دولت فدرال کانادا بر این باور است که کسانی که اقامت دائم کانادا را دریافت می کند به یک سری امتیازات مالی دسترسی پیدا می کنند. برای مثال این افراد پس از ورود به کانادا به خدمات رایگان یا ارزان بسیاری از سازمان های کانادایی دسترسی خواهند داشت. همچنین در نهایت از خدمات رایگان پزشکی کانادا استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن از نظر دولت کانادا داشتن اقامت دائم کانادا می تواند به صورت بالقوه فرد را در موقعیت مالی بهتری قرار بدهد. به همین دلیل دولت کانادا با استناد به قانون اداره مالی کانادا Financial Administrative Act مبلغ حق اقامت دائم RPRF را از کلیه کسانی که شرایط اقامت دائم دارند به جز موارد استثنا دریافت می کند.

پرداخت هزینه حق اقامت لندینگ فی کانادا RPRF

یکی از برنامه های مهاجرتی مورد توجه ایرانی ها ، از طریق برنامه مهاجرتی نیروی کار استان کبک یا فدرال می باشد .
در طی پروسه انجام پروسه مهاجرت به کانادا نیاز به پرداخت هزینه حق اقامت دائم در کانادا معروف به لندینگ فی می باشد .

این هزینه بعد از تایید مدارک پزشکی قابل انجام است و رسید پرداخت آن جهت مراحل آخر در پرونده متقاضی درج می شود .
هزینه لندینگ فی برای شخص متقاضی و همچنین همسر او ۴۹۰ دلار کاناداست .
هزینه ای بابت فرزندان در این مرحله دریافت نمی شود .

چه کسانی از پرداخت حق اقامت دائم معاف هستند؟

افراد زیر از پرداخت این مبلغ معاف هستند:
فرزندان وابسته به فرد متقاضی مهاجرت به کانادا ولو آنکه سنشان بالای 19 سال باشد یا متأهل باشند
افرادی که به خاطر مسایل انسان دوستانه Humanitarian مقیم کانادا می شوند

اگر متقاضی از مهاجرت به کانادا پشیمان شود و ویزای اقامت هنوز صادر نشده باشد، می تواند تقاضا کند که پول وی پس داده شود. همچنین اگر زمان انتظار طولانی شود و متقاضی تقاضای پس گرفتن این پول بدون بسته شدن پرونده را کند باز هم اداره مهاجرت مبلغ را پس خواهد داد. البته در این حالت بدیهی است که متقاضی باید مبلغ مذکور را در نهایت پیش از صدور ویزای اقامت دوباره پرداخت کند.

لطفا قبل از هرگونه اقدام برای پرداخت لندینگ فی آخرین قوانین و هزینه ها را از سایت مهاجرتی کانادا پیگیر شوید . و مبلغ دقیق را از پروفایل خود و همچنین وب سایت مربوطه استعلام کنید. میهن پرداخت برای پرداخت هزینه حق اقامت کانادا RPRF شما خدمات نوینی را ارئه می دهد که به راحتی خواهید توانست این هزینه ها را پرداخت کنید. همچنین پرداخت هزینه سفارت آمریکا و سوئیس را نیز به راحتی برای شما انجاتم خواهد داد. 

انجام پرداخت های مربوط به تعیین وقت سفارت ها

انجام کلیه امور مربوط به مهاجرت و مسافرت توسط میهن پرداخت به راحتی و سهولت قابل انجام است.

بالا