مراحل وریفای اکانت یا احراز هویت پرفکت مانی با آموزش

/ / دسته‌بندی نشده
احراز هویت در پرفکت مانی “”

بروزرسانی شهریور ۱۲, ۱۴۰۰

پرفکت مانی به عنوان یک شرکت و سیستم پرداخت بین‌المللی در جهان شناخته شده می باشد و میلیون ها کاربر تا کنون درحال استفاده و فعالیت در این سیستم  هستند. مزایای این حساب الکترونیکی باعث شده تا هر فردی بتواند در هر نقطه از جهان با یک نقطه دیگر جهان داد و ستد انجام دهد. اما همین که حساب را باز نماییم کافی است؟ خیر برای اینکه بتوان راحت تر و بهتر از حساب پرفکت مانی استفاده کرد. بایستی در ابتدا آن را وریفای نمود. در این مطلب، مهین پرداخت سعی دارد مراحل وریفای اکانت یا احراز هویت پرفکت مانی را برایتان بازگو کند و نشان دهد که این احراز هویت می تواند چه کاربرد مفیدی در پرفکت مانی داشته باشد.

اگر شما هم دارای حساب پرفکت مانی هستید یا علاقه به باز نمودن این حساب دارید. باید بدانید که وریفای اکانت چیست و چگونه می توان حساب پرفکت مانی را وریفای نمود. پس با ما همراه باشید.

به دلیل تحریم هایی که سرویس های: پی پال، ویزا کارت، مسترکارت و … بر علیه ایران دارند نمی توان از این سرویس ها استفاده نمود. اما با وجود این تحریمات یک سرویس نیز وجود دارد که کاربران ایرانی می توانند توسط آن در جهان داد و ستد، تراکنش، پرداخت و انتقال پول داشته باشند و آن هم پرفکت مانی است. این سیستم بدون اینکه تحریمی علیه ایران ایجاد کند تمام پرداخت های کاربران ایرانی را انجام می دهد.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت اینترنتی می باشد که شرکت آن در کشور پاناما قرار گرفته است. خدماتی که این شرکت برای کاربران حساب پرفکت مانی نجام می دهند: خدمات ارسال، پرداخت پول و دریافت.

خوبی که این سیستم دارد این است که می توان در هر نقطه از جهان که هستیم به یک نقطه دیگر جهان ارسال پول یا خرید اینترنتی از فروشگاههای معتبر جهان که پرفکت مانی را می پذیرند داشته باشیم.

پلتفرم پرفکت مانی همچون پی پال و سایر پلتفرم های پرداخت است . اما با این تفاوت که کاربران ایرانی را تحریم ننموده. البته داشتن این حساب همچون سپرده بوده و بسته به میزان پولی که در حساب وجود دارد میانگینی برای سود تعیین می شود و ماهیانه سود آن به حساب پرداخت می گردد.

اگر بخواهیم به صورت گزینه وار کاربردهای این سیستم را شرح دهیم می‌توان اینگونه بیان نمود:

  • انتقال ارز به صورت آنلاین
  • دریافت ارز به صورت دلار، یورو و  …
  • خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی
  • ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
  • خرید بیت کوین، دلار، یورو و  …

نکته

کشور های دیگری نیز هستند که دچار تحریم ناجوانمردانه سیستم های پرداخت اروپایی شده اند که پرفکت مانی آنان را نیز ساپورت می نماید. به عبارتی پرفکت مانی هیچ کشوری را مورد تحریم قرار نداده است. همچنین هم اکنون چندین نماینده رسمی پرفکت مانی در کشور ایران در حال فعالیت می باشند.

شما می توانید به عنوان یک کاربر ایرانی به صورت رایگان و غیر حضوری اقدام به افتتاح حساب در این شرکت کنید و از صرافی آنلاین و معتبر به وسیله کارت بانکی خود پرفکت مانی خریداری نمایید.

مراحل وریفای اکانت یا احراز هویت پرفکت مانی

پس از آنکه حساب پرفکت مانی را باز نمودید برای اینکه بهتر و راحت تر بتوانید از این سیستم پرداخت استفاده کنید بهتر است ابتدا اقدام به احراز هویت و وریفای اکانت خود کنید.

برای احراز هویت در پرفکت مانی ابتدا بایستی این مدارک را آماده کنید:

  1. تصویر گواهینامه یا پاسپورت یا کارت ملی
  2. تصویر قبض خدماتی (مثل قبض تلفن، برق یا موبایل)

توجه

قبض مورد نظر بایستی به نام فرد صاحب حساب باشد.

پس از تکیل مدارک نوبت به افتتاح حساب است. پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت perfectmoney.is، بر روی گزینه که در تصویر با کادر قرمز رنگ مشخص شده با نام: تنظیمات (Setting) و یا «modify Setting» کلیک کنید.

نکته

لطفا به دلیل مشکلاتی که نسخه فارسی وب سایت پرفکت مانی دارد آن را از زبان فارسی به انگلیسی تغییر دهید.

حال نوبت به احراز هویت حساب پرفکت مانی می رسد:

زمانی که وارد صفحه جدیدی که توسط تنظیمات (Setting)  باز نموده اید شدید. می توانید اطلاعات پروفایلی و حساب خود را ویرایش کنید. توجه کنید که اطلاعات حساب و حتی آدرسی که در قبض موجود است را دقیق وارد کنید.

در صورتی که گواهینامه یا کارت ملی خود را برای وریفای حساب استفاده می نمایید. بایستی مشخصات کاربری خود را نیز به زبان فارسی وارد نمایید.

پس از آنکه اطلاعات حساب تکمیل شد، برای تایید حساب کاربری در بخش «Account Verification» بر روی «Verification management»  کلیک نمایید.

احراز هویت حساب پرفکت مانی

برای تایید حساب کاربری بایستی ۳ مرحله را طی نمود. این ۳ مرحله مهم بوده و بایستی دقیق و کامل انجام پذیرد در ادامه مراحل وریفای اکانت یا احراز هویت پرفکت مانی را خواهیم گفت.

احراز هویت در پرفکت مانی

مرحله اول: تایید و تصدیق نام

در ابتدا بایستی نام خود را که وارد کرده اید را تایید نمایید. برای تایید نمودن نام باید یک نسخه اسکن شده از سند هویتی خود مانند: گواهینامه رانندگی یا پاسپورت خود را در قسمت مشخص شده بارگذاری نمایید.

شما می توانید به وسیله گوشی تلفن همراه خود از گواهینامه یا پاسپورت خود عکس بگیرید. عکس باید دارای زمینه سفید و فرمت JPG باشد.

پس از ارسال پرفکت مانی، اقدام به مقایسه نام حساب کاربری با اسناد فرستاد شما می کند. اگر با هم انطباق داشتند آن را تایید می نماید.

نکته

گاها پیش می آید پرفکت مانی مدرک را تایید کند اما گاهی نیز وجود دارد که ترجمه آن را از شما بخواهند. اگر از شما درخواست ترجمه نمود می توانید با کمک نرم‌افزارهای ویرایش تصویر مثل فتوشاپ این کار را به آسانی انجام دهید. البته گاها نیز پیش می آید تا برای انجام این ‌کار به دارالترجمه‌های رسمی مراجعه کنید.

قبل از اینکه بخواهید کار احراز هویت را انجام دهید به دقت توجه کنید که نام کاربری با اسنادی که ارسال می کنید مطابقت کامل داشته باشد و اگر نداشت می توانید به وسیله قسمت ویرایش اطلاعات پروفایل آن را تغییر دهید.

در رابطه با مدت زمان تایید و فرایند کنترل و اعتبار سنجی حداقل ۳ تا ۵ روز کاری زمان احتیاج است.

مرحله دوم: تایید آدرس

پس از اینکه هویت تایید شد نوبت به تایید آدرس می رسد. دراین مرحله بایستی آدرسی که در هنگام افتتاح حساب وارد نموده اید را تایید کنید. به همین دلیل یک نسخه از قبوض خدماتی که به نام خود کاربر است را بایستی در بخش مربوط بارگذاری نمود. قبوض خدماتی که می توان از آن ها استفاده نمود شامل: قبض آب، برق، گاز و تلفن است.

توجه

قبض مورد نظر نباید از زمان صدورش زیاد گذشته باشد. اگر هیچ گونه قبض خدماتی به نام شما نیست می توانید از قبض تلفن همراه استفاده کنید.

مرحله سوم: تایید شماره تلفن

مرحله آخر تایید اعتبار حساب و احراز هویت تایید شماره تلفن است. از طرف پرفکت مانی با شما تماس گرفته خواهد شد و کدی که توسط یک سیستم خودکار تولید شده است، برای شما خوانده می‌شود. این کد را بر روی کاغذی یادداشت کنید و آن را وارد فرمی که در وب‌سایت برای آن در نظر گرفته شده، وارد نمایید. اگر کد وارد شده صحیح باشد، وضعیت شماره تلفن شما به verified تغییر وضعیت خواهد داد.

اگر احراز هویت شما رد شده باشد، احتمالا بخشی از اطلاعات و مدارکی که ارائه کردید ناقص و یا نادرست بوده است. در این ‌صورت، دلایلی که به واسطه آن مدارک شما مورد تایید قرار نگرفت به شما اعلام خواهد شد. آنگاه مشکل را برطرف کنید و بار دیگر برای احراز هویت اقدام نمایید.

امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه کمکی هرچند کوچک به شما عزیزان کنیم در صورتی که باز هم سوالی در این رابطه داشتید. کارشناسان ما در مهین پرداخت آماده جوابگویی می باشند.

ما در میهن پرداخت خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی ، خرید ووچر پرفکت مانی ، خرید با پرفکت مانی و نقد کردن موجودی حساب را برای شما انجام می دهیم. تمام خدمات میهن پرداخت با کارمزد مناسب و زمان کوتاه می باشد. با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *