بررسی لجر نانو اس Ledger Nano S

/ / دسته‌بندی نشده
فروش لدجر “”

لجر نانو اس Ledger Nano S یک کیف پول سخت افزاری معروف رمزنگاری شده است که از طیف گسترده ای از کوین ها پشتیبانی می کند. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس Ledger Nano S با کاربری آسان و امنیت بالا برای ارزهای مختلف دیجیتال در اختیار کاربران قرار می گیرد. قیمت بسیار مناسب آن حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد و این فرصت را فراهم می کند تا با خرید لجر نانو اس Ledger Nano S برای ارزهای دیجیتال خود یک محیط امن را فراهم کرد. در این مقاله به بررسی لجر نانو اس Ledger Nano S میپردازیم.

کیف پول های سخت افزاری

کیف پول های سخت افزاری احتمالا قوی ترین شکل امنیتی است که می توانید بیت کوین یا ارزهای رمزنگاری شده خود را نگهداری نمایید.

آن ها به شما امکان می دهد بیت کوین ها را از هر رایانه یا حتی وسیله قابل اتصال یو اس بی با وجود بد افزارها دریافت یا ارسال نمایید. همچنین می توانید مطمئن باشید که معاملات با آخرین نرخ روز انجام می شوند.

وجود کیف پول های سخت افزاری این امکان را می دهد تا به حداکثر امنیت برای ذخیره کردن ارزهای دیجیتال دست یابید و همچنین بدون وجود رمز کیف پول و همچنین امضای شما امکان هک کردن از راه دور کیف پول شما میسر نخواهد بود.

بیشتر کیف پول های سخت افزاری همچنین برای تایید عملکردهایی که روی کیف پول انجام می شود، نیاز به امضای معاملات یا یک رمز دوم دارند. به این ترتیب تمام کنترل ها از دست هکرها خارج می شود و نمی توانند به سراغ ارزهای دیجیتال ذخیره شده روی کیف پول های سخت افزاری بروند. زیرا نیاز به دسترسی به دستگاه فیزیکی متصل به رایانه شما را خواهند داشت.

خرید لجر

کیف پول های سخت افزاری احتمالا قوی ترین شکل امنیتی است که می توانید بیت کوین یا ارزهای رمزنگاری شده خود را نگهداری نمایید.

برررسی لجر نانو اس Ledger Nano S

در سال ۲۰۱۴ لجر تاسیس شده و سعی داشت برنامه های زیر ساختی مناسبی برای برای ارزهای رمزنگاری شده و برنامه های کابردی بلاک چین فراهم کند. دفتر مرکزی این شرکت در پاریس، ویرزون و سان فرانسیسکو قرار دارد و در حال حاضر بیش از ۱۳۰ متخصص در این شرکت فعالیت می کنند.

افراد این شرکت تخصص یافته اند تا محصولات و خدماتی را ارائه دهند که می تواند از دارایی های ارزی افراد و شرکت ها محافظت کند. در میان محصولات این شرکت کیف پول های سخت افزاری لجر معروف ترین می باشد که در حال حاضر در ۱۶۵ کشور جهان به فروش می رسد. شرکت در حال حاضر بیش از ۸۵ میلیون دلار ارزش دارد.

خرید لجر نانو اس Ledger Nano S

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس یک کیف پول کوچک و جمع و جور است. همچنین دارای یک محفظه فلزی است که باعث می شود نسبت به سایر کیف پول های سخت افزاری دوام بیشتری داشته باشد. به راحتی در جیب یا دست جا می گیرد.

نحوه عملکرد کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس تقریبا شبیه به کیف پول های سخت افزاری دیگر است. هنگامی که برای اولین بار آن را به رایانه وصل می کنید، باید یک پین برای محافظت از دستگاه جهت دسترسی به کیف پول تعیین نمایید. بعد از آن یک عبارت ۲۴ کلمه ای دریافت می کنید که به عنوان کلید خصوصی کیف پول شما عمل می کند و به نوعی شماره حساب شما می باشد.

در برررسی لجر نانو اس Ledger Nano S باید این نکته را خاطر نشان کرد که مطمئن شوید این کلید خصوصی را در یک مکان امن برای خود یادداشت نمایید، زیرا هر کسی این کلید را داشته باشد می تواند به بیت کوین های شما دسترسی یابد. یک پیشنهاد خوب این است که آن را در یک محیط خاص ذخیره کنید یا به ذهن بسپارید.

فروش لجر

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس یک کیف پول کوچک و جمع و جور است. همچنین دارای یک محفظه فلزی است که باعث می شود نسبت به سایر کیف پول های سخت افزاری دوام بیشتری داشته باشد.

امکانات لجر نانو اس Ledger Nano S

اگر خرید لجر نانو اس Ledger Nano S در برنامه شما قرار دارد، باید بدانید که کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس دارای دو دکمه است که به شما این امکان را می دهد تا آن را کنترل کنید. راه اندازی اولیه دستگاه بسیار ساده است و حدود ۳ دقیقه طول می کشد. بیشتر وقت نیز صرف به دست آوردن و نوشتن کلید خصوصی می شود.

بعد از بدست آمدن کلید خصوصی است که صفحه نمایش دوم به نمایش در می آید.

اگر رایانه شما در معرض خطر قرار بگیرد، هکر می تواند کلید خصوصی را در صورت نمایش روی صفحه نمایش شما ببیند. این دقیقا به همین دلیل است که کلید خصوصی در مانیتور کوچک روی خود Ledger Nano S به نمایش در می آید تا کاملا ضد هک باشد و در روی صفحه نمایش کامپیوتر دیده نمی شود.

پس از راه اندازی دستگاه تمام آنچه باقی می ماند، نصب یک برنامه دسکتاپ می باشد که به شما امکان می دهد تا به سادگی بیت کوین یا ارزهای دیجتال دیگر را ارسال یا دریافت کنید.

چه ارزهایی را می توان در Ledger Nano S ذخیره کرد؟

کیف پول سخت افزاری نانو اس می تواند بیش از ۱۰۰۰ ارز مختلف دیجیتالی را پشتیبانی کند. ارزهای اصلی که از طریق این کیف پول امکان ارسال و دریافت آن ها فراهم می باشد در زیر تقریبا آورده شده اند:

  • بیت کوین
  • بیت کوین کش
  • اتریوم
  • مونرو
  • ریپل
  • لایت کوین
  • زد کش
  • و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال

چنانچه با بررسی لجر نانو اس Ledger Nano S نسبت به خرید آن تمایل پیدا کرده اید، میهن پرداخت خرید لجر نانو اس Ledger Nano S را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار داده است. با ورود به حساب کاربری تان در میهن پرداخت، میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و در تهران یا شهرستان ها در اسرع وقت لجر خود را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *