پرداخت هزینه و رزرو هتل های خارجی

رزرو هتل خارجی در بیشتر مواقع، به صورت آنلاین انجام می شود و پرداخت هزینه رزرو آنلاین هتل جزو خدماتی است که توسط میهن پرداخت انجام می شود.

پرداخت هزینه رزرو هتل خارجی به دو صورت Pay Later و Pay Now انجام می شود.
توجه: پرداخت نوع Pay Later به علت اینکه همان موقع از کارت کسر نمی شود یا حداکثر مبلغ ۱۰ دلار جهت رزرو از کارت برداشت می شود با پرداخت ۱۰ دلار کارمزد توسط میهن پرداخت قابل انجام است.
بعضی از سایت های معتبر در زمینه رزرو آنلاین هتل های بین اللملی:

Expedia.com accorhotels.com lastminute.com
agoda.com Hotels.com booking.com

پرداخت هزینه بلیط پرواز های خارجی

خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی با استفاده از حساب های ارزی اینترنتی مانند پی پال و کارت های اعتباری ویزا و مستر توسط میهن پرداخت انجام می شود.
میهن پرداخت توانایی خرید از سایت های مختلف خارجی را دارد و براحتی می تواند بلیط پرواز خارجی را برای شما خریداری کند. ولی لازم است قبل از خرید نسبت به اعتبار سایت مربوطه اطمینان حاصل نمایید. از خدمات نوین میهن پرداخت، خرید کالا از سایت های خارجی نیز می باشد!
در زیر لیست تعدادی از سایت های معتبر خارجی در زمینه فروش بلیط پرواز خارجی آورده شده است.

Alitalia MyAustrian Southwest SunExpress
Expedia AirAsia Germania CheapOair
PEGASUS EasyJet Transavia AEROFLOT

با میهن پرداخت بهترین خدمات ارائه شده برای پرداخت هزینه هواپیمای خارجی و خرید بلیط هواپیما را تجربه کنید.

نکات مهم مربوط به سفارش:

  • با توجه به اینکه بعضی از سایت های رزرو هتل خارجی بعد از رزرو ممکن است اقدام به برداشت مبلغ اضافه و یا برداشت کل مبلغ از کارت نمایند، ما از کارت های مخصوص این کار استفاده می کنیم.
    و به اندازه مبلغ مورد نیاز خرید شما کارت را شارژ می کنیم. در مورد رزرو هتل خارجی اگر در حالت Pay Later سایت مربوطه برای برداشت کل مبلغ از کارت یا بخشی از آن تلاش کند و به علت عدم موجودی کارت ما یا هر دلیل دیگر پرداخت موفقیت آمیز نباشد رزرو انجام شده ممکن کنسل شود، که در این حالت میهن پرداخت هیچ مسئولیتی بابت کنسل شدن رزرو شما بر عهده نخواهد داشت.
  • اگر به هر دلیلی هتل ها اقدام به برگشت وجه پرداختی به کارت ما نمایند تا زمانی که مبلع ریفاند به صورت کامل به حساب ما واریز نشده باشد از تسویه با شما معذوریم.
  • در صورتی که مبلغ ریفاند شود طبق قانون ریفاند سایت با شما تسویه خواهیم کرد.
    قیمت هر واحد ارز به نرخ خرید سایت محاسبه و ۱۰ هزار تومان هم به صورت ثابت از مبلغ نهایی سفارش کسر و به موجودی کاربری اضافه خواهد شد.
    مبلغ ریفاند در صورت درخواست مشتری ظرف مدت ۴۸ ساعت تسویه خواهد شد.
  • در صورت ثبت اطلاعات اشتباه از طرف شما، هیچ مسئولیتی بر عهده ما نخواهد بود و تمام پیگیری های لازم به عهده شما خواهد بود.
  • پرداخت سایت هایی که نیاز به احراز هویت پرداخت کننده دارند انجام نمی دهیم.
  • مدت زمان انجام سفارش از چند دقیقه تا ۲۴ ساعت ممکن است زمان ببرد.

پرداخت هزینه خرید پروازهای بین المللی و رزرواسیون هتل های خارجی

انجام کلیه امور مربوط به مهاجرت و مسافرت توسط میهن پرداخت به راحتی و سهولت قابل انجام است.

بالا