حواله مانی گرام

مانی گرام همچون وسترن یونیون بسیار امن و پر سرعت است و شما در زمان بسیار کم خواهید توانست مبلغ مورد نظر خود را به نقاط مختلف دنیا ارسال کنید. البته مانیگرام شعب کمتری دارد. اما بهرحال بسیار سریع و امن است و انتخاب بسیاری از کاربران خوش پسند دنیای ارزهای دیجیتال است، چرا که بین 1 تا 3 ساعت کاری، حواله ی شما آماده خواهد بود. حواله مانیگرام بیشتر برای ارسال به صورت فرد به فرد است و برای کسانی که دارای حساب بانکی ارزی نیستند، بسیار مناسب است.

برای ارسال حواله مانی گرام حتما نام و نام خانوادگی و کشور مقصد گیرنده را داشته باشید و در پنل مخصوص شروع به ثبت درخواست خود کنید. کارشناسان میهن پرداخت در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد و پس از اتمام کار رمز رسید را برایتان ارسال می کنند. شخص گیرنده با داشتن آن رمز می تواند مبلغ ارسالی را از شعب مانیگرام دریافت کند. شخص گیرنده باید کارت شناسایی معتبر همراه خود داشته باشد. رمز را فقط در اختیار کسی بگذارید که باید برای دریافت حواله به شعبه برود.

چرا مانی گرام امن است؟

چون داشتن رمز به تنهایی برای دریافت حواله مانیگرام کافی نیست و شخص حتما باید کارت شناسایی معتبر مطابق با نام و نام خانوادگی درج شده در حواله ارزی مانی گرام که دارای عکس واضح  است را همراه داشته باشد. از این جهت این حواله امنیت بالایی دارد و تنها به همان فردی که مشخصاتش در حواله مانیگرام درج شده است پرداخت میشود.

میهن پرداخت با شیوه ای نوین و اتوماتیک در خدمت شما عزیزان برای ارسال انواع حوالجات ارزی است. حواله ارزی سوئیفت و حواله وسترن یونیون نیز در میهن پرداخت با سرعتی بالا پرداخت میشود. اگر هم به دنبال یک سیستم مطمئن برای حواله ارزی داخلی خود هستید، میتوانید به راحتی به میهن پرداخت اعتماد کنید.

بالا