کسب درآمد از clickasnap + درآمد ارزی از عکاسی

/ / دسته‌بندی نشده
کسب درآمد از clickasnap “”

بروزرسانی دی ۲۲, ۱۴۰۲

سایت clickasnap.com چیست؟ ClickASnap یکی از اولین و بهترین پلتفرم‌ های فروش عکس در سایت‌ های خارجی است. کلیک اسنپ یک پلتفرم به اشتراک گذاری عکس است که به شما امکان می‌دهد از خلاقیت خود درآمد کسب کنید. این برنامه به هنرمندان و عکاسان این امکان را می‌دهد تا علاوه بر به اشتراک گذاری آثار خود، از این راه کسب درآمد کنند. هنرمندان، عکاسان، سازندگان محتوا و طراحان به کمک این وب سایت می‌توانند تصاویر و آثار خلاقانه خود را در حساب ClickASnap خود به اشتراک بگذارند و سپس از طریق نقد پی پال میهن پرداخت، اقدام به دریافت دستمزد خود کنند. در ادامه با ویژگی‌های این برنامه بیشتر آشنا شده و آموزش کسب درآمد از clickasnap را نیز بیان می‌کنیم.

کسب درآمد از clickasnap

ClickASnap چیست؟

قبل از صحبت درباره روش کسب درآمد از clickasnap، بهتر است ابتدا با موضوع سایت کلیک اسنپ چیست آشنا شویم. ClickASnap یک پلتفرم منحصر به فرد است که می‌توانید عکس‌های خود را در آن آپلود کنید و در ازای بازدید تصاویر، پول دریافت کنید. خوشبختانه هم عکاسان آماتور و هم عکاسان حرفه‌‌ای می‌توانند از این وب سایت استفاده کنند. با استفاده از ClickASnap، شما می‌توانید از هنر خود به عنوان یک منبع درآمد مستقل بهره‌مند شوید. این پلتفرم اجازه می‌دهد تا به صورت مستقیم از هر بازدید تصویر یا اثر هنری خود درآمد کسب کنید. به عبارت دیگر، هر بار که عکس شما دیده می‌شود، بابت این دیده شدن، پول دریافت می‌کنید.

درست مانند سایت‌های دیگر مانند کسب درآمد ارزی از سایت CGTrader و کسب درآمد از پاترئون شما می‌توانید از کلیک اسنپ نیز درآمد ارزی داشته باشید ولی ابتدا باید آموزش درآمدزایی از clickasnap آشنا شوید. 

اگر قصد داری از کمترین وقتی که داری و فقط با هنر عکاسی با گوشی و یا دوربین، درآمد دلاری داشته باشی، این مقالرو از دست نده، هم یاد میگیری چطور با کلیک اسنپ کار کنی و هم درآمدت رو در میهن پرداخت نقد کنی!

کسب درآمد ارزی از clickasnap

برای برداشت پول از clickasnap باید وارد وب سایت این برنامه شده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. ClickASnap چندین مدل اشتراک دارد، شما می ‌توانید با انتخاب اشتراک رایگان خود، از فروش عکس های خود به درآمد برسید. هر چه تعداد بازدید کنندگان از عکس ‌های شما بیشتر شود، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت. با افتتاح حساب رایگان می توانید کار با کلیک اسنپ را شروع کنید. با این حال، اگر می ‌خواهید به ویژگی‌ های اضافی این برنامه دسترسی داشته باشید، باید یک حساب حرفه‌ای یا یک حساب فروشنده حرفه‌ای ایجاد نمایید. یک حساب حرفه ای صفحه قابل تنظیم تر و پتانسیل کسب درآمد بیشتری را ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که در زمان آپلود هر عکس، یک توضیح مختصر برای آن بنویسید. این کار به افزایش درصد نمایش تصاویر شما کمک می‌کند. همچنین، حواستان باشد که اطلاعات مربوط به ایران را در اکانت کاربری‌تان قرار ندهید، تا هنگام خرید یا نقد کردن درآمد ارزی با مشکل مواجه نشوید. لازم به ذکر است که شما باید عکس‌های اصلی را آپلود کنید. این بدان معناست که نمی‌توانید از هیچ عکس استوک، اسکرین شات یا گرافیکی که ساخته‌اید استفاده کنید. باید عکس‌هایی باشد که با دوربین خود گرفته‌اید. همچنین برای هر عکسی که آپلود کرده‌اید، یک شمارشگر مشاهده وجود دارد، بنابراین می‌ دانید چه تعداد بازدید برای آن عکس داشته‌اید.

آموزش ثبت نام در سایت clickasnap

برای ثبت نام کلیک اسنپ، نیاز است که فیلترشکن فعال داشته باشید چون سایت انگلیسی بوده و با IP ایران امکان باز کردن آن وجود ندارد. این سایت نسخه وب داشته و هیچگونه اپلیکیشنی ندارد و شما فقط با ساخت حساب کاربری در سایت clickAsnap.com می‌توانید در آن فعالیت کنید. 

کسب درآمد دلاری از ClickaSnap

اگر حساب کاربری در این سایت ندارید، می‌توانید با کلیک روی گزینه Sign Up، و وارد کردن اطلاعات شامل ایمیل و پسورد حساب کاربری بسازید.

ثبت نام در ClickASnap

خرید اکانت در ClickaSnap

بعد از ثبت نام در سایت، پلن‌های مختلف برای کسب درآمد بیشتر ارائه می‌شود. در ابتدا حساب رایگانن دارید، حساب رایگان محدودیت‌هایی مانند تعداد عکس‌هایی که می‌‌توانید آپلود کنید دارد. همچنین گزینه‌های سفارشی‌ سازی نیز در نسخه رایگان محدود است.

که با کلیک بر روی گزینه Upgrade می‌توان مشاهده و خریداری کرد.

خرید اکانت پرمیموم در ClickASnap

اکانت Upload+

این اکانت در ازای هر ماه ۳ پوند از شما دریافت می‌کند که اگر سالانه خریداری کنید ۱.۷ پوند در هر ماه است. از مزایای این حساب واریز ۷۰ سنت در ازای هر بازدید و عدم محدودیت آپلود روزانه است. 

Seller

قیمت این اکانت اگر به صورت ماهانه خریداری کنید، ۵ پوند و اگر سالانه خریداری کنید، ۳.۳۰ پوند در هر ماه است. اگر دارنده این حساب باشید، ClickASnap در ازای هر بازدید روی تصاویر، ۸۰ سنت در نظر می‌گیرد که نسبت به پلن Upload + بالاتر است. همچنین شما می‌توانید تصاویر خود را به عنوان محصولات خود به فروش برسانید.

Pro

شما می توانید در ازای ۷ پوند در هر ماه و یا پرداخت ۵ پوند در هرماه برای اکانت سالانه Pro، حساب Pro را خریداری کنید. از ویژگی‌های این پلن، ارائه ۹۰ سنت در ازای هر بازدید از تصاویر، فروش تصاویر، آپلود نامحدود روزانه تصاویر، بدون تبلیغات و.. است.

روش خرید اکانت در کلیک اسنپ

برای خرید اکانت پریمیوم در سایت کلیک اسنپ، باید به حساب پی پال دسترسی داشته باشید. به دلیل تحریم علیه ایران، کاربران ایرانی دسترسی ندارند و باید از بهترین صرافی پی پال استفاده کنید. صرافی میهن پرداخت، یکی از معتبرترین سایت‌های پرداخت ارزی، ارائه دهنده تمامی خدمات در حوزه پی پال و سایر روش‌ها است. برای این منظور لازم است در سایت میهن پرداخت ثبت نام کرده و سفارش خرید با پی پال ثبت کنید.

خرید اکانت کلیک اسنپ با پی پال

چرا اکانت پریمیوم ClickAsnap بخریم؟

بعد از ثبت نام و ساخت حساب در این سایت، اکانت رایگان داریم. معمولا تجربه ثابت کرده است که برای دریافت درآمد ارزی، بهتر است کمی حرفه‌ای شدید، اکانت پریمیوم خریداری کنید و حساب پی پالتان را از بخش Wallet اضافه کنید تا هر زمان موقع برداشت شد، خودکار به حساب پی پال موردنظر واریز کنند.

نحوه برداشت پول از سایت clickasnap

چگونه از کلیک اسنپ پول برداشت کنیم؟ ClickASnap یک پلتفرم قانونی است که برای مشاهده عکس و دانلود تصاویر دیجیتال به عکاسان خود پول پرداخت می‌کند. روش اصلی برای پرداخت در این برنامه PayPal است و آن را به منبع درآمد مطمئنی برای عکاسان تبدیل می‌کند. پتانسیل درآمد در ClickASnap بسته به عواملی مانند کیفیت عکس‌های شما، تعداد بازدیدها و هرگونه فروش اضافی از دانلودهای دیجیتال دارد. کلیک اسنپ مانند هر پلتفرم آنلاین، به طور کامل در برابر کلاهبرداری مصون نیست. در نتیجه بهتر است همیشه در استفاده از این جوانب ایمنی را رعایت کنید.

مراحل آپلود عکس در clickasnap

حال که با نحوه کسب درآمد از clickasnap آشنا شدیم در این بخش می‌خواهیم در مورد ویژگی‌ها و مراحل ارسال عکس در کلیک اسنپ صحبت کنیم. برای آماده شدن برای دریافت درآمد خود، مطمئن شوید که حساب PayPal را به حساب کلیک اسنپ خود متصل کرده‌اید تا فرآیند پرداخت انجام شود.

کلیک روی گزینه Upload a photo

آپلود عکس در ClickASnap

وارد کردن مشخصات عکس

در این مرحله خیلی مهم است که مشخصات مربوط به تصویری را که قصد آپلود آن را دارید به وضوع وارد کنید. اینکار به افزایش بازدید آن کمک بسیاری خواهد کرد. tagsها هم همان کلمات کلیدی هستند که به بهتر دیده شدن کمک می‌کنند. در بخش category، می‌توانید دسته‌بندی برای تصاویر ایجاد کنید و هر عکس را در دسته‌بندی مربوط به خودش قرار دهید. 

بارگذاری عکس در کلیک اسنپ

نقد درآمد ارزی از کلیک اسنپ با پی پال

کی می توانیم درآمد ارزی را در کلیک اسنپ برداشت کنیم؟

زمانی که مقدار بازید شما به ۱۵ دلار رسید، از منوی profile وارد بخش Uploads شده و گزینه withdraw را بزنید. در این بخش می‌توانید حساب پی پال اضافه کنید. در این مرحله، وارد سایت میهن پرداخت شده و نقد پی پالتان را به راحتی انجام دهید.

حداقل مقدار برای برداشت پول در ClickAsnap چقدر است؟

هر زمان که پول حاصل از ویو عکس‌های شما، به ۱۵ دلار برسد، قابل برداشت بوده و شما باید حساب پی پال خود را ذخیره کرده تا به آن واریز شود.

آیا ClickASnap یک برنامه مفید است؟

با توجه به مزایای کسب درآمد از clickasnap، این برنامه ارزش سرمایه گذاری را دارد. عکاسان حرفه‌ای و حتی عکاسان تازه کار می‌توانند از طریق این برنامه کسب درآمد کنند. ClickASnap یک پلتفرم قانونی و قابل اجرا برای عکاسانی است که به دنبال کسب درآمد خود هستند. درست است که این برنامه یک شبه شما را ثروتمند نمی‌کند، اما در صورت استفاده صحیح می‌تواند جریان ثابتی از درآمد غیرفعال را ارائه دهد. مانند هر سرمایه‌گذاری، هر چه بیشتر تلاش کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. این برنامه با سیستم منحصر به فرد پرداخت به ازای مشاهده، ادغام رسانه‌های اجتماعی و گزینه‌های متنوع برای کسب درآمد، پلتفرمی است که ارزش توجه هر عکاسی را دارد.

سخن آخر

در این مطلب در مورد کسب درآمد از clickasnap صحبت کردیم. کلیک اسنپ با ارائه یک پلتفرم نوآورانه به عکاسان این امکان را می‌‌دهد که هنر خود را به اشتراک بگذارند و در عین حال از آن درآمد کسب کنند. با ثبت سفارش از لینک مخصوص، می‌توانید به سرعت به دنیایی از درآمد دلاری وارد شوید. ClickASnap اساساً یک پلتفرم کسب درآمد برای عکاسان است. به همین منظور و برای آشنایی با نحوه استفاده از این وب سایت می‌توانید از همکاران ما در میهن پرداخت کمک بگیرید. لازم به ذکر است که برای نقد کردن پی پال می‌توانید از وب سایت ما یعنی میهن پرداخت استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای انجام خدماتی مانند انتقال پول از پی پال به ایران می‌توانید از میهن پرداخت بهره ببرید.

۱۲ Comments to “ کسب درآمد از clickasnap + درآمد ارزی از عکاسی”

  1. امید اعلامی says :پاسخ

    سلام من در سایت کلیک اسنپ مدتی هست که فعالیت می کنم، نحوه برداشت پول از سایت clickasnap به چه صورتی هست در سایت میهن پرداخت؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام امید عزیز
      زمانیکه مقدار برداشت پول در حساب کلیک اسنپ شما ۱۵ دلار شد، می توانید در میهن پرداخت تیکت ثبت کنید و تقاضای حساب پی پال برای برداشت پول از کلیک اسنپ کنید.
      بخش پشتیبانی شما را راهنمایی خواهند کرد.

  2. عباس تارقی says :پاسخ

    سلام دانلود کلیک اسنپ رو چجوری باید انجام داد؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام عباس عزیز
      این سایت اپلیکیشن ندارد و فقط می توان از طریق نسخه وب اکانت ساخت و فعالیت کرد.
      امکان استفاده آن به صورت برنامه نصبی در موبایل وجود ندارد.

  3. علی کامکار says :پاسخ

    سلام سایت کلیک اسنپ فیلتر هست؟ من هر کاری میکنم سایتش برام باز نمیشه باید چیکار کنم؟
    حتی با فیلتر شکن هم خواستم باز کنم نشد

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام علی عزیز
      بله سایت clickasnap فیلتر است.
      برای استفاده باید از فیلتر شکن و یا vps با IP ثابت استفاده کنید.
      با برخی فیلتر شکن ها از قبیل V2ray نیز ممکن است سایت باز نشود. بنابراین باید بررسی کنید که کدام بهتر است.

  4. سعید انسانی says :پاسخ

    سلام من ۱۵ تا عکس در سایت ClickAsnap آپلود کردم مجموع بازدید هایی که paid هستن ۸۰ تا هست و میتونم برداشت بزنم باید چیکار کنم و مراحلش رو میگین

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام سعید عزیز، با توجه به نوع اکانتی که در کلیک اسنپ دارید مبلغی که بابت ویو می دهد متفاوت است که ماکزیمم آن ۹۰ سنت است.
      اگر مقدار پول قابل برداشت بیشتر از ۱۵ دلار است می توانید در میهن پرداخت ثبت نام کنید و سپس تیکت ارسال کنید و شرایط درآمد خود را عنوان کنید تا همکاران راهنمایی تان کنند.
      بعد از بررسی، حساب پی پال در اختیار شما قرار می گیرد.

  5. اکبر یونسی says :پاسخ

    سلام در سایت کلیک اسنپ از کجا باید ببینیم عکسامون چقد ویو خوردن؟ میشه راهنمایی کنین

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام اکبر عزیز، وارد حساب کاربری خود شوید، از منوی پروفایل روی گزینه Upload کلیک کنید، در این صفحه تمامی عکس هایی که آپلود کرده اید به همراه بازدید های paid و کل بازدید ها، تعداد کامنت ها و … قابل مشاهده است.
      اگر روی گزینه widthraw کلیک کنید می توانید مشاهده کنید که مقدار برداشت چقدر است.

  6. دانیال اشرفی says :پاسخ

    clickasnap درآمد ش از پیپال قابل برداشته ما ک پی پال نداریم، شما حساب پی پال برامون میسازید یا اینکه بهمون پی پال میدین تا وارد کنیم؟
    هزینه ساخت پی پال بالاست نمیصرفه

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام دانیال عزیز
      برداشت پول از clickasnap با استفاده از خدمات حساب پی پال مجموعه میهن پرداخت انجام می شود.
      لازم به ساخت حساب نیست و شما می توانید در صورت تأیید ما، از حساب های ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *