بچ نامبر پرفکت مانی چیست؟ (Batch number)

/ / دسته‌بندی نشده
بچ نامبر پرفکت مانی چیست “”

بروزرسانی آبان ۱۳, ۱۴۰۲

برای استفاده از پرفکت مانی، ابتدا باید بدانید پرفکت مانی چیست و در چه مواردی استفاده می‌شود. این سیستم پرداخت آنلاین، امکان استفاده برای کاربران ایرانی را با ارائه پنل کاربری فارسی نیز دارد. در هر ثانیه، میلیون‌ها تراکنش در جهان انجام می‌شود که به کمک یکسری اعداد قابل پیگیری هستند. بعد از خرید ووچر پرفکت مانی ممکن است با مشکل نامعتبر بودن ووچر پرفکت مانی روبرو شوید. در چنین شرایطی، اگر نقد ئئچر پرفکت مانی با مشکل روبرو شد، باید بدانید که بچ نامبر پرفکت مانی چیست و می توان با استفاده از آن به راحتی استعلام ووچر را گرفت چون داشتن این کد امکان گم کردن تراکنش به هیچ وجه وجود ندارد. برای اینکه بدانید بچ نامبر چیست، با ما در این مقاله همراه باشید. 

بچ نامبر پرفکت مانی چیست

بچ نامبر پرفکت مانی چیست؟

هر تراکنشی که در پرفکت مانی انجام می‌دهید، یک کد رهگیری یا پیگیری معروف به بچ نامبر پرفکت مانی، به همراه دارد. این تراکنش می‌تواند انتقال از یک کیف پول پرفکت مانی به کیف پول دیگر و یا انتقال با استفاده از ووچر پرفکت مانی باشد.  این کد کجا کاربرد دارد؟ فرض کنید شما یک ووچر ۱ دلاری از سایت میهن پرداخت خریداری کرده‌اید. میهن پرداخت (سایت مبدأ) بعد از خرید، سه کد شامل شماره پیگیری یا بچ نامبر، شماره ووچر (کد ۱۰ رقمی) و کد فعالسازی (کد ۱۶ رقمی) را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرج یا نقد کردن ووچرتان، باید شماره ووچر و کد فعالسازی را در سایت مقصد وارد کنید. در برخی موارد به دلیل مشکل درگاه پرفکت مانی سایت مقصد، ممکن است با خطای “ووچر نامعتبر است” برخورد کنید. از آنجاییکه کدهای ووچر منحصر به فرد هستند، امکان نامعتبر بودن آن‌ها به هیچ وجه وجود ندارد. اما راه حل چیست؟ باید بچ نامبر پرفکت‌مانی را در اختیار سایت مقصد قرار دهید تا پیگیری کنند که ووچری با مبلغ ۱ دلار و با آن بچ نامبر به حسابشان واریز شده است یا خیر.

خرید ووچر پرفکت مانی

نحوه یافتن بچ نامبر پرفکت مانی

برای دسترسی به بچ نامبر پرفکت‌مانی، ابتدا باید وارد حساب perfect money خود شوید. از منوی بالای حساب وارد بخش “History” شوید.

 

بچ نامبر پرفکت مانی کجاست

 

در صفحه  “Account History“، تاریخ تراکنش خود را انتخاب کنید. در این صفحه اطلاعات تراکنش را پیدا کرده و بچ نامبر را برای پیگیری استفاده نمائید.

بچ نامبر پرفکت مانی

کاربرد بچ نامبر پرفکت مانی

از کاربردهای مهم بچ نامبر پرفکت مانی شامل موارد زیر است:

  • ارائه اطلاعات دقیق و جزئیات کامل تراکنش‌های پرفکت مانی
  • سرعت بخشیدن به امور حسابداری با خلاصه‌سازی داده‌های یک تراکنش
  • ارائه api اختصاصی بچ نامبر پرفکت مانی به برنامه نویسان حوزه مالی و صرافی‌ها
فروش ووچر پرفکت مانی به میهن پرداخت

مزایای بچ نامبر پرفکت‌مانی

بچ نامبر پرفکت‌مانی دارای مزایای زیادی است. که در ادامه به تفصیل بیان می‌شود.

  •  افزایش اعتماد کاربران نسبت به پرفکت مانی

پرفکت مانی با ارائه کد پیگیری که همان بچ نامبر پرفکت‌مانی است، می‌تواند خیال شما را از وضعیت تراکنش‌ها راحت کند. در واقع با داشتن بچ نامبر می‌توان به اطلاعاتی مانند کیف پول مقصد، کیف پول مبدأ، تاریخ انجام تراکنش و وضعیت تراکنش (موفق/ ناموفق) دست یافت.

  • افزایش سرعت پیگیری

همانطور که گفته شد، بچ نامبر با خلاصه‌سازی داده‌های تراکنش، مشاهده جزئیات و پیگیری تراکنش‌ها را سرعت بخشیده و دیگر نیازی به بررسی تمام داده‌ها نیست.

  • کاهش هزینه مربوط به بررسی تراکنش

وقتی تراکنشی انجام می‌شود، بررسی وضعیت آن کاری وقت‌گیر و هزینه‌بر است. با استفاده از بچ نامبر، سرعت بررسی تراکنش‌ها افزایش یافته و نیازی به بررسی همه داده‌ها نیست. این موضوع به شرکت‌هایی که میزان تراکنش‌های بالایی در یک روز دارند کمک شایانی می‌کند.

  • بهبود رابط کاربری

سرعت انجام تراکنش در پرفکت مانی بسیار بالا است و این موضوع برای کاربران بسیار حائز اهمیت است. زیرا شما هیچگاه پیام در انتظار تأیید را در پرفکت مانی مشاهده نخواهید کرد. سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی دارای رابط کاربری عالی است، تراکنش در آن به سرعت قابل انجام و پیگیری بوده و هر روزه کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند.

سخن آخر

در این مقاله یاد گرفتیم که بچ نامبر پرفکت مانی چیست. همچنین در ادامه به مزایا و کاربردهای بچ نامبر پرداختیم. در میهن پرداخت می‌توانید در سریعترین زمان و بدون دردسر از تمامی خدمات پرفکت مانی استفاده کنید. نکته مهم این است که برای فروش پرفکت مانی به میهن پرداخت نیازی به احراز هویت ندارید. همچنین روزانه با سقف معینی از کارت به نام خودتان، خرید انجام دهید. همچنین میهن پرداخت نگران وضعیت ووچر خود نیستید و به محض ایجاد مشکل، بخش پشتیبانی وضعیت آن را مشخص خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *