خرید اکانت توییتر | چگونه می توانیم اشتراک توییتر بخریم؟

/ / دسته‌بندی نشده
توییتر بلو چیست “”

بروزرسانی دی ۱۷, ۱۴۰۲

توییتر بلو چیست؟ یکی از سرویس‌های پولی (اشتراک پریمیوم X) که برای کاربران خود اشتراک به صورت ماهیانه ارائه کرده است، توییتر بلو می‌باشد. امروزه توییتر بلو با دریافت اشتراک پریمیوم ۸ دلاری به کاربران خود خدماتی مانند خرید اشتراک پریمیوم x یا خرید اکانت توییتر، آپلودهای ویدیوهای ۱۰۸۰p، تیک آبی و… داده است. هزینه تیکه آبی توییتر در وب ۸ دلار و در ios به دلیل کارمزد اپل، ۱۱ دلار می‌باشد و بسته به قدرت خرید کاربران دارد. که باید با استفاده از پی پال پرداخت کرد، که به راحتی می‌توانید با استفاده از خدمات خرید با پی پال، هزینه آن را پرداخت کرد. نحوه پرداخت با پی پال، ساده بوده ولی دسترسی به حساب پی پال، به دلیل تحریم‌ها، برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست.

توییتر بلو چیست؟

توییتر هم اکتون به X یا ایکس تغییر نام داده است. یکی از بلاگرهای تکنولوژی ادعا کرده که نخستین کاربر سرویس توییتر بلومی‌باشد. به گفته Jane Manchun Wong، یکی از قابلیت‌های جدید توییتر بلو امکان بازگشت توییت‌های حذف شده می‌باشد؛ همچنین با استفاده از یک ریدرمود خواندن رشته توییت‌ها را برای کاربران خود راحت‌ترکرده است، اما تا به حال شرکت توییتر این ادعا را تایید نکرده و احتمال دارد سرویس جدید توییتر به زودی برای کاربران محدود در برخی از مناطق خاص در دسترس قرار بگیرد.

خرید اکانت توییتر

آخرین تغییرات توییتربلو درسال ۲۰۲۳

از زمان تأسیس، توییتر تا به الان تغییرات بسیاری داشته است این پلتفرم اجتماعی به تازگی تعداد بسیاری از تغییرات خود را منتشر کرده که شامل موارد زیر می‌باشد.

  • تغییر حالت نمایش توییت‌ها
  • اضافه کردن دکمه بوکمارک به جزئیات صفحات توییت
  • پشتیبانی طولانی‌تراز توییت‌ها
  • بروز رسانی هشدارهای امنیتی برای توییت‌های توهین آمیز
  • ارائه ویژگی Tip Jar
  • افزایش بهبود کیفیت تصاویر حین برش عکس
  • جستجوی پیام‌های کاربران اندروید

تیک آبی توییتر یعنی چه

درسال ۲۰۱۶ توییتر برای تمامی کاربران خود امکان درخواست تیک آبی را فراهم کرد که همه افراد بتوانند آن را دریافت کنند. اما درست در سال ۲۰۲۱ به دلیل محدودیت زمان و منابع توییتر اعلام کرد، دیگر درخواست‌های جدید تیک آبی را نمی‌پذیرد و تمام تمرکز خود را بر روی بررسی حساب‌های قبلی تأیید شده می‌گذارد.

تیک آبی توییتر نشان دهنده اعتبار بالای یک حساب کاربری شخص، سازمان یا برند است. برای دریافت این تیک، کاربران باید اطلاعات شناسایی خود را به صورت درست و دقیق وارد کنند و با استفاده از مدارک مانند گواهینامه، کارت ملی و شناسنامه و… هویت خود را به توییتر اثبات نمایند؛ به طور کلی تیک های آبی در توییتر نشانگر تأیید و اعتماد توییتر از اصالت حساب کاربری می‌باشند.

 

شرایط خرید اکانت پرمیوم توییتر (تیک آبی توییتر)

برای گرفتن تیک آبی توییتر، باید ۳ ویژگی زیر را رعایت کنید تا بتوانید تیک آبی توییتر را بگیرید.

فعال بودن حساب توییتر 

  1. پروفایل کاربری تان کامل باشد. تاریخ تولد را میلادی و مطابق با سال تولد شمسی خود وارد کنید.
  2. طب ۶ ماه گذشته لاگین کرده باشید.
  3. ایمیل و شماره موبایل در آن تأیید (Verifiy) باشد.
  4. قوانین را در ۶ ماه گذشته نقض نکرده باشید.

حساب توییتر باید قابل توجه باشد.

در این شرط باید به توییتر ثابت شود که در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید. به عنوان مثال مقامات دولتی، شرکت‌ها، سایت‌های خبری، موسیقی، ورزش و  …. که مورد تأیید و در تناقض با قوانین تویتتر نباشد.

اعتبار حساب توییتر بالا  و public بودن پیج

اگر کشور شما در لیست تحریم‌های آمریکا باشد، خدمات توییتر بلو برای شما فعال نمی‌شود. اگر تمامی مراحل را طی کردید و پروفایل کاربری را تکمیل کردید، می توانید برای دریافت تیکت آبی توییتر درخواست بدهید، چنانچه درخواستتان رد شد، می‌توانید مطابق شرایط، مجدد پروفایل خود را تکمیل کرده و بعد از ۳۰ روز مجدد درخواست تأیید تیک آبی بدهید. توییتر حداکثر ۱۴ روز طول می‌کشد تا درخواست شما را بررسی کند. فرآیند تأیید در توییتر بسته به تعداد حساب‌هایی که منتظر تأیید هستند، از ۲۴ ساعت تا یک هفته طول می‌کشد.

خرید اکانت توییتر بلو

بعد از وریفای کردن حساب توییتر انجام چه کارهایی ممنوع است؟

  1. انتشار مطالب و اخبار دروغ و غلط
  2. بی‌احترامی و آزار و اذیت کاربران
  3. تشویق کاربران به خشونت
  4. تشویق به فعالیت‌های تروریستی
  5. فعالیت‌های متضاد با قوانین و حساسیت‌های توییتر

خرید اکانت توییتر بلو ارزان

برای خرید اشتراک توییتر بلو، می‌توانید از کارت‌های اعتباری بین المللی مانند مسترکارت، ویزاکارت و… استفاده کنید. به دلیل اینکه استفاده از این کارت‌ها در ایران با محدودیت‌هایی مواجه شده است، پیشنهاد می‌شود راه ساده‌تری را برای خرید اکانت توییتر انتخاب نمایید. یکی از این راه‌ها، ثبت درخواست خرید اشتراک اکانت توییتر در صرافی آنلاین میهن پرداخت می‌باشد که به راحتی و با ارزان ترین قیمت می‌توانید اشتراک توییتر بلو را روی اکانت خود فعال کنید. برای این منظور، بعد از ثبت نام در سایت میهن پرداخت، از منوی پشتیبانی راهنمایی لازم برای چگونگی خرید را جویا شوید.

 

مهم‌ترین نکات خرید اکانت توییتر بلو

  • با خرید اشتراک توییتر بلو، این اکانت برای خریداران به صورت کاملاً قانونی فعال می‌شود و استفاده از تمامی امکانات اشتراک توییتر بلو را خواهید داشت.
  • توجه کنید تیک آبی بعد از بررسی کارشناسان توییتر فعال می‌شود.
  • دقت کنید امکان فعال‌سازی اشتراک توییتر بلو بر روی اکانت‌هایی که شماره موبایل وریفای شده نداشته باشند وجود ندارد و در ایران امکان وریفای کردن شماره موبایل محدود شده است.
  • بعد از فعال سازی می‌توانید اطلاعات اکانت خود را تغییر دهید.

 

نحوه خریداکانت توییتر

برای خرید تیک ابی توییتر یا توییتر پریمیوم حداقل باید ۱۵۰ دنبال کننده داشته باشید و اطلاعاتتان باید کامل باشد. این اطلاعات شامل عکس پروفایل، تاریخ تولد و بیوگرافی می‌باشد. همچنین باید از لحاظ قانونی هویت خود را در توییتر اثبات کرده باشید و فعالیت هایتان باید مرتبط با نشان تأیید و اعتماد باشد؛ بعد از اینکه کارشناسان توییتر این موارد را بررسی کردند، می‌توانید درخواست دریافت تیک آبی را برای توییتر ارسال نمایید برای انجام اینکار از مراحل زیر استفاده کنید.

خرید تیک آبی توییتر
  1. در مرحله اول وارد حساب کاربری خود در توییتر شوید
  2. بعد از ورود به حساب به صفحه تنظیمات حساب کاربری بروید
  3. در قسمت حساب، گزینه The request is approved انتخاب کنید
  4. بعد از انتخاب گزینه The request is approved و مشاهده فرم درخواست تیک آبی، آن را پرکنید
  5. صبر داشته باشید تا توییتر درخواست شمارا مشاهده و بررسی کند و با شما تماس بگیرد.

دقت کنید درخواست خرید تیک آبی برای تمامی کاربران توییتر در دسترس نیست و بررسی درخواست تیک آبی ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد.

خرید تیک ابی توییتر

هزینه تیک آبی توییتر

بعد از خرید شرکت توییتر توسط ایلان ماسک، او اعلام کرد حق اشتراک ماهیانه تیک آبی نسخه جدید توییتر بلو ۸ دلار است و باتوجه به قدرت خرید کاربران درکشورهای مختلف متغیر می‌باشد. ایلان ماسک برخی از قابلیت‌های جدید حساب‌های کاربری سرویس بلو اشاره کرد که می‌تواند برای برخی از کاربران مهم باشد؛ کاربرانی که این حق اشتراک را پرداخت می‌کنند، می‌توانند از امکانات این سرویس به راحتی استفاده نمایند و یک NFT را برای پروفایل خود انتخاب کنند.

خرید اکانت توییتر چه مزایایی دارد؟

کاهش جعل هویت

با خرید تیک آبی، حساب شما به عنوان یک حساب کاربری رسمی به سایر افراد معرفی می‌شود. در نتیجه توییتر حساب شما را به سایر کاربران خود در قسمت نتایج نشان می‌دهد و افراد متوجه می‌شوند که سایر حساب‌ها حساب اصلی نیستند.

افزایش اعتبار

با دریافت تیک آبی، مخاطبین شما افزایش پیدا می‌کند و این اعتبار شما را بالا می‌برد.

دریافت فالور از تمام جهان

با استفاده از تیک آبی، ازسراسر دنیا حساب شما را مشاهده می‌کنند، درنتیجه به افزایش اعتبار و فالور حساب شما کمک بسیاری می‌کند.

نمایش کمتر تبلیغات

کاربران حدود ۵۰ درصد کمتر از حالت عادی در توییتر بلو تبلیغ می‌بینند. زمانی که از این ویژگی استفاده می‌کنید، توییت‌های غیر تبلیغاتی بیشتری بین توییت‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرند.

ترکیب مکالمات و جستجو ها

با استفاده از این ویژگی، توییت‌های مورد علاقه شما در ترتیب نمایش خود در صفحه، بالاتر قرار می‌گیرند. این ویژگی کمک می‌کند، پاسخ‌های شما طوری نمایش داده شود که در ترتیب نمایش به بالاترین مراحل سطح‌بندی می‌رسند.

نوشتن توییت با طول های بیشتر

کاربران می‌توانند توییت‌هایی را با طول بیشتری ارسال کنند.

قابلیت فرمت بندی متن

فرمت‌بندی متن به کاربران امکان این را داده است که متن توییت‌های خود را بُلد کند.

پوشه بندی بوکمارک

این ویژگی امکان این را به کاربران داده است که توییت‌های مورد علاقه خود را به طور متفاوتی دسته‌بندی کنند.

آیکون های اختصاصی

کاربران می‌توانند آیکون موردنظر خود را به صورت اختصاصی، بر روی اپ نصب شده بر روی تلفن همراهشان انتخاب کنند.

ناوبری به صورت سفارشی

به کاربران کمک می‌کند تا توییت و محتوای مورد نظرشان را در نوار ناوبری برنامه قراردهند.

تب Spaces

به راحتی کاربران می‌توانند محتوای صوتی مختلف را در برنامه Spaces جستجو کنند.

لغو و یا حذف توییت

این ویژگی امکان این را به کاربران داده است که قبل از اینکه توییت مورد نظر برای فرد دیگری ارسال شود آن را لغویا حذف کنند.

ارسال ویدئو های باکیفیت

کاربران توییتر با استفاده از اشتراک توییتر بلو، می‌توانند کلیپ‌هایی با طول ۲ ساعت را به اشتراک بگذارند.

استفاده از قالب های متنوع

این ویژگی امکان استفاده از قالب‌های متنوع برای توییت کاربران را فراهم کرده است.

دسترسی به Media Studio

کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه Media Studio تصاویر و کلیپ‌های خود را مدیریت کنند.

سخن آخر

twitter یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی درجهان است که امروزه توسط ایلان ماسک مدیریت می‌شود. در این مقاله به این موضوع پرداختیم که توییتر بلو چیست. خرید اکانت توییتر بلو ارزان یکی از ورژن های پولی و جدید توییتر است که نسبت به ورژن‌های گذشته و رایگان امکانات بهتری به کاربران خود ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید اکانت خود را در توییتر بلو افتتاح کنید حتما باید به قوانین توییتر اهمیت بدهید و از آن‌ها پیروی کنید. 

برای خرید اشتراک پریمیوم X، می‌توانید از طریق پشتیبانی، در مورد نحوه خرید راهنمایی لازم را دریافت کنید. پرداختتان به راحتی با استفاده از خرید با پی پال امکان پذیر است.

۲ Comments to “ خرید اکانت توییتر | چگونه می توانیم اشتراک توییتر بخریم؟”

  1. طیبه سمیعی says :پاسخ

    سلام خرید اکانت توییتر چقدر طول میکشه ؟

    1. مبینا سیمائی says :پاسخ

      سلام طیبه عزیز، خرید اکانت توییتر بلو، در کمتر از چند دقیقه در میهن پرداخت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *