نحوه خرید سرور مجازی از vps2day

/ / دسته‌بندی نشده
خرید سرور مجازی از vps2day “”

بروزرسانی دی ۲۱, ۱۴۰۲

اگر به اطراف خود نگاه کنید، احتمالا چندین وسیله هوشمند با کاربری های مختلف مشاهده خواهید کرد. امروزه در عصر پیشرفت علم و تکنولوژی، فناوری‌های کامپیوتری، جنبه های مختلف زندگی انسان ها را تحت شعاع قرار داده اند. vps2day ارائه دهنده سرور مجازی قدرتمند بوده و تمرکز آن بر ارائه خدمات میزبانی وب قابل اعتماد است. شما به راحتی می توانید از طریق میهن پرداخت، به سرور مجازی این سایت دسترسی داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه خرید سرور مجازی از vps2day آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

خرید سرور مجازی از vps2day

معرفی سایت vps2day

با مشاهده عنوان بالا شاید این سوال برای شما عزیزان به وجود آید که منظور از سرورهای اختصاصی چیست؟ بهتر است تا قبل از نحوه خرید سرور مجازی از vps2day، شما را با مفهوم سرورهای اختصاصی آشنا کنیم. به طور کلی سرورها به ۳ دسته اشتراکی، اختصاصی و مجازی تقسیم می‌شوند. سرورهای اشتراکی از قیمت و سرعت پایین‌تری برخوردار هستند و معمولا نیز برای وبسایت‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما از طرفی دیگر سرورهای اختصاصی به طور کامل در اختیار شما هستند. این مدل از سرورها بیشتر برای سایت‌های بزرگ و یا ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استفاده می‌شود.

سرور مجازی سرویسی است که چندین سایت قادر خواهند بود تا روی آن فعالیت کنند. تفاوت آن با سرورهای اشتراکی این است که سرورهای مجازی برای هر یک از وبسایت‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، میزان RAM مشخصی قرار داده است. به این صورت دیگر سایت شما دچار افت سرعت نخواهد شد.

اکنون که با مفهوم اصطلاح سرورهای اختصاصی آشنا شدید، بهتر است به معرفی سایت vps2day بپردازیم. شرکت vps2day یک شرکت میزبانی VPS است که دفتر مرکزی آن در کشور آلمان واقع است. vps2day به عنوان نسل جدید سرورهای اختصاصی شناخته می‌شود و انعطاف بالایی دارد. سرور‌های vps2day برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ مورد آزمایش قرار گرفتند و تنها مدت کوتاهی توانستند مشتریان زیادی از سراسر دنیا به خود جلب کنند.

مزایای خرید سرورهای مجازی

همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم، خرید سرور مجازی از vps2day دارای مزایای زیادی برای سایت شما می‌باشد. در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرابی کمتر

سرورهای اشتراکی به هیچ عنوان قابل اطمینان نمی‌باشند. نحوه عملکرد این سرورها مانند دومینو است. چرا که عملکرد یک اکانت می‌تواند روی سرعت و کارایی اکانت‌های دیگری که از آن سرور استفاده می‌کنند نیز اثرگذار باشد. اما این در صورتی است که سرورهای مجازی با این مشکل مواجه نیستند. اکانت‌هایی که از سرور مجازی استفاده می‌کنند از یکدیگر جدا بوده و همین عامل هم سبب شده تا عملکرد اکانت‌های مختلف روی بقیه اکانت‌ها تأثیری نداشته باشد.

انعطاف پذیری بالا

سرورهای مجازی همانند سرورهای اختصاصی هستند. شما پس از آگاهی از نحوه خرید سرور مجازی از vps2day، کنترل کامل سرور را به دست خواهید گرفت. به همین دلیل نیز شما قادر خواهید بود تا از تمامی منابع سخت افزاری و نرم افزاری سرور استفاده کنید.

قیمت مقرون به صرفه

اگر به منظور آگاهی از قیمت سرورهای و دامنه‌های مختلف به بهترین سایت های خارجی خرید دامنه بروید، قیمت سرورها شما را شوکه خواهد کرد! با توجه به امکاناتی که شما پس از خرید سرور مجازی از vps2day در اختیار خواهید داشت، قیمت آنها بسیار مقرون به صرفه است.

مراحل خرید سرور مجازی از vps2day

برای انجام این کار شما در ابتدا نیاز دارید تا وارد وبسایت رسمی vps2day.com شوید. دقت داشته باشید که حتما به نام دامنه سایت مورد نظر دقت کنید. در سال‌های اخیر چندین وبسایت با نام vps2day اقدام به کلاهبرداری از خریداران کرده‌اند. پس از ورود به وبسایت vps2day با صفحه اصلی روبه‌رو خواهید شد. در صورتی که شما از قبل نسبت به خرید سرور مجازی از vps2day اقدام کرده باشید، می‌توانید از قسمت بالا و سمت راست روی گزینه Customer Panel کلیک کنید.

ثبت نام در سایت vps2day

اما در صورتی که هنوز اکانتی در این وبسایت نساخته‌اید می‌توانید روی دکمه سبز رنگ Sign up کلیک نمایید. در این قسمت شما نیاز دارید تا آدرس ایمیل خودتان را در فیلد مربوطه وارد کنید. سپس ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد.

ثبت نام در vps2day

تکمیل حساب کاربری vps2day

پس از ورود به حساب کاربری شما نیاز دارید تا اطلاعات پروفایل کاربری خود را در سایت vps2day تکمیل کنید. برای انجام این کار می‌توانید از طریق منوی سمت چپ روی account کلیک کنید. دقت داشته باشید که در فیلدهای مربوط به آدرس، شهر، کشور، کدپستی و شماره تماس می‌توانید از اطلاعات فیک غیر از ایران و ترکیه (به دلیل تحریم‌ها) استفاده کنید. برای این منظور با جستجوی “Fake address of Emirates” یا “Random Address In Emirates” به راحتی به آن دست پیدا کنید.

خرید سرور از vps2day

شارژ حساب vps2day

نخستین اقدام شما به منظور خرید سرور مجازی از vps2day شارژ حساب است. برای انجام این کار می‌توانید از طریق منوی account زیر منوی Balance را انتخاب نمایید. شما عزیزان میتوانید از طریق خدمات خرید با پی پال سایت میهن پرداخت حساب خود را شارژ نمایید. البته راه‌های دیگری هم پیش روی شما به منظور شارژ حساب وجود دارد. از دیگر روش‌های پرداخت می‌توانیم به مستر کارت، ویزا کارت، ارز دیجیتال و… اشاره کنیم. آنچه که مهم است، توجه به کارمزدها در شارژ حساب کاربری است، ترجیحا از روشی استفاده کنید که کارمزد کمتر و سرعت بالاتری داشته باشد.

شارژ حساب vps2day با پی پال

حداقل مقدار شارژ vps2day چقدر است؟

حداقل مقدار شارژ حساب وی پی اس توی دی، ۱۰ یورو است.  

مراحل انتخاب سرور از vps2day

بعد از خرید با پی پال با سرور، حساب کاربری vps2day شما، به اندازه موردنظر به یورو شارژ می‌شود. برای خرید سرور باید مراحل زیر را طی کنید:

انتخاب لوکیشن سرور

از منوی server می‌توانید، در ابتدا لوکیشن سرورتان را انتخاب کنید. سعی کنید کشور نزدیک به ایران را انتخاب کنید.

انتخاب سرور در vps2day

انتخاب سیستم عامل سرور

سیستم عامل‌ها واسطی بین سخت‌‌افزار و نرم‌افزار هستند و به اصطلاح به آن‌ها OS و یا Operating System می‌گویند. در نتیجه مهمه که یک سیستم عامل را انتخاب کنید.

خرید سرور از VPS2DAY

انتخاب مشخصات سرور

بعد از انتخاب لوکیشن و سیستم عامل، باید سرور را براساس RAM، SSD و… انتخاب کنید. که هر چه ظرفیت بالاتر باشد، قیمت‌ها نیز متفاوت است.

خرید سرور از vps2day در میهن پرداخت

برای خرید سرور از سایت vps2day لازم است به روش های پرداخت ارزی، مانند پی پال، ویزاکارت و … دسترسی داشته باشید. به دلیل تحریم‌ها علیه ایران، امکان دسترسی مستقیم و راحت به این روش‌ها امکان‌پذیر نیست. در نتیجه برای پرداخت بهتر از روش پی پال را انتخاب کرده و از بهترین صرافی پی پال، میهن پرداخت استفاده کنید. نحوه پرداخت با پی پال در تمامی سایت‌ها یکسان است ولی نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، میزان نرخ، پشتیبانی و سرعت بالای انجام سفارش است.

خرید سرور از vps2day با پی پال

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا شما را بیشتر با نحوه خرید سرور مجازی از vps2day آشنا کنیم. شرکت vps2day به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین ارائه دهندگان سرورهای مجازی در دنیا به شمار می‌رود. این کمپانی آلمانی تجربه‌ای ۱۰ ساله در زمینه میزبانی وبسایت دارد و از این نظر قابل اعتماد می‌باشد. سایت‌های زیادی از کشورهای مختلف دنیا جزو مشتریان این شرکت به حساب می‌روند و در سال‌های اخیر تعداد کاربرانی که از سرورهای این شرکت استفاده می‌کنند افزایش داشته است. 

۴ Comments to “ نحوه خرید سرور مجازی از vps2day”

  1. حبیب کاظمی says :پاسخ

    سلام حداقل شارژ اکانت vps2day چقدر هستش؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام حبیب عزیز، حداقل مقدار شارژ حساب vps2day مبلغ ۱۰ یورو است. شما می توانید از قسمت سفارشات > سفارش جدید > خرید پی پال ثبت کرده و بدون احراز هویت خریدتان را انجام دهید.
      سفارشات در میهن پرداخت خیلی سریع و معمولا در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می شوند.

  2. اشکان مقدسی says :پاسخ

    سلام با خرید vps از vps2day می تونیم از پی پال استفاده کنیم دیگه مشکلی بابت تغییر ای پی ایجاد نمیشه؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام اشکان عزیز، بله، vps برای ثبت ماندن IP است و دیگر جای نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *