آموزش واریز و برداشت در بروکر ویندزور

/ / دسته‌بندی نشده
آموزش واریز و برداشت از بروکر ویندزور “”

بروزرسانی دی ۲۸, ۱۴۰۲

واریز و برداشت ریالی در بروکر ویندزور و واریز پول به بروکر ویندزور با روش‌های مختلفی در ایران امکان‌پذیر است و مانند راه های شارژ حساب آلپاری، متنوع بوده و می‌بایست مطابق نیاز از آن‌ها استفاده کنیم. معامله‌گران و تریدرها با کمترین مشکل می‌توانند در بازارهای جهانی معاملات خود را انجام دهند و در صورت نیاز انتقال دارایی، آن‌ها می‌توانند بدون هیچ مشکلی اقدام به انتقال کنند. میهن پرداخت با چندین سال تجربه در زمینه پرداخت‌های ارزی، امکان شارژ اکانت بروکرها مانند شارژ بروکر ویندزور را فراهم کرده است؛ آموزش واریز و برداشت بروکر ویندزور، نحوه واریز ریالی بروکر ویندزور و نحوه واریز پول در بروکر ویندزور از مواردی است که در این مقاله با آن اشنا می‌شویم.

آموزش واریز و برداشت بروکر ویندزور

 

بروکر چیست؟ 

به زبان ساده‌‌تر، بروکر به معنای کارگزاری‌های آنلاین در فضای معاملات جهانی هستند که خدماتشان را به کاربران ارائه می‌دهند و خریداران و مشتریان را به یکدیگر وصل می‌کنند. در تمام بروکرها به دلیل امنیت بالا، همه خریداران و فروشندگان حتماً باید احراز هویت شوند. بعد از اینکه وارد بازارهای معاملات جهانی شدید، ممکن است مشکلات زیادی برایتان به وجود بیاید، یکی از این مشکلات پیدا کردن خریدار و فروشنده است.

مشکلات مهم‌تری در این زمینه وجود دارد که می‌توان به ارتباط و تعامل با بانک‌ها و نحوه انتقال پول اشاره کرد. این مشکلات، بسیاری از افراد را دچار سردرگمی کرده که از وارد شدن به این بازار پشیمان می‌کند؛ در معاملات بین‌المللی، به جهت خرید و فروش ارزها و سهام‌های شرکت‌های مختلف وجود یک واسطه می‌تواند دردسرهای مالی را کاهش دهد، به همین دلیل تریدرها با استفاده از بروکرها سعی می‌کنند تا معاملاتشان پرسودتر انجام شود.

برای معرفی بروکر ویندزور می‌توان گفت که یکی از معتبرترین و معروف‌ترین بروکرهای معاملاتی آنلاین است و به دلیل ارائه خدمات بسیاری که به کاربران ایرانی ارائه داده است، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و یکی از پلتفرم‌های شناخته شده‌ای است که امکان قرار دادن نقدینگی بالا در آن وجود دارد. یکی از روش‌های محبوب برای کاربران ایرانی شارژ حساب ویندزور با پرفکت مانی است البته با سیستم‌های پرداختی مانند وب مانی (الان امکان پذیر نیست) و ارز دیجیتال (زیکسی پی) می‌توانید حساب ویندزور خود را شارژ کنید. چنانچه خودتان حساب پرفکت مانی دارید، می توانید با استفاده از خدمات شارژ حساب پرفکت مانی میهن پرداخت، حساب خود را شارژ کرد و سپس اقدام به شارژ ویندزور کنید.

بروکر ویندزور در کدام کشور است؟

شعبه Ltd کارگزاری ویندزور در بلیز، تحت نظارت کمیسیون مالی بین‌المللی و کمسیون اوراق بهادار اردن بوده و شعبه قبرس آن، توسط کمیسیون بورس اوراق بهادر قبرس (CySEC) تنظیم و نظارت می‌شود.

نحوه واریز و برداشت در بروکر ویندزور

واریز و برداشت بروکر ویندزور از روش‌های محدودی پشتیبانی می‌کند، نحوه واریز و برداشت به بروکر ویندزور از طریق صرافی‌ها، یکی از گزینه‌های مناسب برای معامله‌گران ایرانی می‌باشد، اما بسیاری از این معامله‌گران برای واریز و برداشت از بروکر ویندزور، از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند.

 افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در فضای معاملات جهانی را دارند، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه واریز به بروکر ویندزور و نحوه برداشت از بروکر ویندزور و بروکرهای دیگر دچار مشکلاتی می‌شوند. برای واریز و برداشت بروکر ویندزور می‌توان از روش‌هایی مانند واریز ریالی به ویندزور، ارزدیجیتال، پرفکت مانی استفاده کرد؛ برخی از روش‌های واریز و برداشت مانند وب مانی وجود دارد که حدود ۳ درصد کارمزدتراکنش دریافت می­کنند و هرچند وقت یکبار این روش حذف می‌شود. در میان این روش‌ها، پرفکت مانی محبوبیت بیشتری در بین کاربران ایرانی دارد و بسیاری از افراد، حتی صرافی‌ها از طریق این روش حساب‌های خودشان را شارژ می‌کنند.

بعد از ورود به کابین شخصی ویندزور درخواست خود را برای برداشت و یا واریز ثبت کنید که در واقع اطلاع رسانی به منظور واریز برداشت از حساب است. در قسمت amount تعداد دلار درخواستی برای انتقال از حساب ویندزور به حسابی که درسیستم ثبت کرده اید وارد کنید و در قسمت بعدی گزینه payment Hub را انتخاب نمایید و در قسمت توضیحات به فارسی یا انگلیسی به ویندزور اعلام کنید مبلغ واریزی و یا برداشتی را به اکانت شما در یک صرافی معتبر مانند میهن پرداخت انتقال دهد.

ویژگی‌های بروکر ویندزور

  • امکان واریز ریالی از طریق صرافی‌های شخصی
  • افتتاح حساب برای ایرانیان
  • امنیت بالا

نحوه واریز و برداشت ریالی در ویندزور

نحوه واریز و برداشت ریالی در بروکر ویندزور، به صورت مستقیم انجام نمی‌شود و کاربران باید از طریق صرافی‌ها اقدام به واریز و برداشت کنند. به این صورت که ریال به اندازه دلار را در اختیار صرافی‌ها قرار دهند تا صرافی معتبر حساب ویندزور را شارژ کند. برای برداشت نیز از حساب‌های صرافی استفاده کرده و از آن ریال دریافت کند. در ادامه به روش‌های مختلف واریز و برداشت در بروکر ویندزور می‌پردازیم.

نحوه واریز پول به بروکر ویندزور

یکی از مشکلات کاربرانی که قصد سرمایه گذاری در بازار فارکس را دارند، نحوه واریز پول در بروکر ویندزور است. روش‌های مختلفی برای واریز پول به حساب ویندزور وجود دارد، مانند ارز دیجیتال، پرفکت مانی و سایر حساب‌ها مانند وب مانی که در حال حاضر در دسترس نیست. معمولا روش پرفکت مانی پیشنهاد می‌شود و شما به راحتی در میهن پرداخت می‌توانید، سفارش شارژ حساب بروکر ویندزور، ثبت نمائید. ویژگی خوب میهن پرداخت، انجام سفارش‌ها در کمتر از ۱۵ دقیقه است. در ادامه به روش‌های مختلف واریز پول به حساب ویندزور می‌پردازیم.

شارژ حساب ویندزور فوری و کمترین کارمزد

شارژ حساب ویندزور با تتر

اگر می‌خواهید از طریق تتر و سایر ارزهای دیجیتال به حساب ویندزور خود پول واریز کنید. باید نحوه واریز تتر به ویندزور را بدانید، در ادامه آموزش شارژ حساب ویندزور با تتر ارائه خواهد شد.

۱- ورود به کابین شخصی و انتخاب روش پرداخت

در ایران ورود به سایت ویندزور بدون VPN امکان پذیر نیست. وارد حساب کاربری خود شوید،و از بخش Accounts > Deposit وارد بخش Deposit (واریز) شوید. در پنجره جدید از بین روش‌های ارائه شده بر روی گزینه پرداخت الکترونیکی (E-PAYMENT) کلیک کرده و گزینه zixipay را برای انتقال تتر به ویندزور انتخاب کنید.

واریز تتر به ویندزور

 

۲- انتخاب نوع رمزارز

از میان رمز ارزهای ارائه شده استیبل کوین تتر و یا USDT در شبکه TRC20 را انتخاب کنید. تفاوت اصلی شبکه ترون با شبکه اتریوم در سرعت تراکنش و کارمزد انتقال آن می‌باشد، در قسمت (مبلغ) مقدار تعیین شده برای شارژ ویندزور با تتر را وارد کنید و در مرحله بعدی گزینه تایید آدرس Wallet به نام خودم را فعال کنید و برای گزینه ادامه کلیک نمایید.

شارژ ویندزور با تتر

 

۳- تأیید اطلاعات و کپی آدرس کیف پول ویندزور

در قسمت بعدی اطلاعاتی شامل آدرس کیف، شماره حساب، مقدار شارژ و کارمزد برای شما نمایش داده شده است، در پایین صفحه برای کپی کردن آدرس کیف پول ویندزور بر روی گزینه کپی (Copy) کلیک کنید و با پایین آوردن صفحه امکان اسکن کردن آدرس ولت به صورت QR Code برای معامله‌گران به وجود می‌آید. در بخش پایین‌تر گزینه‌ای با عنوان “مبلغ منتقل شده است” ارائه شده که باید بعد از واریز تتر به ویندزور بر روی آن کلیک کنید.

 

شارژ بروکر ویندزور با ارز دیجیتال

 

۴- ورود به صرافی میهن پرداخت یا کیف پول برای انتقال تتر به ویندزور

در قسمت بعد در صرافی و یا ولت که موجودی تتر در آن دارید وارد شوید و در بخش برداشت (send یا widthrow) نوع کوین را USDT یا تتر انتخاب نمایید و شبکه انتقالی را TRC20 (ترون) انتخاب کنید و مبلغ مورد نظر برای واریز به حساب بروکر ویندزور را وارد نمایید. زمانی که برداشت و انتقال USDT تکمیل شد در صفحه شارژ ویندزور با تتر بر روی گزینه مبلغ منتقل شده است کلیک کنید.  زمانی که تراکنش شما انجام شد اسکرین شات آن را در قسمت تایید پرداخت ارز دیجیتال بارگذاری شده را تکمیل کرده و دکمه آپلود و ارسال را کلیک کنید.

چنانچه دسترسی به ارز تتر برای شارژ حساب بروکر ویندزور خود ندارید، می‌توانید با استفاده از صرافی میهن پرداخت، به راحتی و خیلی سریع به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخته و حسابتان را شارژ کنید. کافی است در سایت میهن پرداخت ثبت نام کرده آدرس ولت حساب ویندزور را در سفارش خرید ارز تتر وارد کنید تا تتر درخواستی به حساب مورد نظر واریز شود.

نحوه واریز به حساب ویندزور به حساب دیگر

انتقال داخلی در ویندزور از یک حساب به حساب دیگر فقط بین حساب هایی که ارز یکسان دارند انجام شده و از طریق کابین بصورت آزاد انجام می‌شود. برای اینکار مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد حساب ویندزور خود شده و وارد بخش کابین شوید.
  2. روی گزینه انتقال داخلی یا Internal transfer کلیک کنید.
  3. در قسمت مرکز پرداخت یا Payment Hub، مبلغ، حساب مبدأ یا Source Account (حسابی که قصد دارید از آن برداشت کنید) و حساب هدف یا Target Account (حسابی که می‌خواهید به آن واریز کنید) را انتخاب کنید.
  4. بر روی دکمه برداشت یا Widthraw کلیک کنید.

آموزش واریز برداشت بروکر ویندزور

شما در میهن پرداخت به راحتی می‌توانید از حساب ویندزور خود به حساب ویندزور میهن پرداخت واریز کرده و ریال دریافت کنید. برای اینکار لازم است، از طریق تیکت با بخش پشتیبانی در تماس بوده و شماره حساب ویندزور دریافت کنید.

برای فروش ویندزور از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید.

شارژ حساب ویندزور با پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟ پرفکت مانی از روش‌های پرطرفدار بین کاربران ایرانی برای شارژ حساب ویندزور می‌باشد. به دلیل قطع همکاری پرفکت مانی با ایران، امکان شارژ و برداشت از طریق پرفکت مانی حذف شده است و تنها در ایران می‌توان از طریق ارز دیجیتال مانند تتر شارژ ویندزور را انجام داد. بعد ساخت حساب کاربری در ویندزور، باید برای شارژ آن اقدام نمایید. برای شارژ حساب ویندزور با پرفکت مانی باید موارد زیر را طی کنید:

مرحله اول: ورود به کابین شخصی ویندزور

نحوه برداشت پول از بروکر ویندزور

مرحله دوم: انتخاب روش پرداخت

روش پرفکت مانی را انتخاب کنید.

نحوه واریز پول به بروکر ویندزور

مرحله سوم: وارد کردن جزئیات پرداخت (مبلغ، شماره حساب و..)

  • در مرحله بعد، مقدار مبلغ را وارد کنید. باید توجه داشته باشید که حداقل مقدار برای شارژ حساب ویندور از طریق پرفکت مانی، ۲۰ دلار است. در مرحله بعد مقدار و شماره حساب را بررسی کرده و در صورت صحیح بودن گزینه Submit را می‌زنیم.

نحوه واریز و برداشت ریالی در بروکر ویندزور

 

  • در ادامه درگاه پرفکت مانی را انتخاب و روی گزینه Make payments کلیک کنید.

نحوه انتقال پول به بروکر ویندزور

 

  • بعد از انجام این موارد اطلاعات کیف پول پرفکت مانی خود را که شامل ممبر آیدی، رمز عبور و شماره تانینگ است وارد کنید و سپس روی گزینه Preview Payment کلیک کنید.

شارژ حساب ویندزور با پرفکت مانی

 

بعد از طی کردن مراحل مذکور، حساب ویندزور شما شارژ خواهد شد. در صورتی که حساب پرفکت مانی ندارید، می‌توانید از خدمات شارژ حساب ویندزور میهن پرداخت استفاده کنید.

واریز ریالی به ویندزور

در این بخش، شما می‌توانید با استفاده از میهن پرداخت، با استفاده از کارت بانکی و ریال، حساب ویندزوتان را شارژ نمائید. کافی است در سایت ثبت نام کرده و از بخش سفارشات، سفارش شارژ حساب ویندزور ثبت نمائید.

برداشت از ویندزور با پرفکت مانی

نحوه برداشت از بروکر ویندزور از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. برای برداشت از بروکر ویندزور پرفکت مانی، کافی است بعد از ورود به حساب ویندزور، از بخش Payments > withdraw وارد بخش برداشت از حساب ویندزور شوید. پس از انتخاب روش برداشت پرفکت مانی، لازم است تا شماره کیف پول پرفکت مانی مقصد را به همراه مبلغی که قصد نقد دارید وارد کنید تا برداشت انجام شود.

شما می‌توانید با کمک صرافی میهن پرداخت نیز اقدام به نقد کردن درآمد ارزی از ویندزور کنید. کافی است در سایت ثبت نام کرده و از طریق تیکت با بخش پشتیبانی در تماس باشید. 

برداشت از ویندزور با پرفکت مانی

حداقل شارژ حساب ویندزور

حداقل واریز بروکر ویندزور از طریق پرفکت مانی، ۲۰ دلار است.

کارمزد و قوانین واریز تتر به ویندزور

تمامی روش‌های شارژ بروکر ویندزور از معامله گران کارمزد، کمیسیون و یا هزینه اضافی دریافت نمی‌کنند. تنها کارمزد در روش واریز تتر در شبکه ترون به ویندزور بروکر، هزینه سوخت در زنجیره بلاک است که این مبلغ حدود ۱دلار می‌باشد؛ ویندزور از معامله‌گران درخواست تایید آدرس کیف پول و ارسال تصویر ولت به منظور جلوگیری از تخلفات مالی مانند پول شویی اعلام کرده است. توجه داشته باشید حتما نسبت به انتخاب شبکه یکسان در هر دو کیف پول مبدأ و مقصد دقت کنید زیرا درصورت انتخاب اشتباه شبکه سرمایه انتقال یافته بازیابی نمی‌شود.

پشتیبانی بروکر ویندزور

اگر سوالی در ارتباط با چگونگی واریز و برداشت بروکر ویندزور دارید، می‌توانید از پشتیبانی ویندزور کمک بخواهید. پشتیبانی فارسی بروکر ویندزور، در تلگرام و واتس اپ بوده و برای کاربران خارج ایران نیز محدودیت ندارد. همچنین شما می توانید در کابین حساب کاربری تان، به صورت آنلاین با کارشناس مربوطه چت کنید.

سخن پایانی

اکثر کاربرانی که با فارکس کار می کنند دغدغه چگونگی واریز و برداشت در ویندزور را دارند. در این مقاله آموزش واریز و برداشت در بروکر ویندزور ارائه شد. شما به راحتی می‌توانید در صورت دریافت آموزش‌های لازم و کافی در دنیای سرمایه گذاری فعالیت کنید. شارژ حساب ویندزور با پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین روش‌های شارژ و واریز به کارگزار ویندزور است برای این کار می‌توانید از خدمات صرافی‌های معتبر استفاده کنید و عملیات شارژ بروکر ویندزور را انجام دهید.

۱۲ Comments to “ آموزش واریز و برداشت در بروکر ویندزور”

  1. پارسا says :پاسخ

    سلام
    ممنون از مطالب خوبی که نوشتین
    من اگر بخوام از حساب ویندزور خودم به شما واریز کنم باید شماره حساب بگیرم ازتون؟
    یا جایی در سایت هست که بشع فروخت
    ممنون میشم راهنمایی کتید

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام پارسا عزیز
      بله، شما می توانید بدون احراز هویت و تنها با ثبت نام در میهن پرداخت و سپس ارسال تیکت به راحتی نقد ویندزور انجام دهید.
      بخش پشتیبانی در کمترین زمان شماره حساب ویندزور میهن پرداخت را دراختیار شما قرار می دهند.
      بعد از واریز باید اطلاعات واریزی را از طریق همان تیکت ارسال کرده و ریال دریافت کنید.
      باز هم سوالی بود بپرسید در خدمت شما هستیم.

  2. پارسا says :پاسخ

    ممنون از پاسخگویی سریعتون من نقدمو انجام دادم عالی هستین پررونق باشه کسب و کارتون

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      خواهش میکنم پارسای عزیز

      رضایت شما هدف مجموعه ما است.

  3. ایلیا صفری says :پاسخ

    سلام
    نحوه واریز به حساب ویندزور با تتر در سایت میهن پرداخت به چه صورته؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام ایلیای عزیز

      شارژ حساب ویندزور با تتر امکان پذیر است اما به دلیل کارمزد بالا و روند ارسال تصویر پرداختی و تایید آن از سمت بروکر ویندزور، پیشنهاد می کنیم از خدمات شارژ بروکر ویندزور ما استفاده کنید.
      بروکر شما در کمتر از ۵ دقیقه به صوت مستقیم شارژ می شود.

  4. منا ضیابادی says :پاسخ

    سلام خسته نباشید الان ک پرفکت مانی با ایرانیا مشکل پیدا کرده، بروکر ویندزور رو با پرفکت مانی شارژ کنیم مشکلی ایجاد نمیکنه؟
    تو بخش آموزش واریز به بروکر ویندزور پرفکت مانی چون کارمزدش کمتره نسبت ب ارز دیجیتال از اون استفاده میکردیم.

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام منای عزیز
      بلهدر اغلب بروکرها با هر روشی که واریز انجام شود با همان روش نیز باید برداشت صورت بگیرد، شما می توانید از طریق میهن پرداخت، حسابتان را از هر طریقی شارژ و برداشت کنید.

  5. نگین عبداللهی says :پاسخ

    سلام برای برداشت از ویندزور از حساب خودمون به حساب ویندزور میهن پرداخت باید داخل سایت بروکر از کدام شیوه استفاده می کنیم؟ یعنی شماره حسابی که شما کدام روش Withdrawal در سایت ویندزوره؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام نگین جان، برای واریز باید از بخش گزینه داخلی حساب خود (Internal transfer) به حساب میهن پرداخت ما واریز کنید.
      برای دریافت اطلاعات، در سایت ثبت نام کنید و از منوی پشتیبانی > تیکت، برای نقد ویندزور اقدام کنید.

  6. عزت کریمی says :پاسخ

    سلام نحوه انتقال پول به بروکر ویندزور از بین روش هایی که گفته شده الان فقط ارز دیجیتال میشه استفاده کرد درسته؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام بله به دلیل تحریم پرفکت مانی، در حال حاضر این روش در بروکر ویندزور نیز برداشته شده است و فقط از طریق زیکسی پی می توان شارژ کرد.
      شما می توانید با اضافه کردن حساب خود در ویندزور مجموعه میهن پرداخت، حسابتان را شارژ کنید.
      برای شارژ حساب ویندزور، از منوی سفارشات > سفارش ویندزور ثبت کرده و برای برداشت از ویندزور، از طریق تیکت مراحل نقد را جویا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *