ارتقا حساب وب مانی و تبدیل پاسپورت الیاس به فرمال

/ / دسته‌بندی نشده
ارتقا حساب وب مانی “”

بروزرسانی شهریور ۱۲, ۱۴۰۰

یکی دیگر از سیستم‌هایی که بعد از پی پال دارای اعتبار جهانی است، سیستم وب‌مانی می باشد. این سیستم با ارائه دادن انواع خدمات به کاربران خود توانسته سطح های مختلف را برای کاربران خود بوجود بیاورد تا کاربر به راحتی و با خیال آسوده تمام خدماتی که نیاز دارد و در  وب‌مانی وجود دارند را انجام دهد. یکی از خدمات مهم این سیستم پاسپورت وب‌مانی می باشد و بسیار هم تاکنون مهم و دارای طرفدار بوده است. باید گفت که حساب های وب‌مانی و پاسپورت های وب مانی دارای مزایای مختلفی می باشند. این را هم اضافه نماییم که این حساب ها دارای محدودیت نیز می باشند که اگر آن ها را ارتقا دهیم محدودیت نسبت به قبل کمتر خواهد شد.

حساب وب مانی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با ارتقا حساب وب مانی صحبت کنیم بهتر است ابتدا ببینیم که این حساب چیست و چه مزایایی برای کاربران دارد؟

حساب وب مانی به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین جهانی شناخته شده می باشد و از طریق این حساب می توان انواع فعالیت های پرداختی اعم از: برداشت، انتقال، جرداخت و … را انجام داد. وب مانی در سال ۱۹۹۸ در روسیه فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون حدود ۳۹ میلیون کاربر در سطح جهان در حال فعالیت با این حساب می باشند.

این سیستم یکی از رقبای مهم پی پال در سطح جهان می باشد و از همه مهمتر به دلیل وارد نشدن به تحریمات برای کاربران ایرانی مناسب می باشد و نیمی از کاربران ایرانی نیز در حال فعالیت در این سیستم پرداخت مالی می باشند.

پاسپورت وب مانی

خدمات این سیستم همچون پی پال می باشد و به غیر از ایران سابیر کشورهایی که در تحریم اروپا قرار دارند نیز می توانند از وب مانی استفاده کنند.

در رابطه با کارمزد سیستم وب مانی نیز باید گفت درست است که در ابتدا و در زمان افتتاح هزینه ایی گرفته نمی شود اما در قبال هر پرداخت و تراکنشی کارمزدی تعیین شده که بایستی توسط کاربر پرداخت شود. کارمزدی که برای هر تراکنش تعیین شده ۰.۸% از مبلغ پرداختی می باشد. این کارمزد سقف مشخص دارد و از ۵۰ دلار افزایش نمی یابد. اما اگر SMS برای کاربر فعال باشد برای هر SMS نیز ۰.۰۵ دلار تعیین و از حساب کسر می گردد. در رابطه با سقف کارمزد بیت کوین و یورو نیز باید گفت برای یورو: ۵۰ و برای بیت کوین نیز  ۰.۰۰۵ BTC در نظر گرفته شده است.

محدودیت حساب وب مانی

وقتی که کاربر به افتتاح حساب اقدام می نماید، به طور کاملأ خودکار حسابی که برایش باز می گردد از نوع الیاس(Alias) انتخاب می شود. که به آن پاسپورت الیاس هم می گویند. شما با این پاسپورت اجازه ندارید از هر خدماتی استفاده کنید و به طور کلی باید بگوییم که خدمات کمتری را می تواند پشتیبانی کند. برای حل این مشکل هم، باید حساب وب‌مانی یا همان پاسپورت الیاس را ارتقا دهیم و به فرمال تغییر دهیم تا بتوانیم برای انجام امور خود از آن استفاده نماییم.

اگر ارتقا حساب وب‌مانی را انجام ندهیم و در حالت پاسپورت الیاس باقی بمانیم، فقط می توانیم کارهایی همچون:

  • شارژ نمودن حساب وب‌مانی
  • انتقال اعتبار به سایر حساب ها
  • خرید نمودن از فروشگاه هایی که دارای حساب وب‌مانی هستند.
  • پرداخت نمودن انواع صورت حساب ها
  • تغییر دادن واحد وب‌مانی به سایر واحدهای دیگر همچون: WMZ

انجام دهیم.

قابلیت های حساب فرمال

ولی اگر بتوانید ارتقا حساب وب مانی خود را انجام دهید و پاسپورت الیاس را به فرمال تغییر دهید، امکانات بیشتری همچون:

  • دریافت نمودن و بهره مندی از درگاه وب‌مانی برای داشتن و بهتر شدن کسب و کار خود.
  • شارژ کردن حساب با کمک: حواله بانکی، کارت های اعتباری، گیف کارت و پست
  • برداشت کردن وجه از حساب به صورت حواله بانکی
  • استفاده از خدماتwmtransfer.com برای وصل شدن  کارت خود به ویزا و مستر کارت برای برداشت و واریز وجه.
  • استفاده از سرویسwebmoney.ru برای متصل کردن حساب بانکی با حساب وب‌مانی.
  • استفاده از  سرویسwebmoney.ru برای پرداخت کردن مالیات و همچنین پرداخت فاکتور های مختلف
  • استفاده کردن از سرویسwebmoney.ru برای زمانی که بخواهید مستقیمأ از وب‌مانی برداشت و واریز به حساب هایCONTACT, Unistream, Anelik و … داشته باشید.
  • راه اندازی کسب و کار به وسیله درگاه پرداخت وب‌مانی آن هم به مدت محدود
  • و بسیاری از کار های دیگر.

دیگر حساب هایی که در وب مانی وجود دارند عبارتند از: حساب های اینیشال (Initial) و پرسونال (Personal).

شما حتی می توانید با ارتقا حساب وب مانی از اینیشال به پرسونال، به راحتی هر چه محدودیت وجود داشته را از بین ببرید و این حساب به عنوان آخرین نوع پاسپورت وب مانی به حساب می آید. گرفتن این حساب هم فقط از طریق مرکز تاییدیه شراکت در وب مانی صورت می گیرد و به راحتی نمی توان از این حساب استفاده نمود.

ارتقا حساب وب مانی

 

برای اینکه بتوانید حساب وب‌ مانی را ارتقا دهید می توانید از دو روش استفاده نمود.

 روش اول

مدارکی که لازم است را از طریق وب سایت رسمی وب مانی ارسال کرده و پس از اینکه تایید شد، می توانید تبدیل حساب به فرمال داشته باشید.

 

روش دوم

در هنگام افتتاح حساب وب مانی برای شما یک حساب با عنوان این مضموم WM Keeper standard ایجاد می شود که اگر بخواهید آن را به WM Keeper WinPro یا کلاسیک تبدیل نمایید. باعث ارتقا حساب وب‌مانی خود می شوید.

بایید بگوییم که باز نمودن حساب وب مانی و ارتقا آن دارای مراحل مختلفی نیز می باشد و اگر برای شما دشوار و زمان بر است که مراحل را طی کنید، می توانید به وسیله این سایت و ارتباط با همکاران ما اقدام به افتتاح حساب وب‌ مانی وریفای شده کنید و در کمترین زمان ممکن همکاران ما کار افتتاح حساب و شارژ وب مانی را برای شما انجام می دهند.

در صورت تمایل برای خرید با وب مانی و یا نقد کردن موجودی حساب وب مانی خود با ما در ارتباط باشد. با بهترین نرخ کارمزد و سرعت پرداخت بالا!!

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *