خرید شماره مجازی از سایت ۵sim

/ / دسته‌بندی نشده
خرید شماره مجازی از سایت 5sim “”

بروزرسانی دی ۱۴, ۱۴۰۲

امروزه همه چیز مانند اتومبیل، ساعت، تلویزیون، لوازم خوانگی و… به اینترنت متصل است. حضور در وب در طول روز یک أمر عادی به حساب می‌آید، در نتیجه دلیلی وجود ندارد که تلفن شما در وب، همراه شما نباشد؛ شما می‌توانید در کسب و کار خود به جای استفاده از تلفن‌های واقعی، از تلفن‌های مجازی استفاده کنید. استفاده از شماره‌های مجازی ضروری، مزیت‌هایی به همراه دارد. در خریدهای بین‌المللی مانند خرید با پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی لازم است که به این حساب‌ها دسترسی داشته باشیم. در واقع برای استفاده از برخی سایت‌های فریلنسری به دلیل تحریم ایران، ناچار به استفاده از این شماره‌ها خواهید بود؛ در این مقاله قصد داریم نحوه خرید شماره مجازی از سایت ۵sim را به شما معرفی کرده و به آموزش خرید از سایت ۵SIM با پرفکت مانی بپردازیم.

سایت ۵SIM چیست؟

سایت ۵SIM یک سایت های شماره مجازی در سطح بین‌المللی است، که شما می‌توانید شماره‌های مختلفی از انواع کشورها را در آن خریداری کنید. اگر در سایت‌های خارجی به دلیل تحریم بودن ایران، نتوانستید از شماره خود برای ثبت نام استفاده کنید یا به دلایل مختلفی نمی‌خواهید شماره خودتان برای ثبت نام استفاده شود، می‌توانید از این سایت استفاده کنید. این سرویس پیام کوتاه امکان استفاده از یک شماره مجازی موقت را برای دریافت اس ام اس به صورت آنلاین از هر کشوری فراهم می‌کند.

یکی از روش‌های پرداخت در سایت ۵سیم، پرفکت مانی است. پرفکت مانی چیست؟ یکی از روش‌های پرداخت ارزی است که اتفاقا کاربران ایرانی تحریم نبوده و به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر قصد افتتاح حساب پرفکت مانی دارید، می‌توانید از طریق صرافی میهن پرداخت اقدام کنید.

اگر حساب پرفکت مانی دارید، می توانید ابتدا آموزش شارژ حساب پرفکت مانی را دنبال کرده و سپس با یکی از روش ها، افدام به شارژ حساب پرفکت مانی کنید و خودتان خریدتان را انجام دهید.

شماره تلفن مجازی چیست؟

شماره تلفن مجازی یا شماره پروتکل صوتی از طریق اینترنت شناخته شده است. شماره تلفن مجازی شماره تلفنی است که به جای یک دستگاه یا مکان خاص به یک حساب آنلاین متصل است این در حالی است که شماره تلفن‌های سنتی به خطوط تلفن یا دکل های تلفن همرا متصل هستند؛ در این شماره مجازی برای برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی یا پیام‌های متنی از طریق شماره خود تنها به اتصال اینترنت نیاز دارید در واقع به این معنی است که شما می‌توانید با مشتریان یا اعضای تیم از هر کجا با هر دستگاهی چت کنید.

خرید شماره مجازی از سایت ۵sim با پرفکت مانی

شما می‌توانید با استفاده از بهترین صرافی پرفکت مانی، از سایت ۵sim شماره مجازی خود را بخرید. مراحل خرید شماره مجازی از فایو سیم:

ابتدا وارد سایت ۵sim.net شوید و اگر حساب کاربری ندارید، از گزینه login وارد بخش registration شده و ثبت نام کنید. نکته مهم این است که سایت فایوسیم به IP کشور ایران حساس بوده و حتما باید با استفاده از فیلترشکن وارد شوید.

خرید شماره مجازی از سایت 5sim

در منوی سمت چپ کشوری که می‌خواهید شماره مجازی خود مربوط به آن باشد را انتخاب کنید.

 

خرید شماره مجازی

بعد از انتخاب کشور شماره مجازی خود مشخص کنید که قصد ثبت نام در چه سایتی را دارید و بعد از مشخص کردن سایت مورد نظر گزینه Buy را انتخاب کنید. اگر سایت مد نظر شما در لیست نبود به دنبال گزینه other بروید و از آنجا سایت مورد نظر خود را پیدا کنید.

سایت خرید شماره مجازی

بعد از انجام این مراحل باید پرداخت ارزی صورتحساب خود را انجام دهید در این مرحله می‌توانید از صرافی‌ پرداخت ارزی  میهن پرداخت استفاده کنید، تا ارسال وجه را برای شما با استفاده از پرفکت مانی انجام دهند.

بعد از پرداخت صورتحساب خود، شماره تلفن مورد نظر شما در این مرحله قابل دستیابی است و شما می‌توانید آن را کپی کرده و در سایت مد نظر هنگام ثبت نام از آن استفاده کنید.

خرید با پرفکت مانی از ۵sim

شارژ حساب ۵sim با پرفکت مانی

علاوه بر خرید مستقیم در سایت ۵سیم، شما می‌توانید حساب کاربری خود را نیز شارژ کنید. برای اینکار می‌بایست از منوی بالا روی گزینه top up balance کلیک کنید و در بخش refill روی گزینه Other payment methods کلیک کنید. کیف پول پرفکت مانی قابل مشاهده است. مبلغ شارژ را باید به روبل روسیه وارد کنید و به صورت معادل دلاری پرداخت نمائید. اگر قصد شارژ حساب ۵سیم دارید، می توانید در سایت میهن پرداخت سفارش خرید با پرفکت مانی ثبت کنید، پرداخت شما در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

خرید از 5sim

نکات مهم خرید از سایت ۵SIM

۱- گزینه Complete

زمانی که سایت ۵SIM به شما یک شماره مجازی داد آن را در سایت مورد نظر وارد کرده و کد دریافتی از طریق ۵SIM را وارد کنید. اگر کد صحیح بود و کار شما انجام شد گزینه Complete را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید قبل از مطمئن شدن از صحت کد این گزینه را انتخاب نکرده باشید.

۲- دکمه Cancel

گاهی اوقات ممکن است بخواهید درخواست خود را لغو کنید و یا از تهیه شماره مجازی منصرف شدید، می‌توانید با انتخاب این دکمه درخواست خود را کنسل کنید.

۳- گزینه ban

گزینه ban زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سایت مقصد، شماره را نپذیرفته و اعلام می‌کند که این شماره قبلاً مورد استفاده قرار گرفته و به شما اجازه ورود به سایت را نمی‌دهد.

۴- محدودیت های زمانی

توجه کنید که در استفاده از شماره مجازی خریداری شده تنها ۱۵ دقیقه فرصت خواهید داشت. در واقع به این معنا است که بعد از دریافت شماره مجازی از سایت۵SIM تنها ۱۵دقیقه وقت دارید که پیامک تایید را از سایت مورد نظر خود دریافت کنید و بعد از گذشت این زمان شماره خریداری شده توسط سایت۵SIM غیر فعال خواهد شد.

۵- شرط بازگشت پول

اگر شما از این سایت شماره تهیه کرده‌اید و در مدت زمان کوتاهی این شماره غیر فعال شد، سایت ۵SIM پول پرداختی شما را  به حساب کاربریتان انتقال می‌دهد تا بتوانید شماره دیگری خریداری کنید.

مطالعه بیشتر: خرید از سایت معروف Etsy از ایران 

نحوه کار شماره تلفن‌های مجازی

همانطور که گفتیم برای استفاده از شماره تلفن مجازی نیاز به خرید یک تلفن رومیزی یا تلفن همراه جدید ندارید. تنها می‌توانید با ورود به برنامه ارائه دهنده VOIP خود با استفاده از هر دستگاه سازگار مانند رایانه، تبلت و تلفن همراه اقدام به خرید شماره مجازی کنید. زمانی که آماده برقراری تماس یا ارسال پیام هستید برنامه تلفن VOIP خود را باز کنید و شماره‌ مد نظر خود را تایپ نمایید یا بر روی یکی از مخاطبین ذخیره شده ضربه بزنید سپس ارائه دهنده خدمات VOIP شماره‌های صوتی و یا پیام‌های متنی را بین شما و مخاطبتان در زمان کاملاً واقعی تنها با استفاده از قدرت اینترنت ارسال می‌کند. می‌توان گفت این تجربه بسیار شبیه به استفاده از گوشی هوشمند شخصی شما است.

سخن آخر

در این مقاله خرید شماره مجازی از سایت ۵sim توضیح داده شد. خرید از سایت ۵SIM با پرفکت مانی برای کسانی است که می‌خواهند شماره مجازی یک کشور دیگر را برای ثبت نام در سایت‌های مختلف داشته باشند. این افراد می‌توانند با ثبت نام در این سایت به راحتی یک شماره مجازی دریافت کنند در سایت‌های مورد نظرشان ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع کنند. اگر قصد خرید دارید و دسترسی به حساب‌های ارزی ندارید، می توانید از طریق میهن پرداخت اقدام به پرداخت کنید. برای این منظور، سفارش خرید با پرفکت مانی ثبت نمائید.

۲ Comments to “ خرید شماره مجازی از سایت ۵sim”

  1. رضا اشکی says :پاسخ

    سلام سایت ۵ سیم فیلتر هست، ما میتونیم از سایت شما سفارش بدیم و شما خریداری کنید برامون؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام رضای عزیز، بله، باید با IP غیر ایران وارد این سایت شوید، انگلیس باشد بهتر است.
      می توانیم شارژ حساب ۵sim را برای شما انجام دهیم. سپس با استفاده از موجودی کاربری، خریدتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *