حواله ارزی داخلی (بانکی)

حواله ارزی چیست؟

حواله ارزی در واقع یک دستور ارسالی از یک بانک یا کارگذار است که بر مبنای آن بانک گیرنده موظف به پرداخت هزینه ی قید شده در حواله به شخص گیرنده است. انجام حواله ارزی داخلی به صورت آنلاین یکی از روش هایی است که موجب می شود شما هزینه ی بالایی را پرداخت نکنید.  در واقع شما در حواله ارزی آنلاین از پرداخت هزینه اضافی که مربوط به خرید حضوری است خلاص می شوید. اما این حواله را بانک ها نیز انجام می دهند که دردسر و هزینه ی بیشتری دارد. میهن پرداخت در این امر با روشی بسیار نوین آماده ارائه خدمات به شما است. هم هزینه ی و کارمزد کمتری خواهد داشت و هم سرعت انجام کارها بسیار بالا است. مقایسه با شما!

قیمت انجام حواله ارزی داخلی

قیمت ها متغیر است و با توجه به کشور مورد نظر و نوع محاسبه ی آن این مبالغ متفاوت است. به عنوان مثال چون دلار آمریکا و ترکیه نرخ متفاوتی دارند، پس انجام حواله ارزی بانکی به این کشورها هم نرخ متفاوتی دارد.

مراحل کاری

برای حواله ارزی بانکی شما موظف به پر کردن فرم و ثبت اطلاعات لازم هستید. به پنل کاربری خود در میهن پرداخت مراجعه کنید و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید. تیم متخصص میهن پرداخت در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی می کند و در کمترین زمان ممکن ارسال حواله ارزی داخلی را انجام می دهد.

تمام حوالجات آنلاین ازجمله حواله سوئیفت و حواله وسترن یونیون و مانی گرام را می توانید از پنل کاربری خود ثبت کنید و منتظر اقدامات میهن پرداخت باشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی های بیشتر دارید، می توانید با پشتیبانی میهن پرداخت تماس برقرار کنید. هر کدام از این حواله ها ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند که می توانید با رفتن به برگه ی مورد نظر از آن ویژگی ها با خبر شوید.

بالا