تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

/ / دسته‌بندی نشده
تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی “”

بروزرسانی اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۲

قسمت اعظم کاربرد درگاه های پرداخت بین المللی مانند پرفکت مانی، پی پال، کردیت کارت‌ها و… برای پرداخت در سایت های ارائه دهنده خدمات است. یکی از بزرگترین چالش کاربران ایرانی هنگام خرید از سایت های خارجی این است که “از کدام روش پرداخت استفاده کنیم تا هم هزینه کلی کاهش یافته و هم کارمزد کمتری پرداخت کنیم“. از آنجاییکه به دلیل تحریم و منع قوانین علیه کابران ایران، امکان دسترسی به حساب های بین المللی وجود ندارد باید از صرافی ها کمک گرفت. پرفکت مانی یکی از روش هایی است که می توانید به راحتی در سایت های مربوطه خریدتان ار انجام دهید. ابتدا باید بدانید که پرفکت مانی چیست، چه مزایایی دارد و بیشتر در چه مواردی می توان استفاده کرد. کاربران گاها به دلیل عدم آگاهی نسبت به پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی نمی دانند از کدام یک باید استفاده کرد. برای اینکه بدانید تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چیست با ما در این مقاله همراه باشید.

معرفی پرفکت مانی

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

قدم اول برای بررسی تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی، داشتن دانش کافی در مورد پرفکت مانی است. پرفکت مانی یک درگاه واسط بین‌المللی است که شما به راحتی می‌توانید از آن برای خریدهای اینترنتی استفاده کنید. نکته قابل ذکر این است که برخی سایت ها در کشورهای اروپایی و آمریکا، روش پرداخت با پرفکت مانی را ندارند. مشابه این درگاه، درگاه‌های بین‌المللی پی پال، اسکریل، وبمانی و … هستند. مزیت خوب پرفکت مانی این است که برای کاربران ایرانی تحریم نیست و به راحتی می‌توان با اطلاعات ایرانی مانند پاسپورت افتتاح حساب پرفکت مانی انجام داد. مزایای پرفکت مانی شامل امنیت بالای تراکنش ها، سرعت بالای انجام تراکنش، رابط کاربری راحت، استفاده از پرفکت مانی به عنوان درگاه در فروشگاه شخصی و … است.

معرفی ووچر پرفکت مانی

بعد از اینکه کامل درک کردیم پرفکت مانی چیست، قدم بعدی بررسی ساختار کلی ووچر پرفکت مانی است. کدهای ووچر، مانند یک کارت شارژ الکترونیکی یکبار مصرف هستند که از ۴ بخش شماره ووچر ۱۰ رقمی، کد فعالسازی ۱۶ رقمی، مبلغ و تاریخ صدور ووچر تشکیل شده اند.

همانطور که گفته شد، برای خرید از درگاه سایت های خارجی از طریق پرفکت مانی دو راه وجود دارد:

  • پرداخت از طریق مشخصات حساب پرفکت مانی
  • وارد کردن مشخصات کد ووچر پرفکت مانی

عموما وقتی از ووچر پرفکت مانی استفاده می شود که افتتاح حساب پرفکت مانی انجام نشده باشد. در این مواقع کاربر برای دسترسی به کد ووچر پرفکت مانی از طریق “خرید ووچر پرفکت مانی” صرافی‌ معتبر مانند میهن پرداخت استفاده می‌کند. در صورت داشتن حساب پرفکت مانی، می توانید با شارژ حساب پرفکت مانی خود، ووچر نیز برداشت کنید.

تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

تفاوت پرفکت مانی با ووچر پرفکت مانی در مقدار کارمزد انجام تراکنش هنگام خرید است.

  • اگر مستقیم از حساب پرفکت مانی خودتان استفاده کنید، مقدار کامزد بین ۰.۵ تا ۲ درصد متفاوت است چون بستگی به سطح احراز هویت حساب پرفکت مانی شما دارد. در حالیکه برای خرید از طریق ووچر پرفکت مانی، موظف به پرداخت ۱.۹۹% کارمزد هستید.
  • برای استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید.
  • در استفاده از ووچر پرفکت مانی نگران سواستفاده هکرها نیستید. اگر هم سایت مقصدی که ووچر را در آن فعال می کنید نامعتبر باشد نهایتا کد ووچر شما از دست می رود.

سخن آخر

در این مقاله آموختید که مفهوم پرفکت مانی چیست و تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی در چه مواردی است. در صورتی که قصد دارید از خدمات پرفکت مانی برای خریدهای آنلاین در سایت های خارجی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی میهن پرداخت است. چون هم از یک سایت معتبر استفاده می کنید و بابت خرید و پشتیبانی بعد از خرید نگرانی نخواهید داشت و هم تمامی سفارشات به صورت آنی انجام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *