ثبت نام اسکریل |چگونه می توان در اسکریل افتتاح حساب نمود؟

/ / دسته‌بندی نشده
ثبت نام اسکریل “”

ثبت نام اسکریل در ایران چگونه انجام میشود؟

با وجود تاسیس شدن سیستم های آنلاین که توانسته‌اند سرتاسر جهان را پشتیبانی و ساپورت نمایند دیگر هیچ مشکی برای نقل و انتقال وجه و حتی تجارت نمودن در جهان وجود نخواهد داشت. این سیستم ها با ایجاد نمودن حساب اینترنتی برای کاربران باعث سهولت و سرعت در انتقال وجه و همچنین در تجارت شده و به عبارتی امروزه حرف اول را در جهان می زند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی سیستم های اینترنتی برای انتقال و تراکنش وجه به صورت آنلاین بوجود آمده اند، که از مهمترین سیستم های آنلاین که توانسته اند کل جهان را مورد پشتیبانی خود قرار دهند: اسکریل، پی پال و وب‌مانی و پرفکت مانی می باشند که از نظر امنیت و سرعت حرف اول را در جهان می زند. در این مقاله سعی داریم در رابطه با ثبت نام اسکریل مطالبی را برای شما قرار دهیم. امیدواریم مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

چگونگی ثبت نام اسکریل (Skrill)

نحوه ثبت نام نمودن در اسکریل کار راحت و آسانیثبت نام اسکریل می باشد که فقط مختص به انجام دادن چند مرحله کوچک و آسان می باشد.

۱_ ورود به وب سایت اسکریل

با کامپیوتر یا گوشی خود وارد وب‌سایت اسکریل شوید https://www.skrill.com حال که وارد سیستم اسکریل شده اید گزینه  OPEN A FREE ACCOUNT یا REGISTER که در بالای صفحه نمایش داده شده است را کلیک کنید.

نکته

اگر در کشور ایران هستید و می خواهید ثبت نام نمایید باید به دلیل تحریم آی پی خود را تغییر دهید تا بتوانید وارد این سیستم گردید.

 

 

۲_ طی نمودن مراحل ثبت نام

باید در این مرحله فرمی که برای ثبت نام می باشد را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که تمام مراحل باید به درستی و دقیق ثبت گردد. که این موارد شامل: نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد می باشد.

۳_ مشخص نمودن محل سکونت و ارز

باید کشوری که در آن سکونت دارید را به همراه ارزی که می خواهید از آن برای انتقال وجه استفاده کنید را مشخص و معین نمایید.

نکته

اگر در کشور ایران در حال افتتاح حساب می باشید حتمٱ از یک آدرس و شماره تماسی که متعلق به ایران نیست استفاده نمایید. چرا که در لیست کشورهای وب سایت اسکریل، کشور ایران وجود ندارد. پس منطقی است که سرویس دهی هم از این کشور سلب شود.

چرا کشور ایران در لیست سیستم اسکریل وجود ندارد؟

تحریم هایی که آمریکا و اروپا علیه ایران اعمال کرده اند، باعث شده بسیاری از مسایل که یکی از آن مختص به این وب سایت ها می باشند برای مردم کشور ایران ممنوع گردد. اسکریل هم یکی از این موارد است که به علت اینکه تاسیس یافته در کشور انگلستان می باشد پس تحریم های سفت و سختی نیز برای کاربران ایرانی قایل شده است. که اگر یک کاربر ایرانی در این سیستم وجود داشته باشد حساب کاربر ایرانی مسدود و ممکن است بلوکه نیز گردد.

۴_ ثبت نمودن شماره تماس

در آخرین مرحله باید شماره تماس خود را وارد نمایید. بعد از اینکه این مراحل را طی نمودید کار ثبت نام اسکریل به اتمام می رسد. اما اگر می خواهید کارکرد مناسبی داشته باشد بهتر است حساب بوجود آمده را وریفای نمایید.

مشاهده کردید که کار افتتاح حساب اسکریل هیچ کار مشکل و سختی نمی باشد و با طی نمودن چند مرحله ساده می توانید کار افتتاح و ثبت نام در اسکریل را انجام دهید.

برای امنیت بیشتر بهتر است بعد از اینکه کار افتتاح را انجام دادید و وارد پنل کاربری خود شدید قابلیت های Two-Factor Authentication و PIN Code را فعال نمایید.

 

 چرا Two-Factor Authentication برای امنیت حساب مناسب می باشد؟

وقتی (Two-Factor Authentication) را مورد تایید قرار دادید، باعث می شوید حتی اگر افراد ناشناس نام کاربری و گذر واژه حساب اسکریل شما را پیدا و داشتند هم نتوانند کاری از پیش ببرند. چرا که در هنگام استفاده از این سیستم اسکریل به طور خودکار یک کد را با پیامک برای شما ارسال می نماید تا بتوانید وارد سیستم گردید.

اگر این کد برای شما ارسال نگردد شما هم نمی توانید از حساب اسکریل خود استفاده کنید.

وریفای نمودن حساب اسکریل

برای راحتی در استفاده از اسکریل بهتر است این حساب را وریفای نمایید.

برای این منظور کافی است که:

_ مشخصات پاسپورت خود را در کنار چهره خود گرفته و عکس بگیرید و برای اسکریل ارسال نمایید.

_ اشتراک گذاشتن آدرس محل زندگی از طریق مرورگر و آپلود برای اسکریل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *