آیا ووچر پرفکت مانی قابل پیگیری است؟

/ / دسته‌بندی نشده
“”

بروزرسانی دی ۹, ۱۴۰۲

یکی از روش‌های نقل و انتقال مالی، پرفکت مانی می‌باشد. اگر شما هم قصد خرید از سایت‌های فروشگاهی را دارید و یا می‌خواهید به خارج از کشور پول واریز کنید، می‌توانید از این روش پرداخت آنلاین استفاده نمایید. گاهی اوقات ممکن است شرایط افتتاح حساب پرفکت مانی را نداشته باشید. در این صورت می‌توانید از خدمات خرید ووچر پرفکت مانی استفاده کنید، اما آیا ووچر پرفکت مانی قابل پیگیری است؟ اگر در زمان استفاده از آن مشکلی به وجود بیاید با توجه به تحریم‌هایی که بر کشور ایران اعمال شده امکال پیگیری این کارت پرداخت وجود دارد، و با مشاهده خطای ووچر پرفکت مانی نامعتبر است، چکار کنیم؟

آیا ووچر پرفکت مانی قابل ردیابی است؟

قبل از هر چیزی به طور مختصر به معرفی ووچر پرفکت مانی می‌پردازیم. یکی از بهترین روش‌های پرداخت بین‌المللی برای ایرانیان پرفکت مانی است. پلتفرم پرفکت مانی از سال ۲۰۰۹ شروع به فعالیت کرد و کاربران بسیاری را در سراسر جهان جذب نمود. هر نوع حساب یا خدماتی که در بستر وب و فضای مجازی باشد ممکن است مورد حمله مهاجمان سایبری قرار بگیرد به همین دلیل امکان پیگیری ووچر پرفکت مانی وجود دارد. کاربران با پیگیری ووچر پرفکت مانی خود می‌توانند از فعال بودن و یا نبودن ووچر باخبر شوند.

همانطور که گفتیم ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد و شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید اما این موضوع باعث شده که شرایطی مانند کلاهبرداری، سوء استفاده و هک ووچر پرفکت مانی به وجود بیاید، زیرا هر کاربر با دسترسی به کد ۱۶ رقمی فعال‌سازی ووچر، می‌تواند به راحتی موجودی داخل آن را خالی کند. توجه کنید معمولاً زمانی با اهمیت استعلام کد ووچر پرفکت مانی مواجه می‌شویم که با پیغام “ووچر نامعتبر است” روبرو می‌شویم.

استعلام ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از انواع سیستم انتقال پول در سطح بین‌المللی می‌باشد. ووچر پرفکت مانی یکی از خدمات سرویس مالی پرفکت مانی است که شباهت زیادی به کارت شارژ و یا کارت هدیه دارد و به عنوان یکی از روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی استفاده می‌شود. برای شارژ حساب پرفکت مانی در ایران از دو روش می‌توان استفاده کرد.

۱- انتقال حساب به حساب پرفکت مانی

۲- انتقال از طریق ووچر پرفکت مانی

گاها ممکن است در استفاده از voucher دچار مشکل شوید، و با خطای “ووچر نامعتبر است” روبه رو شوید. در این مرحله باید توجه داشته باشید که کدهای ووچر به صورت اتوماتیک تولید می‌شوند و امکان نامعتبر بودن آن‌ها وجود ندارد. در مقابل این خطا دو حالت وجود دارد. voucher شما استفاده شده و مشکل از سایتی است که در آن قصد خرج کردن کدتان را دارید و یا به دلیل مشکلاتی از قبیل اینترنت و شلوغی سایت مدنظر، با خطا روبه رو می‌شود. شما می‌توانید از سایت پرفکت مانی وضعیت کدتان را مورد بررسی قرار دهید. مراحل آن به شرح زیر است:

  • در حساب پرفکت مانی خود که voucher را از آن خریداری کرده‌اید وارد شوید.
  • از منوی «Withdraw» وارد بخش “E-voucher” شوید.
  • در منوی باز شده (depository)، شماره ووچر را جستجو کنید.

اگر شماره voucher مورد نظر در این صفحه وجود نداشته باشد، به معنی فعال شدن کد در یک حساب است.

یافتن حسابی که ووچر پرفکت مانی در آن فعال شده است

پس از اطمینان از استفاده شدن کد voucher، برای مشاهده نوع حسابی که در آن کد فعال شده است، می‌بایست با پشتیبانی پرفکت مانی ارتباط برقرار کنید. مراحل آن به شرح زیر است:

  • در حساب پرفکت مانی خود که کد را از آن خریداری کرده‌اید وارد شوید.
  • وارد بخش “Internal Mail” شوید.

آیا ووچر پرفکت مانی قابل پیگیری است

  • در این مرحله با ثبت تیکت (با زبان انگلیسی) با عناوین مناسب می‌توانید وضعیت voucher را جویا شوید.

استعلام ووچر پرفکت مانی

آموزش تست سالم بودن کد ووچر

کدهای ووچر پرفکت مانی به صورت یک کارت شارژ در اختیار کاربران قرار گرفته است. این کارت شارژ یک کد فعال سازی دارد که می‌توان از آن برای خرید در سایت‌های مختلف استفاده نمایید، حتی می‌توانید اعتبار این کارت را به کارت دیگر انتقال دهید و یا برای کارت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

با استفاده از این کد شما می‌توانید سرویس‌های مختلف را در سایت‌های خاص دریافت کنید. این فرایند برای تمامی کدهای ووچر قابل اجرا است؛ افرادی که حساب پرفکت مانی دارند می‌توانند این کدها را ایجاد کنند و در اختیار کاربران دیگر بگذارند، اما شما نباید ریسک کنید. همچنین می توانید از طریق بهترین صرافی پرفکت مانی، میهن پرداخت اقدام به خرید ووچر کنید. در ادامه به مراحل تست سالم بودن کد ووچر می پردازیم.

ورود به حساب کاربری

در مرحله اول به حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی بروید و از منوی بالای سایت بر روی گزینه Desposit کلیک کنید. این گزینه برای واریز به حساب کاربرد دارد و شما می‌توانید برای تست سالم بودن کد ووچر از آن استفاده نمایید.

ورود به بخش ووچر

بعد از ورود به حساب کاربری، گزینه e-Voucher را انتخاب نمایید.

وارد کردن اطلاعات

بعد از اینکه ووچر پرفکت مانی خود را دریافت کردید، می‌توانید اطلاعات کامل آن را در این صفحه وارد کنید و بعد از انجام این کار باید بر روی گزینه Activate an e-Voucher کلیک کنید.

تأیید کد

در آخرین مرحله می‌توانید ابتدا مبلغ کد ووچر خود را مشاهده نمایید. اطلاعات دیگری مانند تاریخ ایجاد کد ووچر هم وجود دارد که با تایید آن از جانب شما می‌توانید آن را به حساب خود واریز نمایید؛ بعد از آن هم با سند و مدارک خود می‌توانید مدارک را به فروشنده ارائه کرده و سالم نبودن کد ووچر خود را اعلام کنید. این روش بسیار ساده برای اطمینان از سالم بودن کد ووچر پرفکت مانی است که شما می‌توانید به فروشنده کد ووچر اطلاع دهید.

دلایل اهمیت پیگیری ووچر پرفکت مانی

پیگیری ووچر پرفکت مانی به چند دلیل اهمیت بسیاری دارد که اگر از کاربران مبتدی این سرویس هستید حتماً باید این دلایل را بدانید و به آن‌ها توجه کنید.

بررسی فعال یا غیر فعال بودن ووچر

مهم­ترین دلیل اهمیت پیگیری ووچر پرفکت مانی بررسی فعال یا غیر فعال بودن ووچر است. یکی از موضوعات مهمی که اکثر کاربران از آن بی‌اطلاع هستند، غیر فعال شدن ناگهانی بعضی از کدهای ووچر می­‌باشد. در مراحل عادی خرید ووچر پرفکت مانی، اطلاعات محرمانه کد ووچر فقط به ایمیل شما ارسال می‌شود اما زمانی که در درگاه مقصد و یا درگاه پرفکت مانی مشکل داشته باشد، کد ووچر غیر فعال می‌شود و ما تنها می‌توانیم با پیگیری ووچر پرفکت مانی متوجه این موضوع شویم.

استعلام موجودی ووچر پرفکت مانی

یکی دیگر از دلایل اهمیت پیگیری ووچر پرفکت مانی، بررسی مبلغ ووچر می‌باشد. اگر مبلغ ووچر را نمی‌دانید باید پیگیری کنید. ووچرها از نظر عملکرد و ماهیت شبیه به کارت‌های هدیه هستند، به این معنا است که هنگام خرید و یا قبل استفاده از آن نمی‌توانید مبلغ آن را بدانید و باید حتماً از طریق پیگیری مبلغ ووچر خود را مشاهده کنید.

بررسی وضعیت کد ووچر به جهت هک یا کلاهبرداری

در برخی مواقع پیش می‌آید که در شرایط اضطراری مانند هک شدن ووچر قرار می‌گیریم، باید هر طور که شده وضعیت ووچر خود را شناسایی کنیم. در چنین شرایطی با پیگیری ‌ووچر پرفکت مانی و بررسی فعال یا غیر فعال بودن آن می‌توانیم متوجه شویم که ووچر استفاده شده یا خیر.

مراحل صدور ووچر پرفکت مانی از حساب پرفکت مانی

برای ایجاد ووچر پرفکت مانی، مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد سیستم پرداخت پرفکت مانی خود شوید.
  • در حساب سیستم خود وارد بخش “Withdraw” شوید. برچسب “E-voucher” ظاهر می‌شود.

آیا کد ووچر قابل پیگیری است

آیا ووچر پرفکت مانی قابل ردیابی است

 

  • در صفحه “e-voucher depository”، در پایین صفحه گزینه “purchase new e-voucher” را انتخاب کنید.

روش صدور ووچر پرفکت مانی

  • در مرحله آخر، می‌بایست حسابی که از آن قصد خرید دارید، و مبلغ voucher را وارد کنید و سپس گزینه “Preview purchase” را بزنید.

استعلام ووچر پرفکت مانی

چنانچه قصد نقد ووچر پرفکت مانی را دارید می توانید از خدمات میهن پرداخت استفاده کنید.

کارمزد برداشت از حساب پرفکت مانی 

گزینه برداشت هم برای کاربران تایید شده و هم تآیید نشده در دسترس است. تنها تفاوت در مقدار کامزد است. مقدار کامزد برای حساب‌های تایید شده ۰.۵٪ و برای حساب های تایید نشده ۲٪ است که از موجودی حساب کسر می‌شود.

بخش‌های مختلف کد ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی شامل موارد زیر است:

– شماره voucher: کد منحصر به فرد ۱۰ رقمی.

– کد فعال سازی (Activation code): کد منحصر به فرد ۱۶ رقمی .

– مبلغ ووچر(Credit amount): به عنوان مثال، ۱۰۰۰ USD.

– تاریخ و ساعت تولید کد.

خدمات ووچر پرفکت مانی چیست؟

از خدمات ووچر پرفکت مانی می‌توان به انتقال پول به در سراسر جهان، پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را به امن‌ترین روش و برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال استفاده کرد.

انقضای کد ووچر پرفکت مانی

کد ووچر پرفکت مانی هرگز منقضی نمی‌شوند. به این معنی که شما در هر لحظه، فقط یکبار از کد voucher می‌توانید استفاده کنید. پس کد ووچر را مجفوظ نگه دارید. زیرا هر کسی در صورت دریافت جزئیات آن می‌تواند از آن استفاده کند.

سخن آخر

در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که آیا ووچر پرفکت مانی قابل پیگیری است یا خیر؟ ممکن است شما کدی را در اختیار داشته ولی به مبلغ ریالی آن نیاز داشته باشید، برای این کار می‌توانید به طور نامحدود در سایت میهن پرداخت کدهای پرفکت مانی را نقد کنید. برای اینکار در سابت میهن پرداخت وارد شده و از منوی فروش، نقد ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید. با وارد کردن شماره و کدفعال سازی ووچر، نقدتان به صورت اتوماتیک انجام و به موجودی کاربری شما اضافه خواهد شد. برای خرید voucher، فقط کافی است در سایت میهن پرداخت ثبت نام نموده و از قسمت سفارش، سفارش خرید ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید. سفارش شما در کمترین زمان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *