بهترین صرافی پی پال در ایران

/ / دسته‌بندی نشده
بهترین صرافی پی پال در ایران “”

بروزرسانی دی ۲۳, ۱۴۰۲

پی پال به یک نوع کیف پول الکترونیکی و یا مجازی گفته می‌شود که از آن به منظور نقل و انتقال وجه استفاده می‌کنند. وجود این سرویس باعث شده تا روند جابجایی پول مانند خرید با پی پال در سایت های خارجی، انتقال پول به پی پال آشنایان در خارج از کشور و نقد درآمد پی پال در میان مردم سریع‌تر شود. در کشور ایران هم بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن بهترین صرافی‌های پی پال هستند تا از طریق آن‌ بتوانند تراکنش‌های مالی مد نظر خود را به ساده‌ترین شکل ممکن، با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه و با کمترین کارمزد انجام دهند. به همین دلیل در این مقاله قصد معرفی بهترین صرافی پی پال در ایران را داشته و می‌خواهیم ملاک‌های انتخاب بهترین صرافی پی پال ایران را مطرح کنیم. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

بهترین صرافی پی پال در ایران

بررسی اهمیت درگاه پی پال

قاعدتا کسی که به دنیال یک صرافی مطمعن و با سابقه برای استفاده از خدمات پی پال است، می‌داند که پی پال چیست،  سیستم پی پال در سال ۱۹۹۸ تأسیس و راه‌اندازی شد و اکنون چیزی در حدود ۴۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. چرا که مزایای فراوانی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و امکان پرداخت‌های بین‌المللی را فراهم می‌سازد. شما با استفاده از پی پال، می‌توانید از سایت های خارجی مهم مانند، etsy.com به راحتی خرید کنید. و یا نقد درآمد ارزی از این قبیل سایت ها با فروش محصول داشته باشید.

این سیستم از امنیت کافی برخوردار شده و به حفظ حریم خصوصی کاربران توجه دارد. با کمک سیستم پی پال، امکان پرداخت‌ها و تراکنش‌های مالی را خواهید داشت و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.

در حقیقت کاربران می‌توانند با کمک این سیستم آنلاین با چند کلیک ساده، انتقال وجه و پرداخت‌های خود را انجام دهند. به همین دلیل اهمیت درگاه پی پال برای افرادی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت داشته و یا از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین خارجی خریدهای خود را انجام می‌دهند کاملاً مشخص است. چراکه کاربران می‌توانند با این درگاه به خرید، فروش و نقل و انتقال پول دست بزنند و یا به تبدیل ارز در یک شبکه بسیار امن، سریع و با کاربری آسان اقدام نمایند. به طور کلی می‌توان گفت درگاه پی پال نوعی سیستم نقل و انتقال مالی است که به منظور جابجایی وجه از طریق ایمیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با وجود روش های متنوع ارسال پول به خارج از کشور، یکی از مهمترین دلایل اهمیت درگاه پی پال، فرایند انتقال پول از طریق آن برای دوستان و یا آشنایان در کشورهای دیگر و آن هم تنها از طریق آدرس ایمیل فرد مورد نظر است. از این طریق شما هم می‌توانید وجوه مدنظر خود را از دیگر کاربران و با دادن آدرس ایمیل به آن‌ها دریافت کنید. با کمک این حساب بانکی اینترنتی و درگاه، قادر به خرید از وب سایت‌های معتبر فروشگاهی در سطح بین‌المللی خواهید بود. سیستم پی پال از انواع مختلف ارزها پشتیبانی به عمل می‌آورد. به همین دلیل کاربران دغدغه و نگرانی بابت تبدیل جفت ارزها را نیز ندارند.

صرافی معتبر پی پال

کاربران، پی پال را یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های پرداخت آنلاین به شمار می‌آورند. چرا که می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن و با امنیت کافی تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند. پی پال در میان ایرانیان نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. با این حال کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی قادر به استفاده مستقیم از خدمات این سیستم نیستند. پس به صرافی هایی که حساب پی پال دارند نیازمندند تا از طریق آن‌ها به خدمات مدنظر خود دسترسی پیدا کنند. یافتن یک صرافی مطمئن و مورد اطمینان نیز با چالش‌ها و دغدغه‌های مخصوص به خود همراهی می‌کند.

ممکن است شما با مجموعه‌هایی مواجه شوید که فعالیت غیرقانونی دارند. در این صورت و با استفاده از خدمات آن‌ها امکان دارد امنیت مالی و یا شخصی‌تان با مخاطره مواجه شود. به همین دلیل پیش از انتخاب بهترین صرافی پی پال، باید به ویژگی‌های خاصی توجه داشته و ملاک‌هایی را در نظر بگیرید. در ادامه برخی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب بهترین صرافی پی پال در ایران آمده است.

بهترین صرافی پی پال

ملاک‌های انتخاب بهترین صرافی پی پال در ایران

همان‌طور که می‌دانید و پیش از این نیز اشاره شد چالش‌ها و دغدغه‌های مربوط به پیدا کردن بهترین صرافی پی پال کم نبوده و به دلیل مواردی از قبیل عدم شفافیت در عملکرد و ساز و کارهای بسیاری از این مجموعه‌ها شکل می‌گیرد. برخی از آن‌ها کارمزدهایی بسیار بالا برای خدمات خود در نظر می‌گیرند. با این حال مهمترین چالش پیش روی کاربران ایرانی، عدم امنیت این مجموعه‌ها است. پس با در نظر گرفتن این نکات می‌توان به ملاک‌هایی پی برد که برای انتخاب صرافی پی پال باید در نظر گرفته شوند.

۱- از مهمترین این ملاک‌ها می‌توان به سابقه و اعتبار بالای صرافی اشاره کرد. پس حواستان باشد که به هر مجموعه‌ای بابت دریافت خدمات مد نظر خود مراجعه نکرده و پیش از هر اقدامی به اندازه کافی تحقیق و پرس و جو نمایید تا به این اطمینان دست یابید که صرافی مدنظرتان دارای سابقه کافی بوده و اعتبار بالایی را هم به دست آورده است.

۲- دومین ملاک برای انتخاب صرافی پی پال، شفافیت است. این مجموعه‌ها باید اطلاعات کافی درباره سازوکارها و عملکردهای خود به کاربران ارائه دهند و کارمزدهای مناسب و معقولی را نیز دریافت کنند.

۳- سیستم و نحوه عملکرد این واحدها نیز باید از امنیت کافی برخوردار باشد، تا این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم سازد که بتوانند با استفاده از واحد پولی ریال به ساده‌ترین شکل ممکن حساب پی‌پال خود را شارژ نموده و از خدمات متنوع آن بهره‌مند گردند.

بررسی امنیت یک صرافی پی پال

بررسی امنیت صرافی هایی که حساب پی پال دارند یکی از مهمترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که باید انجام دهید. به طور کلی بهترین صرافی‌های پی پال، مجموعه‌هایی هستند که از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته استفاده می‌کنند تا بتوانند از اطلاعات مربوط به کاربران حفاظت دقیق و همه جانبه‌ای به عمل آورند. از مهمترین این پروتکل‌های امنیتی می‌توان به رمزنگاری داده‌ها اشاره کرد. 

  1. ذخیره اطلاعات کاربران به صورت رمزنگاری شده
  2. اجباری بودن احراز هویت دومرحله‌ای کاربران،  با اجرای این روش کاربران علاوه بر داشتن رمز عبور، یک کد تایید نیز دارند که می‌توانند از آن به منظور افزایش امنیت حساب خود و برای تایید هویت استفاده کنند.
  3. نظارت بر فعالیت های کاربران

خدمات پی پال صرافی میهن پرداخت

بدون شک یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین صرافی پی پال، ارائه خدمات متنوع به کاربران است که میهن پرداخت در تمامی خدمات بهترین است. در ادامه مهمترین خدمات پی پال ارائه می‌شود:

خدمات صرافی پی پال

افتتاح حساب

از مهمترین این خدمات می‌توان به امکان ثبت نام در paypal و ساخت حساب پی پال اشاره کرد. این فرایندها باید به سادگی و با سرعت بالا صورت پذیرند تا کاربران را با دغدغه‌ها و چالش‌های جدیدی روبرو نکنند.

وریفای حساب

بعد از ثبت نام و یا منقضی شدن کارت متصل به پی پال، به کارت برای وریفای پی پال نیاز دارید که میهن پرداخت در اختیارتان قرار می‌دهد.

رفع لیمیت

کار با حساب پی پال در ایران خیلی دشوار است. از آنجاییکه پی پال بسته به نوع تراکنش‌ها و زمان افزایش سقف ممکن است مدارک از شما تقاضا کند و یا به هر دلیلی حساب را به طور موقت لیمیت کند، شما نیاز به رفع لیمیت آن دارید که یکی از خدمات میهن پرداخت شامل این مورد است. برای استفاده از این خدمات می‌توانید از بخش پشتیبانی > تیکت، مشکل حساب خود را با ما در میان بگذارید.

شارژ حساب

بعد از اینکه توانستید حساب پی پالتان را بسازید، برای واریز پول و یا همان شارژ حساب پی پال باز هم نیاز به صرافی دارید. که بتواند، بدون احراز هویت، کمترین کارمزد،کمترین زمان حسابتان را شارژ کند. گاها ممکن است بخواهید به حساب شخصی در خارج مبلغی واریز کنید که صرافی‌ آنلاین معتبر میهن پرداخت، به راحتی انتقال را انجام می‌دهد.

خرید از سایت خارجی

در میهن پرداخت، امکان خرید از سایت های خارجی با پی پال به صورت مطمعن و کمترین کارمزد فراهم می‌باشد.

برداشت ریالی

نقد درآمد پی پال یکی دیگر از خدمات متنوع صرافی میهن پرداخت است. که شما بدون چک و سفته می‌توانید درآمد خود را به ریال تبدیل کنید.

سخن آخر

برای استفاده از خدمات پی پال، می‌بایست از خدمات بهترین صرافی پی پال در ایران استفاده کنید. تا هم مطمعن بوده و در کمترین زمان، بهترین نرخ خدمات خود را ارائه کند. صرافی معتبر میهن پرداخت، یکی از بهترین صرافی‌های آنلاین در زمینه ارائه خدمات ارزی بوده که تمامی خدمات پی پال را پوشش می‌دهد.

۴ Comments to “ بهترین صرافی پی پال در ایران”

  1. سارا بشارتی says :پاسخ

    سلام

    برای استفاده از خمات صرافی پی پال شما نیاز هست که حتما احراز هویت انجام بدیم؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام سارای عزیز

      خیر، برای استفاده از خدمات پی پال صرافی میهن پرداخت، بجز نقد پی پال، نیازی به احراز هویت ندارید، فقط موبایل تأیید باشد کافی است.

  2. ارمین شاباجی says :پاسخ

    سلام صرافی آنلاین پی پال میتونن کالا رو هم برامون بخرن؟ چون مشکل ادرس هست میخواستم ببینم میتونیم تومیهن پرداخت اینکار روانجام بدیم؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام آرمین عزیز، می توانیم از سایت هایی که خرید کالا هستند خرید کنیم اما آدرس برعهده خودتان است. اگر آدرس غیر ایران دارید مشکلی بابت خرید وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *