آموزش واریز پول به وب مانی

/ / دسته‌بندی نشده
آموزش شارژ حساب وب مانی “”

بروزرسانی دی ۲۹, ۱۴۰۲

سیستم وب مانی به عنوان یک سیستم پرداخت مورد اطمینان به حساب می‌آید و امنیت بسیار بالایی دارد برای شارژ حساب وب مانی خود تنها نیاز به یکی از انواع کارت‌های اعتباری، کردیت کارت یا دبیت کارت دارید. در ادامه با میهن پرداخت همراه باشید تا در درباره آموزش واریز پول به وب مانی، چگونه کیف پول وب مانی را شارژ کنیم و چگونه به حساب وب مانی پول بریزیم آشنا شویم.

وب مانی یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی است که در سال ۱۹۹۸ در روسیه تأسیس شد. از این سایت برای انجام تراکنش‌های مالی استفاده می‌شود، همچنین می‌توان در بسیاری از سایت‌های خارجی خرید با وب مانی را انجام داد. این سیستم در بسیاری از سایت‌های بین‌المللی و خارجی به عنوان یک روش امن و مطمئن برای پرداخت معرفی شده است. از آنجایی که وب مانی بر خلاف پی پال این امکان را برقرار کرده است که کاربران ایرانی بتوانند از این خدمات و احراز هویت استفاده کنند، پس یکی از روش‌های انتقال پول به خارج از کشور حساب می‌آید.

آموزش انتقال پول به حساب وب مانی

دغدغه خیلی از کاربرانی که دارای حساب کاربری وب مانی هستند، این است که چگونه کیف پول وب مانی را شارژ کنیم؟ برای شارژ حساب وب مانی روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید بسته به نوع شرایطتان یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید به صورت مستقیم حساب وب مانی را شارژ کنید. به این صورت که با یکی از حساب‌های بانکی خود مانند مستر کارت یا کردیت کارت این کار را انجام دهید و یا از افرادی که حساب بین‌المللی دارند بخواهید حساب وب مانی تان را شارژ کنند. همچنین با استفاده از وب مانی می توانید بروکرهای فارکس را شارژ کنید برای ای منظور لازم است، چگونگی شارژ حساب فارکس با وب مانی را بلد باشید.

شما می‌توانید با استفاده از ۶ مرحله حساب وب مانی خودتان را به صورت مستقیم شارژ کنید.

شارژ حساب وبمانی در میهن پرداخت

مرحله اول

ابتدا وارد صفحه مربوط به پرداخت وب مانی شوید توجه داشته باشید اگر حساب یا اکانتی در وب مانی ندارید بر روی دکمه Sign up کلیک کنید و در صورت داشتن حساب کاربری وارد قسمت Log in شوید و نام کاربری (User) و پسورد (Password) خود را وارد کنید و بر روی Enter کلیک کنید.

 

آموزش واریز پول به وب مانی

 

مرحله دوم

بعد از وارد شدن در اکانت خود وارد صفحه رسمی وب مانی می‌شوید و روی transfer کلیک کنید.

در این قسمت گزینه‌های مختلفی به شما پیشنهاد می‌شود که بسته به شرایط خودتان می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. برای دریافت از طریق کیف پول بر روی گزینه to a wallet و برای دریافت از طریق حساب بانکی روی گزینه to a bank account کلیک کنید، توجه داشته باشید که جزئیات کارت خود را دقیق و صحیح وارد کنید. 

 

آموزش انتقال پول به وب مانی

مرحله سوم

بعد از انتخاب روش پرداختی مبلغ واریزی را وارد نمایید و بعد از مشاهده کسر کارمزد بر روی گزینه More کلیک کنید.

 

چگونگی انتقال پول به حساب وبمانی

 

مرحله چهارم

جزئیات کارت و شماره موبایل خود را به صورت دقیق وارد کنید و بر روی گزینه Send کلیک کرده تا کد تاییدیه ارسال شود بعد از وارد کردن کد روی گزینه More کلیک کنید.

آموزش تصویری شارژ وب مانی در ایران

 

مرحله پنجم

با کلیک کردن بر روی دکمه Pay پیغام (funds successfully transferred) بر روی صفحه به معنای موفقیت در پرداخت و شارژ کیف پولتان مشاهده می‌کنید.

آموزش ارسال پول به وب مانی

نحوه واریز پول در وب مانی از طریق صرافی‌ های داخلی

 

شارژ وب مانی با کارت بانکی

یکی دیگر از ‌روش‌های شارژ حساب وب مانی، استفاده از صرافی‌های داخلی است. برای انجام این کار کافی است تنها آدرس کیف پول وب مانی خود را برای صرافی مورد نظر ارسال کنید و بعد از تعیین کردن مبلغ مورد نظر، پول به حسابتان منتقل می‌شود.

 

نحوه انتقال پول در وب مانی

کارمزد و هزینه وب مانی چقدر است؟

روش‌های مختلفی برای پرداخت وجود دارد که به ازای انجام تراکنش‌ها چه از گیرنده و چه فرستنده کارمزد دریافت می‌کنند. برای مثال بانک‌ها برای انتقال وجه از یک کارت به کارت دیگر، مبلغ ۶۰۰ تومان را بابت کارمزد انتقال از فرستنده کسر می‌کنند. وب مانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و فرستنده در ازای هر تراکنش ۰.۸% باید پرداخت نماید. برای مثال اگر شما ۱۰۰۰ دلار از طریق وب مانی پرداخت کنید، مبلغ ۸ دلار را بابت کارمزد باید به این شرکت بپردازید.

در شرایطی شما می‌توانید برای تراکنش‌های خودتان در وب مانی کارمزدی پرداخت نکنید برای مثال اگر تراکنش‌هایی بین کیف پول‌هایی با WM-identifier یکسان و یا بین والت‌ها با وب مانی پاسپورت کمتر از ۵۰۰ واحد نداشته باشد کارمزدی پرداخت نخواهید کرد.

وب مانی از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

یکی از مزیت‌های وب مانی پشتیبانی آن از ارزهای زیاد است که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

  • WMZ     کیف پول دلار ایالات متحده آمریکا (USD)
  • WME     کیف پول یورو (EUR)
  • WMR     کیف پول روبل روسیه (RUB)
  • WMU    کیف پول گریونا اوکراین (UAH)
  • WMX     کیف پول بیت‌ کوین (BTC)
  • WMG    کیف پول طلا
  • WMV    کیف پول دانگ ویتنام (VND)
  • WMB     کیف پول روبل بلاروس (BYR)
  • WML    کیف پول لایت کوین (LTC)

چگونه به حساب وب مانی پول بریزیم

شما می‌توانید از مرورگر خود وارد سایت وب مانی شوید و بر روی گزینه Sign up کلیک کنید توجه داشته باشید اگر اکانت وب مانی ندارید باید شماره موبایل خودتان و کشورتان را وارد کنید و بعد از وارد کردن کد تاییدیه می‌توانید حساب خود را بسازید. برای ورود به حساب وب مانی خود رمز عبور، نام کاربری و کد تصویر (کپچا) را وارد کنید و روی دکمه تایید (Enter) کلیک کنید.

بعد از ورود به صفحه وب مانی می‌توانید نوع کیف پول وب مانی خودتان را برای مثال wmz انتخاب نمایید بعد از وارد کردن اطلاعات خود از جمله اسم و فامیل حساب وب مانی می‌توانید به کیف پول خود و یا حساب وب مانی دیگر پول واریز کنید بعد از وارد کردن مبلغ مورد نظر و کسر کارمزد انتقال پول به حساب دیگر و یا حساب خود با موفقیت انجام می‌شود.

 

چگونگی واریز با WM Keeper WebPro

برای ارسال پول به حساب وبمانی دیگر لازم است ابتدا وارد حساب WM Keeper WebPro خود شوید. WMID و پسورد حساب خود را وارد کرده و روی گزینه Login کلیک کنید.

 

آموزش تصویری وب مانی کیپر

پس از وارد شدن در حساب کاربری، با انتخاب نوع کیف پول خود، روی گزینه Transaction > To purce کلیک کنید.

آموزش انتقال در وبمانی

در مرحله بعد باید ابتدا حسابی که از آن قصد ارسال پول دارید را انتخاب کنید سپس اطلاعات حساب وبمانی که قصد دارید به آن پول واریز کنید، مبلغ و دلیل ارسال را به صورت کامنت وارد نمائید. نیازی به فعال سازی تیک Protection نیست. پس از وارد کردن اطلاعات روی گزینه Send کلیک کنید. 

آموزش شارژ وب مانی با وبمانی کیپر

در مرحله آخر تایید ارسال و وریفای کردن پرداخت را، از طریق SMS و یا E-NUM می توانید انجام دهید. در بخش Transaction تمامی دریافتی و برداشت‌ها از حساب قابل مشاهده است.

نصب WM Keeper WebPro در اندروید

کاربران WM Keeper WebPro یا WM Keeper WinPro می‌توانند کیف‌های خود را از دستگاه‌های تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل Android ،iOS و ویندوز (سیستم عامل‌های ویندوز ۱۰ و ۱۱ پشتیبانی می‌شوند) با استفاده از برنامه مدیریت کنند. اگر حساب وبمانی ندارید، می‌توانید از طریق میهن پرداخت اقدام به افتتاح حساب وب مانی کنید. و یا با استفاده از آموزش افتتاح حساب وب مانی، خودتان حساب بسازید.

بعد از ثبت نام، و استفاده از خدمات حساب وب مانی باید برنامه WM Keeper WebPro را براساس سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید. پس از نصب، برنامه را روی موبایل خود اجرا کنید. 

آموزش نصب وبمانی کیپر

بعد از لاگین، باید پسورد و WMID را وارد کنید و روی نماد تیک کلیک کنید.

آموزش نصب وب مانی کیپر2

در مرحله بعدی باید اطلاعات لاگین حساب وبمانی خود را با استفاده از E-Num یا SMS تأیید کنید. سپس پین کد برای حساب خود تایید کنید. 

آموزش نصب وبمانی کیپر3

پس از طی کردن مراحل بالا، برنامه WM Keeper WinPro بر روی موبایل نصب می‌شود و می‌توانید از آن برای شارژ حساب وبمانی و یا برداشت از آن استفاده کنید. همین مراحل برای نسخه ویندوز و IOS مشابه است. 

شارژ حساب وب مانی

مزیت وب مانی

  • عدم دریافت هزینه در ازای واریز وجه
  •  پشتیبانی از انواع ارزهای رایج مانند روبل بلاروس، دلار آمریکا، یورو و…
  •  ارائه سریع‌ترین و راحت‌ترین خدمات
  •  راحتی کاربران هنگام انجام امور مربوط به برداشت و یا واریز
  •  توانایی شارژ خودکار
  •  بهترین روش پرداخت آنلاین درکشورهای اوکراین و روسیه
  •  کم بودن هزینه‌های مربوط به تراکنش‌ها
  •  بستری در حال توسعه و فعال
  •  سطح امنیت بسیار بالا
  •  کار برپسند
  •  عدم وجود هرگونه ریسک
  •  ارائه یک حساب کاربری برای کاربران وب مانی

امروزه با محبوبیت روزافزون فعالیت‌های اینترنتی بازار ارزهای دیجیتال قدرت زیادی پیدا کرده در ادامه محبوبیت روزافزون بازار سیستم‌های پرداخت آنلاین بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از مهمترین ویژگی‌های وب مانی اجرای انواع تراکنش‌های پرداختی بدون استفاده مستقیم از درگاه‌های پرداختی بانک‌ها است، این روش پرداختی خدمات بسیار خوبی را در اختیار مشتریان می‌گذارد که با اینترنت سر و کار دارند اما از تراکنش‌های بانکی اطلاعی ندارند در واقع این افراد بدون اینکه خودشان را درگیر کارهای بانکی کنند می‌توانند به نقل و انتقالات وجوه مالی خود از وب مانی مشغول شوند.

سخن آخر

کیف پول وب مانی یکی از بهترین روش‌ها برای خرید از سایت‌های خارجی با وب مانی و پرداخت بین‌المللی است، بنابراین نحوه شارژ این کیف پول و استفاده از خدمات آن اهمیت بسیار بالایی دارد. در این مقاله با آموزش واریز پول به وب مانی، چگونه کیف پول وب مانی را شارژ کنیم و چگونه به حساب وب مانی پول بریزیم آشنا شدیم. امیدواریم نحوه دریافت و ارسال پول به این کیف پول را به خوبی یاد گرفته باشید، در صورتی که در زمینه شارژ حساب وب مانی سوالی دارید کارشناسان و پشتیبانان میهن پرداخت می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

۲ Comments to “ آموزش واریز پول به وب مانی”

  1. عباس کیامنش says :پاسخ

    ممنون از مطالب خوبتون، من کیف پول وبمانی دارم، از طریق میهن پرداخت چطوری کیف پول شارژ کنم؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام دوست عزیز

      ممنون از حسن توجه شما
      ابتدا در سایت میهن پرداخت ثبت نام کنید، سپس از منوی سفارشات > سفارش جدید > سفارش شارژ حساب وب مانی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *