نقد و بررسی لجر نانو ایکس Ledger Nano X

/ / دسته‌بندی نشده
فروش لجر نانو ایکس “”

لجر نانو ایکس Ledger Nano X جدیدترین کیف پول سخت افزاری ست که توسط شرکت لجر ارائه شده است. در این مقاله به نقد و بررسی لجر نانو ایکس Ledger Nano X خواهیم پرداخت.

کیف پول های سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری یک دستگاه کوچک است که از یک کلید خصوصی برای رمزنگاری و ذخیره فیلم استفاده می کند. نکته جالب در مورد این کیف پول ها این است که هرگز کلید خصوصی در بیرون از دستگاه به درد شما نمی خورد و به این معنی می باشد که این کلید در حالت آفلاین نگهداری می شود و امنیت این کیف پول ها را افزایش می دهد.

بنابراین وقتی بخواهید از طریق کیف پول های سخت افزاری ارزی را انتقال دهید، این معامله روی کیف پول سخت افزاری تایید می شود نه روی رایانه ای که به آن متصل شده است. به همین دلیل، می توان کیف پول های سخت افزاری را به هر کامپیوتر یا گوشی هوشمندی بدون خطر افشای کلید خصوصی و ارزهای آن، متصل کرد.

این امر باعث می گردد که کیف پول های سخت افزاری به عنوان یک انتخاب بسیار محبوب برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شناخته شوند و برخلاف کیف پول های نرم افزاری که دائما به اینترنت متصل هستند، باشد.

لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس Ledger Nano X یک قدم جلوتر از سایر کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار است. افزایش ظرفیت سکه ها، همراه با اتصال بلوتوث آن، این کیف پول را به یک کیف پول قدرتمند برای مدیریت ارزهای رمزنگاری شده تبدیل کرده است. با گفتن این موضوع، تجربه کاربر هنوز به کار خاصی نیاز دارد. لجر نانو ایکس Ledger Nano X یکی از کیف پول های با کیفیتی ست که امروز در بازار موجود می باشد. لجر یکی از دو شرکت بزرگ سازنده کیف پول های سخت افزاری است. این شرکت در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و روش های امنیتی و زیر ساختی برنامه های آن برای کار بر روی بلاکچین طراحی شده است.

لجر تیمی متشکل از ۱۳۰ متخصص دارد. این متخصصین برای توسعه محصولات و خدمات محافظت از دارایی ارزهای رمزنگاری شده و جدیدترین تکنولوژی های مربوط به آن، تلاش می کنند.

خرید لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس Ledger Nano X جدیدترین کیف پول سخت افزاری ست که توسط شرکت لجر ارائه شده است

تجربه استفاده از Ledger Nano X

در نقد و بررسی لجر نانو ایکس Ledger Nano X می توان گفت با وجود تجربه ای که از لجر نانو اس وجود دارد، لجر نانو ایکس Ledger Nano X میتواند یک تجربه عالی باشد. بسیاری در انتظار آمدن این کیف پول سخت افزاری اضطراب کشیدند. پشتیبانی این کیف پول به وسیله تلفن همراه از ویژگی های نهایی و عالی برای دست یابی به یک کیف پول سخت افزاری نسبتا کامل می باشد. هر چند هیچ کیف پول سخت افزاری کاملی وجود ندارد.

لجر نانو ایکس Ledger Nano X با بسته بندی بسیار شیکی به همراه یک کابل USB-C و مجموعه ای کارت ها و دفترچه های راهنما در یک جعبه قرار گرفته است. دکمه های مدل قبلی که در بالا دستگاه قرار داشتند حال شیک تر شده و به گونه ای که از سختی دستگاه کم می کند به آن متصل شده اند. یک طراحی زیبا در لجر نانو ایکس Ledger Nano X قرار دارد که می تواند هر کسی را جذب خود کند.

تنظیم لجر نانو ایکس Ledger Nano X

برای تنظیم لجر نانو ایکس این لجر مراحل مختلفی وجود دارد که باید آن ها را طی کرد.

مرحله اول: تنظیم کد پین

هنگامی که برای اولین بار دستگاه را تنظیم می کنید، از شما خواسته می شود یک کد پین ۴ الی ۸ رقمی را انتخاب نمایید. می توانید با استفاده از دکمه ها بین اعداد جا به جا شوید در حالی که با فشار دادن همزمان هر دو دکمه Enter می توان این کار را انجام داد.

خرید لجر نانو ایکس

در نقد و بررسی لجر نانو ایکس Ledger Nano X می توان گفت با وجود تجربه ای که از لجر نانو اس وجود دارد، لجر نانو ایکس Ledger Nano X میتواند یک تجربه عالی باشد

لجر نانو ایکس Ledger Nano X یک قدم جلوتر از سایر کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار است. افزایش ظرفیت سکه ها، همراه با اتصال بلوتوث آن، این کیف پول را به یک کیف پول قدرتمند برای مدیریت ارزهای رمزنگاری شده تبدیل کرده است. با گفتن این موضوع، تجربه کاربر هنوز به کار خاصی نیاز دارد. لجر نانو ایکس Ledger Nano X یکی از کیف پول های با کیفیتی ست که امروز در بازار موجود می باشد.

 

مرحله دوم: نوشتن عبارت کلید خصوصی

عبارت کلید خصوصی مانند رمز عبور کیف پول شماست. این عبارت چیزی می باشد که باید در هر زمان ایمن و پنهان نگه داشته شود.

هنگام راه اندازی دستگاه ۲۴ کلمه دریافت می کنید که باید روی کاغذ بنویسی و ذخیره کنید. در صورت گم شدن، شکستن و سرقت شدن Ledger Nano X می توانید ارزهای دیجیتال خود را به وسیله این عبارت ۲۴ کلمه ای بازیابی نمایید.

از آنجا که کلید خصوصی بسیار مهم است از شما خواسته می شود آن را تایید کنید. برخلاف روند راه اندازی ترزور، با Ledger Nano X نمی توانید این قسمت را جستجو کنید.

در حالی که مشخص است چرا لجر اصرار دارد این قسمت را به روی کامپیوتر مخفی نگه داشته و فقط روی دستگاه ها و در مانیتور کوچک آن ها آن را به نمایش بگذارد. امنیت برای لجر حرف اول را می زند.

سپس دستگاه با کامپیوتر یا گوشی موبایل شما جفت می شود و می توان به سادگی از آن استفاده نمود.

پس از مطالعه نقد و بررسی لجر نانو ایکس Ledger Nano X اگر نسبت به خرید این کیف پول سخت افزاری تمایل پیدا کرده اید، میتوانید از طریق میهن پرداخت کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس را سفارش داده و ظرف چند ساعت در تهران یا شهرستان ها آنرا دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *