آزمون های بین المللی

 

آزمون های بین المللی از معتبرترین آزمونهایی هستند که شما برای ورود به کشورهای مختلف و استفاده از مزایای به خصوص آنها و گاها تحصیل در آنها باید در این آزمونها قبول شوید. هر آزمونی که قصد شرکت در آن را دارید نیازمند پرداخت هزینه های متفاوتی است. بعضی در یک مرحله و بعضی در چندین مرحله از شما پول اخذ می کنند. این هزینه ها را حتما قبل از هر آزمونی باید پرداخت کرد و هر کدام برای خود قوانین مختص به خود را دارند که در هر بخش به طور مفصل توضیح داده شده اند.

پرداخت هزینه ها

پرداخت هزینه آزمونها گاها بسیار مشکل است و شما قادر نیستید با حساب های بانکی و ارزهای معمول آنها را پرداخت کنید. میهن پرداخت با داشتن انواع حساب های ارزی از جمله، حساب پی پال، حساب وب مانی، حساب پرفکت مانی و حساب اسکریل، قادر است به جای شما تمام هزینه های آزمونهای بین المللی را پرداخت کند. اگر هم مایل باشید می توانید خودتان حساب افتتاح کنید و ما برای شما با اکانت خودتان پرداخت ها را انجام دهیم.

در این دسته بندی که مربوط به تمام آزمونهای بین المللی است شما می توانید دسته های  پرداخت هزینه تافل، پرداخت هزینه ایلتس، پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی توسط موسسه WES ، پرداخت هزینه آزمون USMLE، پرداخت هزینه آزمونهای CFA، پرداخت هزینه آزمون GRE، پرداخت هزینه آزمون ACCA، پرداخت هزینه آزمون GMAT در این بخش ببینید و از پنل کاربری خود برای پرداخت هزینه های آنها بهره ببرید.

مهین پرداخت در سریعترین زمان ممکن خدمات پرداخت را انجام می دهد و به زودی سایر پرداخت های آزمونهای بین المللی را نیز در سایت قرار خواهد داد. این پرداخت ها با انواع ارز انجام خواهد شد که با توجه به  درگاه پرداخت آن متفاوت خواهد بود.

بالا