آموزش اتصال ویزا کارت برای وریفای پی پال

/ / دسته‌بندی نشده
سفارش کارت مجازی پیپال “”

بروزرسانی مهر ۲۱, ۱۴۰۲

پس از افتتاح حساب پی پال، برای انتقال پول به حساب پی پال، دریافت پول و حتی خرید با پی پال باید، از ویزا کارت برای وریفای پی پال استفاده کنید. کارت مجازی به شما کمک می‌کند تا حساب شخصی پی پال خود را تأیید کرده و مبالغ بالاتری را دریافت و برداشت کنید. کارت مجازی ندارید؟! در ادامه با روند وریفای کردن حساب پی یال آشنا می شوید، اتفاقا در میهن پرداخت می‌توانید به راحتی به کارت مجازی هم دسترسی داشته باشید. با ما در این مقاله همراه باشید.

دلیل استفاده از ویزا کارت برای وریفای پی پال

PayPal برای خرید از طریق پردازنده پرداخت خود به یک منبع مالی پشتیبان، مانند حساب بانکی یا کارت عتباری نیاز دارد. با متصل کردن کارت نقدی یا کارت اعتباری به حساب پی پال، می‌توانید هر بار بدون وارد کردن اطلاعات کارت، خرید با پی پال در سایت های خارجی را به راحتی انجام دهید. اگرموجودی کافی در حساب PayPal خود ندارید،از طریق کارتی که متصل کرده‌اید نیز می‌توانید پرداخت کنید. از طرفی با این کار امنیت حساب شما نیز تضمین می‌شود. عواملی که امنیت حساب پی پال شما را تضمین می‌کنند عبارت است از: 

  • عدم دسترسی گیرنده مبلغ به اطلاعات حساب بانکی 
  • بررسی و پیگیری تراکنش‌ها از سمت پی پال و بازپرداخت (Refund) هزینه به شما طی ۱۰ روز کاری (تقریبا دو هفته) 

امکان اتصال چندین کارت نیز به حساب وجود دارد، اما معمولا زمانی اینکار مفید است که اعتبار کارتی که به آن متصل کرده‌اید پایان یافته و باید کارت جدید به حساب اضافه نمائید.

اتصال کارت مجازی به پی پال

اگر حساب پی پال جدید افتتاح کرده‌اید، باید کارت مجازی به آن متصل کنید. گام‌های متصل کردن کارت به حساب پی پال به صورت زیر است:

۱- ابتدا باید وارد حساب پی پال خود شوید. ایمیل و پسورد حساب را وارد کرده و گزینه Login را کلیک کنید.

ویزا کارت برای وریفای پی پال

۲- از منوی بالا روی گزینه Wallet کلیک کنید.

اتصال کارت مجازی به پی پال

 

۳- روی Link a card کلیک کنید و سپس Debit یا credit card را انتخاب کنید.

انتخاب کارت

 

۴- شماره کارت مجازی، نوع، تاریخ انقضا، CVV و آدرس صورتحساب خود را وارد کنید. و سپس روی گزینه Link card کلیک کنید.

چگونه حساب پی پال را وریفای کنیم

۵- با وارد کردن اطلاعات صحیح، کارت شما با موفقیت به حساب پی پال مورد نظر متصل می‌شود. مرحله بعد باید کارت را وریفای کنید. مجدد از قسمت Wallet، گزینه Confirm your card را انتخاب کنید.

وریفای کردن کارت مجازی پی پال

۶- پی پال، کد تأیید را به صورت حساب کارت شما ارسال می‌کند. که اگر از میهن پرداخت کارت مجازی دریافت می‌کنید، باید کد را از بخش پشتیبانی دریافت کنید. سپس مجدد در حساب پی پال خود لاگین کنید. از قسمت Wallet، کارت مورد نظری که وارد کرده‌اید را انتخاب کرده و روی گزینه Enter the code to confirm your card کلیک کنید. پس از وارد کردن کد، کارت مجازی شما کانفرم خواهد شد.

کانفرم کردن حساب پی پال

پرداخت با کارت اعتباری در پی پال

برای ارسال پول به شخصی از طریق پی پال، می‌توان به اندازه موجودی کارت نیز برای انتقال مبلغ استفاده کرد. برای اینکار، باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شده مطابق زیر عمل کنید: 

۱- پس از لاگین در حساب پی پال، روی گزینه Send کلیک کنید.

تایید کردن حساب پی پال با کارت مجازی

 

۲- در مرحله بعد باید نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری حساب پی پال شخصی که قصد ارسال پول به آن را دارید وارد کنید.

۳- گام بعدی وارد کردن مبلغ به دلار، یورو یا واحدهای ارزی دیگر، انتخاب نوع پرداخت (friends and family یا goods and services) و انتخاب کارت برای خرید است. در صورتی که میخواهید از کارت جدیدی برای ارسال پول استفاده کنید روی گزینه Change کلیک کرده و اطلاعات کارت جدیدی را وارد کنید.

اضافه کردن کارت برای پرداخت در پی پال

در ادامه شما باید انتخاب کنید که مبلغ را با استفاده از موجودی پی پال انتقال دهید و یا از طریق موجودی کارت اعتباری خود که در حساب اضافه کرده‌اید. با انتخاب هر یک از روش‌ها، مبلغ به حساب شخص مورد نظر ارسال می‌شود. که جرئیات تراکنش در قسمت Summery و یا Activity حساب پی پال قابل مشاهده است.

خطاهای مرتبط با اتصال کارت مجازی به حساب پی پال

اگر سعی کرده‌اید کارت مجازی خود را به حساب PayPal خود لینک کنید، اما با خطا مواجه می‌شوید، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد:

  • آدرس صورتحساب (billing) حساب پی پال با آدرس صورتحساب کارت مغایرت دارد.
  • کارت به حساب پی پال دیگری مرتبط است.
  • مبلغ ۱ دلار بابت تایید کارت مجازی رد شده است.
  • کد امنیتی کارت (security code) را سه بار اشتباه وارد کرده اید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی موضوع ویزا کارت برای وریفای پی پال پرداختیم. اگر به کارت‌های اعتباری یا مجازی دسترسی ندارید و به ویزا کارت برای وریفای پی پال نیاز دارید، می‌توانید برای اتصال کارت اعتباری به حساب پی پال خود در سایت میهن پرداخت ثبت نام کرده و سفارش صدور کارت مجازی پی پال را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، اطلاعات کارت در اختیار شما قرار می‌گیرد که مطابق روش باید آن را وریفای کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *