آموزش افتتاح حساب اسکریل وریفای شده

/ / دسته‌بندی نشده
حساب وریفای شده اسکریل “”

بروزرسانی شهریور ۱۴, ۱۴۰۰

چگونه اقدام به افتتاح حساب اسکریل وریفای شده داشته باشیم؟

اسکریل یک سیستم کاملٱ اینترنتی می باشد که در شرکتی به نام اسکریل در کشور انگلستان و در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است. کاری که این سیستم انجام می دهد این است که به وسیله اینترنت کار انتقال و تراکنش را به راحتی و در کمترین زمان ممکن و در امنیت بالا برای کاربر انجام می دهد. اسکریل یکی از سرسخت ترین رقبای حساب پی پل به شمار میرود.

برای اینکه بتوان کار انتقال را انجام داد بایستی یک حساب اسکریل برای خود افتتاح نمود و برای سهولت بیشتر حساب اسکریل خود را وریفای کرد.

اسکریل در حال حاضر از بهترین سرویس های پرداخت اینترنتی در جهان به شمار می رود. اما خوب به دلیل تحریمات ایرانیان نمی توانند از این حساب استفاده نمایند. به همین دلیل برای ساخت حساب و وریفاتی نمودن آن بایستی مراحلی را طی نمود. که در صورت تمایل داشتن می توانید افتتاح حساب و وریفای کردن اسکریل را برعهده میهن پرداخت بگذارید و یک حساب اسکریل وریفای شده برای خود داشته باشید. در ادامه مراحل افتتاح حساب به همراه وریفای نمودن آن را به شما آموزش خواهیم داد.

 

چرا باید حساب وریفای شده اسکریل داشته باشیم؟

به غیر از اینکه کارها را می توان راحت‌تر انجام داد هدف اصلی این موضوع، این است که امنیت حساب تایید شود که آن هم از طریق هویت اصلی کاربر مشخص می گردد. وقتی هویت تایید گردد می توان انواع مبادلات، دریافت و یا ارسال وجه را با امنیت بالا انجام داد. و یا اینکه اگر مشکلی پیش آمد به راحتی بتوانند با کاربر در ارتباط باشد و مشکل را بر طرف نمایند. وقتی حساب وریفای نشود شخص کاربر مجهول باقی می ماند و نمی تواند از تمام ویژگی های اسکریل به نفع خود استفاده کند.

افتتاح حساب اسکریل

اسکریل یک کیف پول دیجیتالی است که امکان دریافت و انتقال وجه را به صورت آنلاین با امنیتی بسیار بالا برای کاربران و کسب و کارهای اینترنتی فراهم ساخته است. برای اینکه بتوان از خدمات و مزایای بی شمار و فوق العاده اسکریل استفاده نمود ابتدا بایستی حساب اسکریل را برای خود افتتاح کرد. برای افتتاح حساب:

وارد سایت اسکریل شده و گزینه REGISTER یا OPEN A FREE ACCOUNT را انتخاب و کلیک کنید.

پس از کلیک وارد یک صفحه تازه می شوید و در آنجا آدرس ایمیل، پسورد و تأیید دوباره پسورد را وارد نمایید و پس از انجام این موارد بر روی گزینه NEXT کلیک نمایید.

در صفحه جدید بایستی اطلاعات شخصی خود را که شامل: نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد است را وارد کنید. البته برای ارتباط داشتن با سایت، بخش پشتیبانی و دریافت تائیدیه تراکنش ها انجام شده تاریخ تولد لازم است و از کاربر درخواست می گردد.

حال محل سوکنت خود و نوع ارزی که مایل هستید با آن خدمات داشته باشید را مشخص می کنید.

پس از ثبت اطلاعات آدرس محل سکونت و شهری که در آن سکونت دارید روی گزینه Next کلیک نمایید.

پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود به صفحه کاربری خود در اسکریل فرستاده می شوید.

نکته

بهتر است برای امنیت بالای حسابتان به این نکته توجه کنید که قابلیت Two-Factor Authentication را فعال کنید با این کار، شما این امکان را فراهم میکنید تا در هر زمان که خواستید وارد حساب خود شوید رمزی که برایتان همان لحظه پیامک می شود را وارد و به حساب خود متصل شوید. با این روش امنیت حساب خود را بالا میبرید و امکان هک آن ازبین می برید.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب اسکریل وریفای شده

حال که با افتتاح حساب اسکریل آشنا شدیم برای اینکه بتوان از این حساب نهایت استفاده را ببرید، بهتر است حساب را وریفای نمایید. برای انجام این کار هم به چند مدرک شناسایی برای احراز هویت احتیاج است که برایتان بازگو می کنیم:

یک کپی رنگی از مدرک شناسایی رسمی و معتبر مثل:  پاسپورت یا کارت شناسایی ملی (پشت و رو) یا گواهینامه رانندگی دارنده حساب اسکریل.

یک مدرک از آدرس ثبت شده همچون تأییدیه بانک یا قبوض آب و برق و گاز که در ۳ ماه اخیر تهیه شده و به نام خود کاربر باشد.

نکته

تأییدیه بانک باید شامل نام و آدرس ثبت شده شما در حساب کاربری اسکریل نیز باشد پس توجه کنید که هیچگونه مغایرتی نداشته باشد.

حساب وریفای شده اسکریل

طریقه وریفای حساب اسکریل

مرحله اول

ابتدا وارد صفحه حساب کاربری خود شده و بر روی جمله verify your identity now کلیک نمایید تا مراحل تایید کردن هویت آغاز شود.

مرحله دوم

پاسپورت خود را برداشته و کنار چهره خود قرار داده و عکس بگیرید. و مدرکی از آدرس ثبت شده مثل قبض را پرینت گرفته و برای اسکریل ارسال نمایید.

برای اضافه نمودن مستر کارت خود نیز به حساب کاربری کافی است روی گزینه Cards and Bank Accounts کلیک نمایید و بعد به قسمت پایین صفحه رفته و گزینه Add Credit or Debit Card را انتخاب نمایید، حال بایستی مشخصات کارت اعتباری خود را وارد نمایید و بعد از انجام این مسیر می توانید از خدمات پشتیبانی کارت ها بهره مند شوید.

همانطور که می دانید اسکریل یک سیستم بین‌المللی می باشد که کار پرداخت اینترنتی را انجام می دهد. ثبت نام کردن و وریفای کردن حساب اسکریل همانطور که در بالا برایتان شرح دادیم کار مشکلی نمی باشد. با انجام چند مرحله ساده هم حساب اسکریل را باز می نمایید و هم حساب وریفای شده اسکریل خواهید داشت.

اما مشکلی که اینجا وجود دارد این است که این سیستم در ایران جواب نمی دهد. آن هم به خاطر تحریمی که علیه ایران اعمال شده است.

اما اگر بخواهیم می توانیم با تغییر دادن آی پی و عوض کردن آدرس سکونت و شماره تماس از کشور ایران به کشوری که مورد تایید اسکریل می باشد حساب اسکریل را برای خود باز کنیم.

دلیل افتتاح حساب اسکریل وریفای شده

در کل باید گفت حساب وریفای شده اسکریل بیشتر برای امنیت حساب صورت می پذیرد. چرا که کاربر تمام سرمایه خود را درون حساب اسکریل قرار می دهد و بی شک می خواهد حسابش امنیت داشته باشد و از دست هکر ها در امان باقی بماند. در ثانی می توان از تمام ویژگی هایی که اسکریل برای کاربران خود تعیین نموده هم نهایت استفاده را کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *