تغییر حساب شخصی پی پال به حساب بیزینسی

/ / دسته‌بندی نشده
تغییر حساب شخصی پی پال به حساب بیزینسی “”

بروزرسانی آبان ۲۴, ۱۴۰۰

جهان در هر لحظه در حال پیشرفت بوده و به سرعت به سمت الکترونیکی شدن و داشتن یک زندگی راحت تر می رود. اگر کمی به اطراف خود دقت کنیم می بینیم همه چیز حتی دارایی پولی تان در حال سوق پیدا کردن به ارتباطات الکترونیکی است. در این مقاله یکی از کیف پول های الکترونیکی به نام پیپال معرفی خواهد شد. پیپال چگونه می تواند در عصر الکترونیک به ما کمک نماید و تغییر حساب شخصی پی پال به حساب بیزینسی چگونه است. اگر شما هم مشتاق استفاده از این کیف پول هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

پی پال یک حساب کاربری و الکترونیکی است که کاربر می تواند با داشتن حساب پی پال از طریق اینترنت از این پول استفاده نماید. به طور کلی پی پال به ۲ نوع حساب شخصی (Personal) و حساب تجاری (Business) تقسیم می گردد و ما می خواهیم در این مقاله ببینیم آیا می توان حساب شخصی را به تجاری تبدیل نمود یا خیر و آیا فرقی این دو با هم دارند؟

جهت افتتاح حساب پیپال کلیک کنید.

کاربرانی که دارای حساب پی پال می باشند از این حساب برای دریافت یا ارسال پرداخت های شخصی برای هزینه های مشترک مانند: تقسیم صورتحساب، ارسال نمودن هدیه، ارسال پول به مشتریان یا افراد معمولی که مایل هستند از طریق آنلاین پرداخت وجه داشته باشند.

تفاوت حساب شخصی با تجاری

برای اینکه بتوان تفاوت حساب شخصی با تجاری پی پال را شناسایی کرد و متوجه شد که چه تفاوتی با هم دارند به طور جداگانه در مورد هر یک صحبت خواهیم نمود.

حساب شخصی

حساب شخصی برای افرادی که قصد خرید آنلاین از سایت های ارائه دهنده پردخت با پیپال و یا قصد ارسال پول به حساب های اشنایان خود دارند طراحی شده است. این حساب به دلیل شخصی بودن دارای محدودیت هایی نیز بوده و نمی توان پرداخت ارز با مبالغ مختلف را با این حساب انجام داد.

حساب تجاری

هر کاربری می تواند از حساب تجاری یا همان حساب بیزینسی استفاده نماید. این حساب تمامی شرایط استفاده از حساب شخصی را دارا داشته و می تواند از موارد دیگری که در این حساب ارائه می شود نیز استفاده کرد.

گاهی ممکن است یک تجارت بین المللی داشته باشید که برای نقل و انتقال پولتان نیزا به یک حساب پیپال خواهید داشت. حساب تجاری به نسبت حساب شخصی بسیار امن تر می باشد، گفتنی است که در شما در مقابل استفاده از حساب تجاری هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد. فقط تنها تفاوت خدماتی است که ارائه می شود. همچنین در صورتی که درخواست یک حساب تجاری کرده اید، باید بدانید که تبدیل آن به یک حساب شخصی کار چندان ساده ایی نیست.

در صورت داشتن حساب تجاری و به دلیل اینکه هیچ هزینه اضافی برای استفاده از حساب تجاری وجود ندارد پس بهتر است حساب تجاری خود را به حساب شخصی تبدیل نکنید.

نحوه تغییر حساب شخصی پی پال به تجاری

حال که دانستیم حساب شخصی و تجاری چیست؟ و چه تفاوتی با هم دارند بهتر است به سراغ نحوه تغییر حساب شخصی به تجاری برویم و ببینیم چگونه می توان حساب شخصی را به تجاری تغییر داد.

متاسفانه به دلیل تحریم علیه ایران، امکان استفاده کاربران ایرانی از حساب پی پال، با مشخصات کشور ایران وجود ندارد. اگر شما مایل به استفاده این حساب هستید می توانید با گروه پشتیبانی پی پال در تماس باشید و از مزایایی که میهن پرداخت برای افتتاح حساب پیپال و یا ارتقا حساب پی پال دارد استفاده کنید. میهن پرداخت این امید را می دهد تا بدون هیچ مشکلی حساب پی پال شخصی خود را جهت استفاده در پرداخت های ارزی تان داشته باشید.

یک و تنها راه برای ارتقا یا تنزل دادن حساب پی پال این است که با تیم پشتیبانی مشتری پی پال در تماس باشید.

مراحل تبدیل حساب پیپال شخصی به تجاری

  • وارد حساب پیپال شخصی خود شوید.
  • در بالای صفحه می توانید وارد بخش تنظیمات (Settings)حساب خود شوید.
  • گزینه Update to business account را انتخاب کنید.
  • در این مرحله باید اطلاعاتی کامل از حوزه فعالیت تان ارائه دهید.
  • قوانین موجود را مطالعه و قبول کنید.
  • و در آخر گزینه Agree and Upgrade Account را انتخاب کنید.

متاسفانه به دلیل تحریم علیه ایران، امکان استفاده کاربران ایرانی از حساب پی پال، با مشخصات کشور ایران وجود ندارد. در میهن پرداخت می توانید به راحتی علاوه بر داشتن حساب پیپال، از پشتیبانی آن در حفظ امنیت حسابتان نیز بهره مند شوند.

علاوه بر تمام اینها، شما قادر به افتتاح حساب، شارژ حساب پی پال، خرید و فروش پی پال و همچنین نقد کردن موجودی پی پال خود در میهن پرداخت خواهید بود.  مهین پرداخت با تفکری نوین برای ارائه انواع خدمات ارزی در خدمت شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *