اسکریل در ایران غیر قابل استفاده است؟ چگونه باید از آن بهره ببریم؟

/ / دسته‌بندی نشده
اسکریل در ایران “”

اسکریل یک سیستم اینترنتی است که به وسیله شرکت Skrill در انگلستان راه اندازی شده و به عنوان بهترین کیف پول اینترنتی هم در کل جهان شناخته شده و معروف می باشد. با استفاده از این درگاه کاربران دیگر لازم نیست وقت خود را در بانک ها هدر دهند. چرا که می توانند به راحتی در هر لحظه که ارداه کنند کار تراکنش و انتقال وجه را از یک نقطه جهان به نقطه دیگر جهان انجام دهند. بدون اینکه خلأ و مشکلی در حین کار با این سیستم داشته باشند. اما یک مشکل اساسی که استفاده از اسکریل در ایران دارد این است که به علت تحریمی که اسکریل ایران را کرده، نمی توان با آی پی ایران از این سیستم اینترنتی استفاده نمود.

اگر این کار را انجام دهیم و اسکریل متوجه گردد باعث توقف و مسدود شدن حساب می گردد و ممکن است حساب را نیز بلوکه سازد. این مشکل علاوه بر اسکریل، برای پی پال نیز وجود دارد. تحریم پی پال علیه ایران را حتما مطالعه کنید.

افتتاح حساب اسکریل در ایران

اگر در کشور ایران هستید. باید گفت اسکریل اجازه استفاده از این سیستم را به شما نمی دهد و نمی توانید اکانت اسکریل را به طور مستقیم در کشور ایران بسازید.

اما می توان به قول معروف این سیستم را دور زد. در کشور ایران بمانید اما با آی پی کشور دیگر اقدم به ساخت اکانت اسکریل نمایید. با اینکار اسکریل نمی تواند اکانت ساخته شده را مسدود نماید و شما در داخل کشور می توانید به راحتی از این سیستم استفاده کنید.

مراحل افتتاح حساب در ایران

برای افتتاح نمودن حساب اسکریل در ایران بایستی یک  مواردی را مورد توجه قرار دهید که برایتان در مطالب پایین توضیح خواهیم داد.

مرحله اول

احتیاج به یک فیلتر شکن می باشد که بتوان آدرس آی پی ایران را تغییر داد تا بتوان راحت وارد سایت شد.

مرحله دوم

آدرس محل زندگی خود در کشوری به غیر از ایران وارد نمایید. چرا که اگر اسم کشور ایران آورده شود اسکریل متوجه شده و اجازه ثبت نام را برای کاربر از بین می برد.

اگر در کشور دیگری منزل ندارید می توانید آدرس آشنایان یا فامیل را به اسم خود وارد کنید. یا اگر برایتان این کار مقدور نیست می توان این کار را برعهده شرکت های واسط خدمات ارزی قرار داد تا این روند ثبت نام را برایتان طی نمایند.

مرحله سوم

در این مرحله بایستی یک شماره تماس در خارج که به اسم خودتان است را وارد نمایید.

نکته

به هیچ وجه از شماره تماس مجازی برای این مرحله استفاده ننمایید.

مرحله چهارم

افتتاح حساب صورت گرفت. اما قسمت وریفای کردن حساب باقیمانده که بایستی این مرحله را برای استفاده راحت‌تر از حساب خود نیز بگذرانید.

برای انجام اینکار کافی است پاسپورت خود را کنار چهره خود قرار داده و یک عکس بگیرید و با محل سکونت خود از طریق مرورگر یا آپلود مدرک یا قبض برای سایت ارسال کنید تا احراز هویت تایید گردد.

با اینکار حساب اسکریل شما وریفای شده و می توانید کار انتقال و تراکنش را انجام دهید.

اسکریل در ایران

چرا از اسکریل استفاده کنیم؟

این سیستم اینترنتی در ایران باعث می شود تا کاربر بهتر و با سرعت بیشتری کار انتقال وجه را انجام دهد. جالب است بدانید که اگر به حساب کاربر دیگر که دارای اسکریل می باشد انتقال وجه داشته باشید در یک ثانیه کار انتقال را صورت می دهد. اما اگر حساب برای جای دیگری باشد ۱-۲ساعت امکان دارد زمان ببرد.

از نظر کارمزد هم باید گفت فرق نمی کند در کدام کشور باشید کارمزد انتقال وجه اسکریل در ایران یا هر کشور دیگر یکسان می باشد.

می توان با استفاده از این سیستم هر اندازه که مایل باشید کار انتقال را انجام دهید و هیچ محدودیتی ندارد.

نکته

فقط توجه کنید که در هنکام انتقال وجه بایستی مقداری وجه در حساب باقی بماند تا اسکریل کارمزد انتقال را از آن برداشت نماید. اگر وجهی وجود نداشته باشد کار انتقال هم در این سیستم صورت نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *