کسب درآمد ارزی از سایت ۳dsky + قوانین سایت ۳dsky

/ / دسته‌بندی نشده
بنر سایت 3dsky “”

بروزرسانی فروردین ۱, ۱۴۰۲

کسب درآمد ارزی از راه دور براساس توانمندی هر فرد در هر کشوری، به فریلنسری معروف است. شاید شما نیز در طراحی هر چیزی یا همان آبجکت ها توانایی به خصوصی داشته باشید. برای شکوفا شدن استعدادهایتان فقط نباید به کار حضوری در یک شرکت خاص اکتفا کنید. اگر قادر به کار در ساعات بیشتری در طول روز هستید می توانید در سایت های مانند ۳dsky کسب درآمد ارزی داشته و مشتریانی خارج از کشور خود نیز داشته باشید. برای آشنایی بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.


 خرید و فروش محصولات در سایت شاتراستاک (shutterstock)


معرفی سایت تری دی اسکای

امروزه مدل های سه بعدی ابزاری ضروری برای معماران و طراحان دکوراسیون داخلی هستند. زیرا بهترین راه را برای برقراری ارتباط با طرح ها در یک محیط واقعی ارائه می دهند. سایت ۳dsky، پلتفرمی برای خرید و فروش مدل های ۳ بعدی است. در این سایت توسعه دهنگان مدل های ۳ بعدی، آبجکت های مختلف را طراحی کرده و به مشتریان خود به فروش می رسانند. خرید مدل های ۳ بعدی،به صرفه جویی در زمان و واقعی تر و زیباتر شدن طراحان کمک شایانی خواهد کرد. برای دانلود و دسترسی به مدل ها می توانید از دو حساب رایگان (Free Account) و پریمیوم (Pro Account) استفاده کنید. ۳dskyfree.com سایتی مناسبه طراحان داخلی برای دانلود مدل های ۳بعدی مبلمان داخلی، تکنولوژی های مورد استفاده در داخل ساختمان، اجزای محوطه ساختمان و عوامل انسانی آن است.

3dsky

سایت ۳dsky

ساخت حساب کاربری در ۳dsky

برای خرید و فروش مدل های ۳ بعدی لازم است ابتدا حساب کاربری در سایت ۳dsky داشته باشید. برای این منظور ابتدا به صفحه ۳dsky.org بروید. و روی گزینه Join کلیک کنید. پس از وارد کردن اطلاعات و فعال کردن تیک مربوط به دریافت اطلاعیه از طریق ایمیل در صفحه زیر، روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

login in 3dsky

حساب کاربری ۳dsky

 بعد از وارد کردن اطلاعات صحیح، برای تایید حساب کاربری، ایمیل خود را وریفای کنید. با کلیک بر روی Sign In به حساب کاربری خود وارد می شوید.

تایید ایمیل

تایید ایمیل در ۳dsky

خرید اشتراک و دانلود مدل های ۳بعدی در تری دی اسکای

در سایت ۳dsky با توجه به نوع حساب کاربری تان، روزانه و یا ماهانه محدودیت دانلود به صورت پیشرفته و رایگان خواهید داشت. در ابتدا شما می توانید در روز تا ۳ مدل را از بین مدل های رایگان دانلود کنید و برای دانلود رایگان بیشتر باید هزینه آن را پرداخت کنید. از منوی پروفایل روی نام کاربری تان رفته و گزینه Purchase را بزنید. چنانچه از قبل خرید کرده اید روی گزینه Purchase History کلیک کنید.

محدودیت در 3dsky

محدودیت دانلود ۳dsky

برای خرید اشتراک PRO در سایت ۳dsky، روی گزینه 0PRO در تصویر بالا کلیک کنید. در تصویر زیر، در گزینه اول تعداد مدل های PRO را انتخاب کنید که حداقل آن ۲ عدد است. در صورتی که سبد خریدتان از قبل پر است با هر خرید جدید، خریدهای قبلی و جدید ادغام خواهند شد. با هر خرید اشتراک PRO، خرید اشتراک رایگان نیز برای شما فعال می شود. به طور مثال اگر ۲ عدد PRO را برای یکماه انتخاب کنید، در مجموع ۱۴ دلار برای PRO و ۱۸ دلار برای اشتراک FREE یکماهه پرداخت می کنید. اگر دوماهه باشد به ازای هر ماه ۱۸ دلار اشتراک FREE را باید بپردازید. هزینه هر PRO نیز ۷ دلار است که با تغییر تعداد ماه تغییری نخواهد کرد.

خرید دانلود PRO

اشتراک PRO در ۳dsky

پرداخت هزینه خرید اشتراک ۳dsky در میهن پرداخت

برای پرداخت هزینه خرید اشتراک در سایت ۳dsky باید به روش های پرداخت ارزی مانند پی پال و ویزا کارت دسترسی داشته باشید. چنانچه دسترسی به حساب های ارزی ندارید، میهن پرداخت می تواند به راحتی خریدتان را در کمترین زمان انجام دهد. کافی است در سایت ثبت نام کرده و پس از تکمیل اطلاعات حساب کاربری تان، سفارش ” خرید با پی پال” ثبت نمائید.

فروش مدل های ۳بعدی در سایت ۳dsky

اگر در زمینه طراحی مدل های ۳ بعدی متخصص هستید، سایت ۳dsky یکی از بهترین سایت های برای کسب درآمد ارزی در این سایت است. برای این منظور در حساب کاربری خود باید روی گزینه Upload Model کلیک کنید. در صفحه زیر، باید براساس قوانین، مدل خود را طراحی کرده و آپلود کنید.

آپلود مدل 3 بعدی

آپلود مدل در ۳dsky

قوانین ساخت مدل برای فروش شامل موارد زیر خواهد شد: 

  • عنوان یا همان Title، باید یکی از کتگوری های خود سایت ۳dsky است. در ابتدا باید مشخص کنید که مدلتان در کدام دسته قرار دارد.
  • مدل فایل باید ۳dsmax، texture به همراه fbx، obj و فایل Script است. توجه شود که فایل ۳dsmax حداکثر تا قبل از نسخه ۲۰۱۸ باشد.
  • فایل باید با فرمت ZIP یا RAR  در نسخه ی ۴.۲ به پایین و حجم آن حداکثر ۲۰۰ مگابایت باشد
  • فرم پیش نمایش (Preview) مدل، حداقل ۱۲۰۰*۱۲۰۰ پیکسل و در بهترین حالت ۱۵۰۰*۱۵۰۰ پیکسل است.

برای آشنایی بیشتر با چگونگی ساخت مدل مطابق با استاندارد ها به صفحه Rules مراجعه کنید. فایل های ارسالی حداکثر ۴۸ ساعت بررسی می شوند.

برداشت درآمد ارزی سایت ۳dsky در میهن پرداخت

روش های برداشت درآمد در سایت ۳dsky، شامل وبمانی دلار و روبل روسیه، پیپال و پایونیر است. حداقل برداشت، ۱۰۰۰ روبل برای Webmoney و Paypal و ۵۰۰۰ روبل برای Payoneer است. بدین منظور باید به حساب های ارزی برای نقد درآمد خود دسترسی داشته باشید. سایت میهن پرداخت، با استفاده از روش های وبمانی و پیپال، آماده نقد درآمدتان بدون کمترین دغدغه و راحتترین مسیر است. کافی است در سایت میهن پرداخت ثبت نام کرده، از طریق تیکت با پشتیبانی در تماس باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. پس از تایید از سمت سایت میهن پرداخت، می توانید مدارک لازم را تایید کرده و درخواست نقدتان را از بخش فروش ثبت کنید. 

اگر سایت دیگری در این زمینه می شناسید به ما معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *