آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی

/ / دسته‌بندی نشده
آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی “”

بروزرسانی آبان ۱۳, ۱۴۰۲

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های خدماتی منحصر به فرد است که با ارائه کد ووچر به کاربران خود کمک می‌کند تا معاملات دیجیتالی خود را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند. شای بپرسید که ووچر پرفکت مانی چیست؟ کد ووچر یک کارت اعتباری اینترنتی است که تمامی کاربران می‌توانند بدون داشتن حساب پرفکت مانی به آن دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز شارژ حساب پرفکت مانی و یا خرید با پرفکت مانی انجام دهند. در واقع این کارت مزایای بسیاری دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون ارائه اطلاعات شخصی خود پرداختی‌های مد نظرتان را انجام دهید.

این کارت در چهارچوب دو کد صادر می‌شود که کاربردها و ویژگی‌های بسیار متنوعی دارد. برخی از کاربرانی که حساب پرفکت مانی دارند، ممکن است با نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی آشنایی نداشته باشند و به دنبال آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی باشند، در ادامه این مقاله سعی داریم تا نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی را خدمت شما عزیزان بیان کنیم این موضوع می‌تواند دیدگاه شما را نسبت به این قابلیت تغییر داده و امکان استفاده بیشتر از آن را برای شما فراهم کند.

آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی

چرا به ووچر پرفکت مانی نیاز داریم؟

یکی از مشکلاتی که افراد با پرفکت مانی دارند عدم درک صحیح ماهیت آن است. به طور کلی می‌توان گفت اغلب آن‌ها ماهیت این شبکه پرداخت آنلاین را درک نکرده‌اند و این موضوع بستری برای عدم آشنایی با صدور ووچر شده است؛ ووچر پرفکت مانی یک نوع گیفت کارت و یا کارت شارژ آنلاین است. این کد با هدف آسان سازی در ارائه خدمات مختلف پرفکت مانی به کاربران به وجود آمد. در واقع کاربرانی که حساب پرفکت مانی دارند، می‌توانند بخشی از موجودی خود را به یک کارت شارژ تبدیل کرده و در اختیار دیگران قرار دهند.

 کاربران می‌توانند از ووچر پرفکت مانی برای خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های پذیرنده آن و یا شارژ حساب کاربری در وب سایتارائه دهنده این درگاه استفاده کنند؛ ووچر پرفکت مانی از دو کد ۱۶ و ۱۰ رقمی تشکیل شده که کد ۱۶ رقمی، کد فعال سازی و کد ۱۰ رقمی، شماره ووچر است. یک ووچر، اطلاعات دیگری مانند تاریخ صدور و مبلغ مورد نظر آن را دارد که جزئیات بیشتری را به شما ارائه می‌دهد.

به طور کلی می‌توان گفت برای خریدهای اینترنتی خود دیگر نیازی به افتتاح حساب پرفکت مانی و انتقال پول به حساب پرفکت مانی خود نخواهید داشت، بلکه می‌توانید معادل سبد خرید خود یک ووچر پرفکت مانی دریافت کنید و از آن برای تکمیل پروسه پرداخت اینترنتی خود استفاده نمایید. شما می‌توانید با کمک صرافی‌ آنلاین میهن پرداخت برای خرید ووچر پرفکت مانی با کارمزدی کم اقدام کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی از میهن پرداخت

نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی

ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصر به فرد پرفکت مانی باعث شده تا تعداد زیادی از افراد به فکر ساخت آن برای شارژ حساب یا نقد کردن پرفکت مانی خود باشند. یکی از روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی، وارد کردن کد ووچر در آن است.  اما اغلب آن‌ها اطلاعات دقیقی درباره نحوه ایجاد و ساخت ووچر پرفکت مانی ندارند، نحوه ساخت و ایجاد کد ووچر از حساب پرفکت مانی، مسیر بسیار ساده‌ای است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

۱- ابتدا در perfectmoney.com لاگین کنید و سپس از منوی بالا بر روی گزینه Withdraw کلیک کنید. Withdraw به معنی برداشت است، و ما قصد داریم از موجودی حساب پرفکت مانی خود، به صورت ووچر پرفکت مانی برداشت کنیم. 

نحوه صدور ووچر پرفکت مانی

۲- در صفحه Withdraw with perfect money، گزینه e-Voucher را انتخاب کرده و در پایین صفحه روی گزینه Purchase a new e-Voucher کلیک کنید.

ایجاد و ساخت ووجر پرفکت مانی

۳- در این مرحله باید اطلاعات مربوط به کد ووچر را وارد نمایید.

  • در فیلد اول حساب پرفکت مانی خود را انتخاب کنید. دقت کنید این حساب باید به اندازه یا بیشتر از مبلغ ووچری که می‌خواهید خریداری کنید، موجودی داشته باشد.
  • در تب دوم، مبلغ ووچر را وارد کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات، گزینه Preview Purchase را انتخاب کرده و پیش نمایش اطلاعات ووچر خود را مشاهده کنید.

آموزش ایجاد ووچر پرفکت مانی

۴- بعد از اینکه از مرور اطلاعات ووچر و مبلغ آن، بر روی گزینه Purchase e-Voucher کلیک کنید تا ووچر برای شما صادر شود.

توجه کنید اگر این اطلاعات در اختیار هر شخص دیگری قرار بگیرد به راحتی می‌تواند از آن استفاده کرده و ووچر شما را مصرف کند بعد از آن هم کد ووچر شما هیچ قابلیتی نداشته و امکان پیگیری و یا بازگرداندن آن هم مقدور نیست و فقط می توان از پرفکت مانی استعلام وضعیت ووچر پرفکت مانی را گرفت که در کدام حساب فعال شده است. در نهایت سعی کنید تا در حفظ اطلاعات و کدهای مربوط به ووچر پرفکت مانی خود کوشا باشید.

نکاتی که هنگام ساخت ووچر پرفکت مانی باید رعایت کنیم

همانطور که در موارد بالا مشاهده کرده‌اید ساخت ووچر پرفکت مانی کار چندان سختی نیست تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد؛ اما باید یک سری نکات ریز را حتما رعایت کنید:

۱- نوع حساب کاربری در پرفکت مانی اهمیت بسیاری دارد. زیرا کارمزد آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. اگر حساب وریفای شده باشد، کارمزدها تا ۴ برابر کاهش پیدا می‌کند. 

۲- کد ووچر را در یک جای امن ذخیره کنید، این کد تاریخ انقضا ندارد و شما تا هر زمانی که خواستید می‌توانید از آن برای پرداخت‌های اینترنتی خود استفاده کنید.

۳- به دلیل کسر کارمزد در هنگام برداشت، نباید موجودی پرفکت مانی خود را صفر کنید، تقریبا تا ۲% مبلغ ووچر را در حساب پرفکت مانی نگه داشته و مابقی را ووچر صادر کنید.

۴- اگر بعد از صدور ووچر پرفکت مانی، به آن نیاز نداشتید، می توانید آن را به میهن پرداخت و یا یک فرد خریدار بفروشید. مزیت استفاده از سیستم نقد کردن پرفکت مانی در میهن پرداخت این است که به راحتی می‌توانید با بهترین نرخ و به صورت خودکار، آن را تبدیل به ریال کنید. 

کارمزد ووچرپرفکت مانی

به منظور سپرده گذاری یا واریز پول در حساب‌های پرفکت مانی نیازی به پرداخت کارمزد نخواهید داشت. به همین دلیل شما می‌توانید بدون نیاز به صرف هزینه و یا وقت اضافی، تنها با وارد کردن اطلاعات کد ووچر خود، حسابتان را شارژ نمایید. اگر بخواهید با استفاده از حساب پرفکت مانی خود کد ایجاد کنید لازم است برای حساب‌هایی که تأیید نشده‌اند مبلغ کارمزد ۱.۹درصدی و برای حساب‌های تأیید شده مبلغ کارمزد۰.۵درصدی پرداخت کنید؛ در نتیجه اگر می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید بهتر است حساب پرفکت مانیتان را وریفای کرده و بعد از آن برای ایجاد کد ووچر پرفکت مانی اقدام‌کنید.

سخن آخر

ووچر پرفکت مانی را می‌توان به عنوان یکی از ایده‌آل‌ترین و مناسب‌ترین خدمات شبکه‌ پرفکت مانی معرفی کرد، با استفاده از این کدها می‌توان اقدامات مختلفی مانند شارژ حساب پرفکت مانی، فروش موجودی پرفکت مانی، خرید با پرفکت مانی در سایت‌های خارجی و… را انجام داد و از طرفی دیگر استفاده از آن، نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید، این موضوع باعث شده تا کاربران و افرادی که می‌خواهند کد ووچر دریافت کنند به دنبال آموزش ساخت ووچر پرفکت مانی باشند؛ شما می‌توانید با استفاده از بهترین صرافی پرفکت مانی، میهن ­پرداخت ووچر پرفکت مانی خود را به راحتی با کمترین هزینه دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *