شارژ حساب های اسکریل با پایین ترین نرخ در کمترین زمان

 

اسکریل Skrill یک نوع حساب ارزی اینترنتی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و روز به روز بر تعداد سایت هایی که از این سیستم مالی استفاده می کنند رو به افزایش است. تا آنجا که بیشتر سایت ها برای فروش محصولات خود از درگاه اسکریل استفاده می کنند.
اسکریل به علت اینکه قابلیت Dispute از سمت مشتری  ندارد برای بسیاری از فروشندگان یک مزیت محسوب می شود. بنابراین موقع خرید از این درگاه باید توجه داشته باشیم در صورتی که سرویس یا محصول دریافت نکردید امکان شکایت بر روی این حساب وجود ندارد. مگر این خود فروشنده بخواهد مبلغ خرید را به شما برگشت دهد.

ارسال پول از طریق اسکریل هم از طریق بالانس اسکریل امکان پذیز است و هم از طریق کارت یا حساب های متصل به اکانت اسکریل.
البته در این مورد مثل پی پال نمی شود موقع سندمانی یا خرید مستقیما از کارت یا حساب های متصل اقدام به برداشت کرد، شما باید ابتدا موجودی مورد نیاز خود را از کارت یا حساب یا روش های دیگر که در اسکریل موجود است به بالانس اکانت اسکریل تان انتقال دهید، سپس از موجودی بالانس اقدام به ارسال یا خرید کنید.

کارمزد :

دریافت پول در اسکریل برخلاف پی پال هیچ کامزدی ندارد و کارمزد از ارسال کننده کسر می شود
انتقال وجه به بالانس اسکریل ( Uploading funds ) شامل کارمزدهایی است که برای هر روش متفاوت است.
روش های آپلود و کارمزد های آن در اسکریل :
آپلود توسط BITCOIN شامل 1 درصد کارمزد
آپلود توسط حساب NETELLER  شامل 3 درصد کارمزد
آپلود توسط Bank transfer بدون کارمزد
آپلود توسط Credit/debit card از 1.9 درصد تا 2.25 درصد کارمزد

کارمزد سندمانی از یک اکانت اسکریل به اکانت اسکریل دیگر 1.45 درصد است که از فرستنده کسر می شود. به طور مثال شما اگر بخواهید 100 دلار به حساب اسکریل دیگری انتقال دهید مقدار 101.45 دلار از حساب شما کسر می شود و گیرنده وجه مقدار 100 دلار خالص دریافت می کند.

با توجه به اینکه موقع اپلود و سندمانی در اسکریل کارمزدهای زیادی از ارسال کننده کسر می شود، نرخ ارز اسکریل نسبت به نرخ ارز دیگر حساب ها قیمت به مراتب گران تری دارد.
میهن پرداخت توانایی شارژ حساب های اسکریل  را دارد. به این منظور باید از طریق پنل کاربری در قسمت سفارش شارژ اسکریل اقدام به ثبت سفارش نمایید.


شارژ حساب اسکریل و خرید و فروش دلار و یورو اسکریل با سورس معتبر قیمت مناسب، انجام سریع سفارش و پشتیبانی 24 ساعته |میهن پرداخت معتبر ترین سورس دلار اسکریل

برای شارژ حساب اسکریل در پنل کاربری سفارش شارژ حساب اسکریل ثبت کنید

بالا