پرداخت در سایت خارجی با پی پال، پرداخت فاکتور خارجی، خرید سرور و دامنه و افتتاح حساب پی پال

برای استفاده از خدمات پرداخت پی پال بدون کارمزد و بدون احراز هویت، کافی است ثبت نام کنید.

خرید و فروش پی پال

 

خرید با پی پال

خرید PayPal در میهن پرداخت به دو صورت پرداخت در سایت های خارجی و واریز پول به شخص دیگر انجام می‌شود.

پرداخت از طریق پی پال در سایت های خارجی

حالت دیگر خرید با پی پال از ایران از میهن پرداخت، خرید از سایت های خارجی با پی پال است. پس نیازی نیست برای خرید از سایت های خارجی که درگاه پرداخت آنلاین دلاری دارند حتما حساب پی پال بسازید، کافی است از خدمات خرید با پیپال ما استفاده کنید.

خرید با paypal در ایران بدون محدودیت و بدون احراز هویت

نگران پرداخت در سایت های خارجی ارائه کننده درگاه پرداخت آنلاین دلاری و سایر ارزها نباشید.

مراحل پرداخت با پی پال

در سفارش خرید از طریق پی پال، بایستی آدرس آن سایت یا لینک مستقیم محصول یا سرویسی که قصد خرید آن را دارید را وارد کنید. در بیشتر مواقع نیاز است که حتما در آن سایت لاگین شویم تا بتوانیم پرداخت با پی پال را انچام دهیم. 

در موقع خرید پی پل در یک سایت حتما توجه داشته باشید پروفایل کاربری تان آدرس ایران نباشد.

ساخت حساب پی پال

جهت ساخت حساب پی پال خود، باید موارد زیر را به دقت انجام دهید. همچنین می توانید به طور مستقیم از خود وب سایت میهن اقدام به باز نمودن حساب کنید. این کار مستلزم این است ک ابتدا در این سایت ثبت نام کنید و سپس ما به شما در ایجاد حساب پی پل کمک خواهیم کرد تا بدون هیچ مشکلی حساب خود را افتتاح کنید.

مواردی ک باید به طور مستقیم در سایت پی پال وارد کنید شامل:

۱. اسکن نمودن پاسپورت یا کارت ملی خود

۲. ثبت کردن شماره تماس ثابت در پی پال

۳. ثبت نمودت شماره تلفن همراه در سایت پی پال

پس ارسال صحیح موارد فوق و ثبت دقیق، سایت پی پال اکانت شما را بررسی خواهد کرد و در صورت صحت اطلاعات شماره های تماس شما را تایید خواهد کرد. پس از تایید و احراز هویت، شما قادر به بهره مندی از تمام خدمات خواهید بود.

وارد پنل کاربری خود شوید.

جهت پرداخت با paypal به پنل کاربری خود وارد شوید.

بله در صورت خرید یا انتقال وجه میهن پرداخت می تواند یک حساب پی پال در اختیار شما قرار دهد تا شما با آن به راحتی از خدمات پی پال بهره ببرید.

ساخت حساب را خود شما از سایت پی پال نیز می توانید انجام دهید. اما با توجه به حساسیت بالای پی پال و خصوصا موضوع تحریم پی پال بر علیه ایران، می توانید ساخت اکانت پی پال خود را به میهن پرداخت بسپارید و از خدمات پی پال بهره مند شوید.

خیر، چنانچه قصد دارید از درگاه پرداخت دلاری، یورو و پوند و ... از طریق پی پال استفاده کنید، نیازی به تکمیل کامل مدارک نیست، کافی است در سایت ثبت نام کنید.

چنانچه قصد دارید در سایت خارجی خرید کنید، ابتدا باید درگاه‌های موردنظر برای پرداخت را مشاهده کنید. میهن پرداخت می‌تواند از انواع درگاه‌ها برای شما خرید انجام دهد.

خرید از سایت های خارجی ارائه دهنده درگاه پی پال

بدون احراز هویت در میهن پرداخت، خریدهاتو با پی پال انجام بده

بالا