دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

/ / دسته‌بندی نشده
دلایل لیمیت شدن حساب پی پال “”

بروزرسانی آبان ۲۷, ۱۴۰۰

فراگیری استفاده از پی پال در پرداخت ارزی باعث شده تا کاربران با مسائل متنوعی در مورد این حساب ها آشنا شوند.  این گستردگی مشکلاتی را برای این سیستم به دنبال داشته است. یکی از این مسائل، لیمیت شدن حساب پی پال می باشد. پی پال، مقرارات و امنیت های سگینی را برای حساب های کاربران خود برای جلوگیری از سواستفاده و پولشویی، وضع کرده است. برای بررسی بیشتر نکات با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

جهت افتتاح حساب پی پال کلیک کنید.

اگر شما دارای حساب پی پال می باشید، می بایست به قوانین پی پال آگاهی کامل داشته باشید، زیرا در غیراینصورت حسابتان به سرعت لیمیت خواهد شد.

محدودیت دسترسی به حساب PayPal به چه معناست؟

امکان دارد ایمیلی از طرف پی پال یا پیامی در حساب کاربری شما با این مظموم آمده باشد که “دسترسی شما به حساب مورد نظر محدود شده است”. یعنی چه؟ یعنی شما حق برداشت و یا انتقال پول خود در موجودی حساب پی پالتان را ندارید. گفتن است که این محدودیت ها پس از مدتی برداشته و شما می توانید از حساب خود دوباره استفاده نمایید.

دلایل متداول لیمیت شدن حساب پی پال

برای اینکه حساب پی پالتان لیمیت گردد دلایل مختلفی وجود دارد. ما در اینجا به چند مورد از دلایل شایع و مهم لیمیت شدن حساب اشاره خواهیم کرد.

  • داشتن فعالیت های مشکوک و برخلاف قوانین پی پال
  • فروش کالای تقلبی
  • موجودی منفی در حساب پی پالتان
  • اگر کسی به پی پال گزارش دهد که حساب شما مشکوک است.
  • معامله با شخصی که پی پال او را مشکوک دانسته و مخالف قوانین پی پال عمل می کند.
  • حسابتان بیش از حد معمول شکایت (Disputed) و ریفاند (Refund) داشته باشد.
  • میزان خرید و فروشتان به طور ناگهانی تغییرات شدید داشته باشد و افزایش یابد.
  • اگر پی پال مشکوک شود که ی فرد دیگری از حساب پی پال شما استفاده می کند.
  • استفاده از آی پی های مختلف در هنگام ورود به حساب پی پال (در صورت نیاز دلایل تغییر آی پی را به پی پال گزارش دهید).

برای آشنایی به دیگر موارد قوانین پیپال در مورد لیمیت شدن حساب، می توانید به www.paypal.com مراجعه کنید.

مراحل رفع لیمیت حساب پی پال

برای حذف محدودیت از حساب پی پال می توانید طبق سرایط زیر عمل کنید:

  • به Resolution Center بروید.
  • در بخش Your account access is limited، روی Go to Account Limitations کلیک کنید.
  • در کنار هر بخش از تایید مدارک روی Resolve کلیک کنید.

اگر نیاز به بارگذاری اسناد دارید، نکات پی پال را برای ارسال اسناد مرور کنید.

اگر بعد از اتمام تایید مدارک و گذشت زمان، حساب تان همچنان محدود است، به این خاطر است که پی پال به مدارک و زمان بیشتری برای بررسی حساب پی پالتان نیاز دارد. در هر صورت علت هر چه باشد، این مسائل معمولاً ظرف چند روز کاری برطرف می شود. شما همیشه می توانید با PayPal تماس بگیرید و اگر بتوانید با کسی از طریق تلفن صحبت کنید، مشکل شما می تواند بلافاصله برطرف گردد. نکته قابل توجه این است که ممکن است یک ایمیل جعلی در مورد لیمیت شدن حساب پیپال دریافت کنید و این درصورتی است که بخش Resolution Center حساب خالی است. که در این مواقع محتوای ایمیل را به  spoof@paypal.com ارسال کرده و از پی پال بخواهید که آن را بررسی کند.

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

مشکل حل شده اما دسترسی محدود  است چرا؟

اگر سعی کرده اید مشکل را برطرف کنید اما متوجه شدید که حساب شما هنوز محدود است، بهتر است قبل از هر چیز ایمیل خود را بررسی و چک کنید. توجه کنید که ایمل های پی پال در پوشه Spam گیر نیافتاده باشند و شما تمام ایمیل ها را چک کرده باشید. چون ممکن است برای خارج کردن از محدودیت اطلاعاتی را پی پال نیاز داشته دباشد که ندارد.

کلام آخر دلایل لیمیت شدن حساب پی پال

به دلیل تحریم بودن ایران توسط پی پال این محدودیت برای کاربران ایرانی می تواند مشکل ساز باشد. چرا که در صورت ایجاد مشکل شخص دارنده حساب بایستی مدارک خود را مبنی بر مالک بودن حساب پی پال محدود شده ارائه دهد. در بیشتر مواقع هم احراز هویت به طریق حضوری می تواند تنها راه رفع محدودیت حساب باشد.

اما خوب میهن پرداخت در این زمینه نیز کارشناسان خود را داشته و کمک می کند تا کاربران عزیز ایرانی که دارای حساب پی پال هستند بتوانند از طریق کارشناسان حساب خود را از لیمیت بودن خارج سازند و دوباره از حساب پی پال خود استفاده نمایند.

از جمله خدمات گروه میهن پرداخت می توانیم به شارژ حساب پی پال، افتتاح حساب پی پال، نقد موجودی حساب پی پال و اشاره کنیم. تسویه ریالی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود. مهین پرداخت با تفکری نوین برای ارائه انواع خدمات ارزی در خدمت شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *