قطع همکاری پرفکت مانی با ایران

/ / دسته‌بندی نشده
قطع همکاری پرفکت مانی با ایران “”

بروزرسانی دی ۲۳, ۱۴۰۲

پرفکت مانی طی اطلاعیه‌ای، از قطع همکاری پرفکت مانی با ایران که با مشخصات ایران شامل آدرس و… حساب کاربری ساخته‌اند خبر داد. این قطع همکاری از تاریخ ۴ ژانویه یا ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ خواهد یود. در اطلاعیه مذکور، کاربران دارای این شرایط، امکان واریز و سرمایه‌گذاری در حساب پرفکت مانی خود را ندارند و فقط می‌توانند برداشت انجام دهند. لذا توصیه می‌شود تا آن تاریخ، تمام سرمایه خود را به جای امن انتقال دهند. یک خبر خوب اینکه، خدمات پرفکت مانی میهن پرداخت، شامل خرید ووچر پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی و … بدون تغییر است و شما می‌توانید از خدمات ما مانند گدشته استفاده کنید.

قطع همکاری پرفکت مانی با ایران

آیا پرفکت مانی ایران را تحریم کرده است؟

باید گفت متاسفانه بله، در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۲، کاربران ایرانی، اطلاعیه‌ای را در خصوص عدم استفاده از پرفکت مانی دریافت کرده‌اند که ذهن خیلی از کاربران ایرانی را نگران کرده است، تحریم پرفکت مانی دائمی بوده و همیشه برقرار است. اگر زبان حساب پرفکت مانی شما فارسی باشد اطلاعیه را دریافت کرده و یا به شما ایمیل شده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه مهم به مشتریان ایرانی پرفکت مانی
۱۴.۱۲.۲۳

مشتریان عزیز ایرانی

مایلیم به اطلاع شما برسانیم که از ۴ ژانویه ۲۰۲۴ حساب های پرفکت مانی شما فقط به برداشت محدود می شود. لطفاً پس از ۴ ژانویه برای واریز و سایر معاملات به حساب خود برنامه ریزی نکنید. این یک محدودیت دائمی است و به طور نامحدود ادامه خواهد داشت.

ما مشتاق درک شما هستیم.

با احترام،
‏‫پرفکت مانی

تأثیر قطع همکاری پرفکت مانی در بروکرها

همانطور که می‌دانید، برخی از بروکرها، تنها از روشی اجازه برداشت می‌دهند که سرمایه‌گذاری در آن‌ها انجام شده است. لذا اگر با حساب پرفکت مانی خود، بروکرتان را شارژ کرده‌اید، باید تا آن تاریخ برداشت خود را نیز انجام دهید. 

امکان استفاده از پرفکت مانی برای ایران وجود ندارد؟

خیر، برای آن دسته از کاربرانی که با آدرس ایران احراز هویت کرده اند، امکان استفاده از حساب پرفکت مانی وجود ندارد. در صورتی که حسابتان مرتبط با مشخصات کشور دیگری باشد، می‌توانید مانند قبل از آن‌ها استفاده کنید. اگر هم احراز هویت انجام نداده‌اید و مشخصات ایران در آن وارد نشده است، احتمالا بتوانید با کارمزد بالا از حسابتان استفاده نمائید.

اما شما بدون نگرانی می توانید همچنان از خدمات ووچر و پرفکت مانی میهن پرداخت مانند گذشته استفاده کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

آیا حساب پرفکت مانی کاربران خارج از ایران هم بسته می شود؟

بستگی به نوع مدارکی دارد که شما برای احراز هویت استفاده کرده‌اید. اگر از مدارک و مشخصات ایران استفاده شده باشد، بله مسدود خواهد شد. اگر ساکن خارج از ایران مانند امارات هستید، می‌توانید از قبض و سایر مدارکی که مرتبط با آدرس جدید است استفاده کرده و مشخصات حساب پرفکت مانی خود را بروزرسانی کنید. برای تغییر آدرس، وارد حساب پرفکت مانی خود در perfectmoney.com شوید و از بخش Setting، آدرس و شماره موبایل را تغییر دهید. نکته مهم در این مرحله این است که احراز هویت حساب شما از بین می‌رود و مجدد باید با اطلاعات جدیدتان احراز هویت انجام دهید. 

سخن آخر

پرفکت مانی یکی از بهترین روش‌های پرداخت ارزی بین‌المللی در بین ایرانیان بود که بدون تحریم خدمات خود را ارائه می‌کرد. متاسفانه این روش نیز برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شده و تنها می‌توان با مشخصات خارج از ایران، حساب پرفکت مانی را احراز هویت کرد. میهن پرداخت به عنوان بهترین صرافی پرفکت مانی در ایران، همچنان خدمات پرفکت مانی را برای شما ارائه می‌دهد و قطع همکاری پرفکت مانی با ایران روی خدمات این شرکت تأثیر ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *