ارسال و دریافت حواله ارزی سوئیفت در میهن پرداخت

در میهن پرداخت با پشتیبانی حرفه‌ای با امکان پاسخدهی سریع از حواله ارزی سوئیفت استفاده کنید.

حواله سوئیفت (SWIFT)

حواله ارزی سوئیفت

SWIFT در واقع یک شبکه بزرگ برای انتقال پول به ایران از طریق سوئیفت و در سطح بین‌المللی است. این سیستم بسیار امن است و شما به راحتی می‌توانید وجه خود را در آن منتقل کنید! میهن پرداخت مطمئن‌ترین خدمات برای ارسال و دریافت وجه با حواله سوئیفت را برای شما محیا کرده است.

کارمزد حواله ارزی سوئیفت

کارمز حواله سوئیفت با توجه به کشور مقصد و مبلغ ارسالی، متفاوت است. هر چه بانک‌ها فاصله مکانی کمتری نسبت به یکدیگر داشته باشند، کارمزد ارسال و دریافت حواله ارزی سوئیفت کمتر است. اما در این بین کارمزدی برای بانک‌های واسطه نیز باید پرداخت شود. چرا که پول ارسالی شما تا به بانک مقصد برسد، باید از بانک‌های دیگر استفاده کند. این بانک‌های واسطه کارمزد خود را از مبلغ ارسالی کسر می‌کنند که این مبلغ چیزی مابین 5 تا 50 دلار است.

پرداخت کارمزد حواله ارزی سوئیفت چگونه است؟

با توجه به درخواست شما، این هزینه می‌تواند از مبلغ اصلی کسر شود و یا حتی می‌توانید درخواست کنید تا این مبلغ بین شما و گیرنده تقسیم شود و جدا از مبلغ اصلی آن را پرداخت کنید. همچنین به صورت نقدی و جدا از مبلغ اصلی ارسالی نیز می‌توانید کارمزد را پرداخت کنید.

هنگام درخواست، شما سه گزینه پیش رو دارید که با انتخاب هر کدام، چگونکی پرداخت کارمزد مشخص می‌شود.

  • کارمزد OUR: با انتخاب OUR، فرستنده کل مبلغ کارمزد حواله سوئیفت را پرداخت می‌کند.
  • کارمزد SHA: در صورت انتخاب این مورد، پول بانک‌های واسط در حواله سوئیفت بین فرستنده و گیرنده تقسیم می‌شود. فرستنده، کارمزد خود را نقدا پرداخت کرده و سهم کارمزد گیرنده از اصل پول کسر خواهد شد.
  • کارمزد BEN: این گزینه به معنای آن است که، کل کارمزد بانک‌ها از اصل پول کسر و تمامی کارمزدها برای گیرنده در نظر گرفته می‌شود.

چرا میهن پرداخت برای حواله سوئیفت انتخاب کنیم؟

  • امکان ارسال پول با حواله سوئفیت به بسیاری از کشورها
  • امکان دریافت پول با حواله سوئیفت به ایران 
  • کارمزد مناسب ارسال و دریافت حواله 
  • پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته

نکات مهم حواله سوئیفت

  1. معمولا ارسال پول با حواله سوئیفت (SWIFT)، بین 1 تا 7 روز متغیر بوده و نسبت به وسترن یونیون زمان‌برتر است. این حواله جز موارد خاص، به تمام کشورها ارسال می‌شود.
  2. به طور معمول از حواله سوئیفت برای ارسال پول با مبلغ بالا استفاده می‌شود. برای ارسال‌های سریع خود از حواله وسترن یونیون استفاده کنید. میهن پرداخت برای ارسال انواع حوالجات ارزی شما آماده است.

پرسش و پاسخ های رایج در مورد حواله سوئیفت

بله، شما می‌توانید از طریق حواله سوئیفت از سایر کشورها پول دریافت کنید که میهن پرداخت این کار را برای شما انجام می‌دهد.

چنانچه قصد دارید از طریق حواله سوئیفت به خارج از ایران پول ارسال کنید، باید از طریق تیکت با بخش پشتیبانی تخصصی حوالجات ارزی در تماس باشید تا جهت ارسال راهنمایی‌تان کنند.

بله، ارسال حواله بانکی (سوئیفت) نیاز به احراز هویت دارد.

زمانی که تیکت شما ثبت شد، تا 10 الی 15 دقیقه (یا کمتر) تیکت توسط پشتیبانی حواله پاسخ داده می‌شود.

خیر، چنانچه کشور و مقدار مبلغ ارسالی توسط تیم پشتیبانی تأیید شد، ارسال حواله سوئیفت انجام می‌شود

بالا