بهترین سایت های خارجی خرید دامنه در سال ۲۰۲۴

/ / دسته‌بندی نشده
بهترین سایت های خارجی خرید دامنه “”

بروزرسانی بهمن ۲۸, ۱۴۰۲

یکی از کارهای مهم در طراحی سایت که باید انجام دهید خرید دامنه است. دامنه آدرسی است که برای سایت در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید با وارد کردن آن در گوگل، وارد سایت شوید، برای خرید دامین باید نکاتی از قبیل نوع فعالیت، حوزه کاری و نام برند را در نظر بگیرید که نام دامنه خیلی به حوزه کاری تان نزدیک باشد. سایت‌ های خرید دامنه خارجی بسیاری وجود دارد، تنها چیزی که این شرکت‌ها را از یکدیگر متفاوت می‌کند خدمات و ویژگی‌هایی است که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند و بهتر است بهترین سایت های خارجی خرید دامنه برای خرید استفاده شود. معمولا برای خرید دامنه از سایت های خارجی از پی پال استفاده می شود که اگر به این روش پرداخت دسترسی ندارید می‌توانید از خدمان خرید با پی پال میهن پرداخت استفاده کنید. در این مقاله به معرفی برخی از سایت‌ها پرداخته شده است، با ما همراه باشید.

 

بهرین سایت های خارجی خرید دامنه

دامنه چیست؟

نام دامنه در اصل یک URL یا آدرس وب است که آن را بعد از http:// یا www سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید. Domain سایت شما، بدون شک یکی از مهمترین فاکتورهای حضور آنلاین شما است. دامنین سایت به عنوان رابط بین کاربران و سایت شما بوده و همچنین نقش مهمی در برندسازی و بازاریابی شما نیز ایفا می‌کند. به همین دلیل یافتن سایت مناسب جهت خرید دامنه، ممکن است چالش برانگیز باشد.

چرا از دامنه برای سایت ها استفاده می کنیم؟

برای اهداف هویتی، هر سیستمی که از اینترنت استفاده می‌کند یک آدرس IP اختصاصی دارد. آدرس IP مجموعه‌ای از اعداد منحصر به فرد است که به خاطر سپردن آن‌ها بسیار چالش برانگیز است. هر کامپیوتر در این شبکه می‌تواند با کامپیوترهای دیگر ارتباط برقرار کند. به جای اینکه مجبور باشیم هزاران کد عددی را به حافظه برای جستجوی وب سایت‌ها اختصاص دهیم، از نام دامنه استفاده می‌کنیم که به ما اجازه م‌دهد تا آدرس‌های دیجیتال منحصر به فردی ایجاد کنیم که به راحتی قابل تایپ و جستجو باشد. هنگامی که یک URL را وارد می‌کنید، دستگاه شما درخواستی را به شبکه جهانی سیستم نام دامنه (DNS) میزبان وب، ارسال می‌کند، سپس شبکه DNS آدرس IP منحصر به فرد مرتبط با دامنه تایپ شده را پیدا کرده و دستگاه را به آن مقصد مجازی یا وب سایت می‌فرستد.

معرفی بهترین سایت‌ های خارجی خرید دامنه

برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی حتما باید دامنه مناسب مربوط به کار­­ و برند را خریداری کرد. زیرا دامنه شما در یک تجارت آنلاین، اعتبار شما به حساب می‌آید و هرچقدر در فضای اینترنت بتوانید مخاطبان بسیاری را جذب کنید به افزایش اعتبار دامنه خود کمک می‌کنید. برای خرید دامنه خارجی، سایت‌های متعددی وجود دارند که تفاوت این سایت‌ها در قیمت محصولات و امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ سایت‌هایhostinger، سایت dynadot، سایتnoip، سایتCosmotown و… بهترین سایت خرید دامنه هستند که در ادامه به طور مفصل معرفی خواهند شد.

hostinger

برای خرید دامنه از سایت hostinger.com، لازم است ابتدا در سایت لاگین کنید و اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام انجام دهید. یکی از قوانین مهم برای پرداخت در این سایت، نداشتن آدرس ایران و سایر کشورهای مورد تحریم مانند ترکیه است. اگر آدرس ایران ذخیره کرده‌اید، می‌بایست ابتدا از بخش Account information آدرس، شماره و کشور را به کشورهای غیر تحریم مانند امارات تغییر دهید. 

بهترین سایت برای خرید دامنه

باید توجه کنید که آدرس نباید حتما واقعی باشد و می‌توانید از آدرس‌های غیرواقعی نیز استفاده کنید. مزیت استفاده از کشور امارات برای ثبت آدرس، کم بودن مقدار مالیات در مقایسه با کشورهای دیگر مانند آلمان است و در نهایت مقدار پولی که بابت خرید دامنه پرداخت می‌کنید کمتر خواهد بود. یکی از روش‌های پرداخت سایت هاستینگر، پی پال (paypal) است.

اگر به حساب پی پال دسترسی ندارید، می‌توانید از خدمات پی پال مجموعه میهن پرداخت به عنوان یکی از بهترین صرافی پی پال در ایران استفاده کنید. برای این منظور کافی است در سایت میهن پرداخت ثبت نام کرده و بدون احراز هویت، از طریق سفارش خرید با پی پال، نام دامنه را در قسمت توضیحات ثبت کنید تا سفارش در کمتر از ۱۵ دقیقه مورد بررسی قرار گیرد.

خرید با پی پال

مطالعه بیشتر: نحوه خرید سرور مجازی از vps2day

dynadot

اگر می‌خواهید سایتی را راه‌‌اندازی کنید و به فکر خرید دامنه از سایت خارجی هستید، می‌توانید از dynadot استفاده کنید. این سایت در کالیفرنیا بوده و در سال ۲۰۰۲ توسط یک مهندس نرم‌افزار تأسیس شده است. نکته اصلی این سایت ثبت دامنه و ایجاد وب سایت مقرون به صرفه برای کاربران خود می‌باشد. از dynadot می‌توان به راحتی برای خرید دامنه استفاده کرد زیرا کلیه قیمت‌های این سایت شفاف است و از لحظه ورود می‌توانید مشاهده کنید که دامنه‌های. com و دامنه های دیگر را برای چه مواردی می‌فروشند.

نکته قابل توچه این است تیم میهن پرداخت می‌تواند اکانت dynadot را برای شما شارژ کند، سپس خودتان دامنه موردنظرتان را از طریق بالانس کاربری خریداری کنید و یا اینکه نام دامنه را در سفارش ثبت کنید که با استفاده از پی پال خریداری شود. 

نکات خرید دامنه از dynadot

  • ابتدا در سایت dynadot.com  با استفاده از یوزرنیم و رمزعبور لاگین کنید. اگر حساب کاربری ندارید، از بخش create an Account ثبت نام کنید.

بهترین سایت ثبت دامنه خارجی

  • از بخش Domain > Domain Search را زده و از بخش سرچ باکس، نام دامنه را جستجو می‌کنیم. دامنه را به سبد خرید اضافه کرده و در میهن پرداخت سفارش خرید با پی پال ثبت کنید.

بهترین سایت ثبت دامنه خارجی

name.com

این سایت در سال ۲۰۰۳ توسط بیل mushkin طراحی شده و در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد. نیم دات کام در زمینه ثبت دامنه مانند TLDs, nTLD ccTLD, gTLD و دامنه‌های موقت فعالیت کرده و  خدماتی مانند میزبانی وب، ایمیل، Google Apps for work، گواهینامه‌هایssl، سازنده وب سایت، و … به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بعد از ورود به سایت name.com باید ابتدا ثبت نام کنید، شما می‌توانید در قسمت سرچ، دامین مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر دامین جستجو شده قبلاً توسط شخصی و یا کمپانی خریداری شده باشد، شما نمی‌توانید آن را خریداری کنید. اگر که دامین مورد نظر شما آزاد باشد می‌توانید با کلیک بر روی گزینه duratin زمان استفاده از این دامین را ثبت نمایید و پرداخت هزینه آن را از طریق پی پال و یا ویزاکارت و مستر کارت انجام دهید.

مطالعه بیشتر: چگونه با ویزا کارت خرید کنیم؟

 

بهترین سایت ثبت دامنه

با انتخاب دامنه در این سایت، به راحتی با استفاده از خدمات پرداخت از طریق پی پال سایت میهن پرداخت استفاده کنید.

namesilo

سایت namesilo فرایندهای ثبت، تمدید و مدیریت دامنه سریع و آسان رابه کاربران و مشتریان خود ارائه می‌دهد. این سایت قیمت‌گذاری ثابت و ساده‌ای برای خدمات خود دارد. می‌توان گفت این برنامه پایین‌ترین قیمت دامنه روزانه را در اینترنت ارائه می‌دهد. سایت namesilo از هویت کاربران خود به طور رایگان برای همیشه محافظت می‌کند و امنیت بیشتری را برای محافظت از مشتریان در برابر تماس‌های ناخواسته فراهم کرده است.

 این برنامه یکپارچه‌سازی ساده‌ای را برای چندین پلتفرم ارائه می‌دهد تا کاربران هیچ نگرانی در مورد سرورهای نام، انتشار و یا تنظیم رکودهای DNS نداشته باشند. در نتیجه کمتر از یک دقیقه راه‌اندازی می‌شود و درآمد حاصل از تبلیغات را به طور ۱۰۰%حفظ می‌کند؛ با خرید دامنه از این سایت کاربران می‌توانند تمامی عملیات را در یک دامنه انجام دهند، ابزارهای آن این امکان را به کاربران داده‌اند که به راحتی مجموعه ای از ۱ یا ۱,۰۰۰,۰۰۰ دامنه را کنترل کنند.

خرید از namesilo

مزیت های خرید دامنه از سایت namesilo

  • قیمت گذاری ثابت
  • اعتبار بالا در ثبت دامنه
  • حریم خصوصی رایگان برای همه انتقالات و خریدهای دامنه
  • امنیت بالا در برابر سرقت و یا سوء استفاده از دامنه
  • مدیریت حساب، افزودن خدمات ایمیل آسان
  • پارکینگ دامنه رایگان با سهم ۱۰۰٪ از درآمدها تبلیغاتی
  • مدیریت تمامی TLD‌های رایج وجدید
  • دسترسی کامل به API

namecheap

نیم چیپ یکی از بهترین سایت‌های خرید دامنه است. از ویژگی‌های namecheap، ثبت‌نام رایگان، خدمات خدمات امنیتی WHOIS و چت آنلاین است. برای استفاده از خدمات نیم چیپ این وبسایت شما می‌توانید پنل کاربری‌تان را با حداقل ۵ دلار شارژ کرده و سپس دامنه مورد نظرتان را از طریق آن خریداری کنید. علاوه بر آن این وبسایت خدمات هاستینگ نیز ارائه می‌دهد.

سایت نیم چیپ

  • اگر با پی پال پرداخت می‌کنید، نام کاربری، رمزعبور، آدرس، نام دامنه و شماره تلفن نباید مرتبط با ایران و شهرهای ایران باشد. 
  • شما می‌توانید از دو طریق، شارژ حساب کاربری نیم چیپ و یا خرید مستقیم دامنه اقدام به خرید از این سایت کنید. اما top up حداقل ۵ دلار است و امکان شارژ با مبلغ کمتر وجود ندارد. مزیتی که خرید مستقیم دارد این است که به راحتی می‌توان با هر مبلغی، دامنه مورد نظر را خریداری کرد.
خرید با پی پال در سایت های خارجی

نکات مهم در مورد سایت‌های خرید دامنه خارجی

توجه به قیمت گذاری

برای خرید دامنه از سایت‌های مختلف خارجی باید به نحوه قیمت گذاری آن‌ها توجه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد نباشید.

در نظر گرفتن خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی مهم‌ترین نکته برای سایت‌های خرید دامنه خارجی می‌باشد، در نظر گرفتن پشتیبانی می‌تواند به جلوگیری از بروز مشکل‌ها و رفع سریع آن‌ها کمک کند.

حریم خصوصی

حریم خصوصی باعث می‌شود ایمیل و شماره تلفن شما مخفی باشد، اگر ایمیل و یا شماره تلفن شما در دسترس افراد باشد با دریافت ایمیل و تماس‌های فراوانی روبرو خواهید شد. 

ارائه خدمات میزبانی

زمانی که برای خرید دامنه اقدام می‌کنید اکثر وب سایت‌ها خدمات میزبانی وب را به شما ارائه می‌دهند، بعضی از شرکت‌ها بعد از خرید میزبانی وب ممکن است به شما ثبت رایگان یک دامنه را هدیه دهد که به صرفه جویی هزینه‌ها کمک می‌کند.

سخن آخر

زمان راه‌اندازی وب سایت با تصمیم گیری‌ها و چالش‌های بسیاری مانند نوع هاست و شرکت میزبان آن روبرو می‌شوید. فرقی ندارد که وب سایت شما وبلاگ شخصی یا فروشگاهی باشد در اولین قدم شما باید دامین و هاست مناسب و معتبر سایت خود را ثبت کنید؛ برای خرید دامنه خارجی خوب است از بهترین سایت‌های خارجی خرید دامنه کمک بگیرید و حتما قبل از خرید دامنه مزایا و معایب سایت مورد نظر را مطالعه کنید. در این مقاله انواع مختلف سایت‌ها برای خرید دامنه را به شما معرفی کردیم. شما با استفاده از پی پال می‌توانید دامنه مورد نظر خود را خریداری نمائید. اگر به روش‌های پرداخت ارزی دسترسی ندارید، می‌توانید در سایت میهن پرداخت، سفارش خرید با پی پال ثبت کنید.

۸ Comments to “ بهترین سایت های خارجی خرید دامنه در سال ۲۰۲۴”

  1. مهرناز توحیدی says :پاسخ

    سلام خرید دامنه بدون احراز هویت در سایت شما انجام میشه؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام مهرناز عزیز؛ بله بدون احراز هویت می توانید خرید دامنه از سایت های خارجی را انجام دهید.
      در سایت ثبت نام کنید و با تایید موبایل، از منوی سفارش اقدام به خرید کنید.

  2. احمد حقیقی says :پاسخ

    سلام بنظرتون بهترین سایت ثبت دامنه برای سایت فروشگاهی کدوم هستش؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام احمد عزیز، ابتدا حوزه فعالیت و برند خود را مشخص کنید و در هر سایتی که دامنه مرتبط با آن داشته باشد را می توانید تهیه کنید.
      معمولا ارتباطی به نوع سایت ندارد.

  3. شیوا رسولی says :پاسخ

    شما از سایت joker هم خرید انجام میدین؟
    مراحل خرد رو راهنمایی می کنید لطفا

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام شیوا عزیز
      بله برای خرید می توانید از منوی سفارشات > سفارش پی پال ثبت نمائید.
      لینک سایت به همراه اطلاعات لاگین را ارسال کنید.

  4. میثاق حسینی says :پاسخ

    سلام بهترین سایت ثبت دامنه خارجی حالا کدوم هست؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام این سایت ها براساس قیمت، روش پرداخت، ازاد بودن دامنه موردنظر و … بررسی می شوند.
      باید این فاکتورها را در هنگام خرید در نظر بگیرید و سپس خریدتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *