴ نمره را انجام داده و نتیجه را به دانشگاه یا مؤسسه دریافت کننده اعلام می نماید. این اطلاعات در WES ثبت شده است و هر زمان که مایل باشید با پرداخت هزینه می توانید درخواست دهید  تا نتیجه ارزیابی به دانشگاه یا مؤسسه مورد نظر شما ارسال شود. به این ترتیب که پس از ورود به سایت http://wes.org و انتخاب گزینه order duplicate reports درخواست به صورت آنلاین سابمیت می گردد.

میهن پرداخت توانایی انجام پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی توسط موسسه WES در کمترین زمان ممکن را دارد. لطفا در صورت تمایل به پرداخت هزینه مربوطه سفارش خود را در پنل کاربری ثبت کنید و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

انجام پرداخت های مربوط به آزمون های بین المللی

انجام کلیه امور مربوط به ثبت نام آزمون های بین المملی توسط میهن پرداخت به راحتی و سهولت قابل انجام است.

بالا