کاربردها و مزایای ووچر پرفکت مانی

/ / دسته‌بندی نشده
کاربرد ووچر پرفکت مانی “”

ووچر پرفکت مانی یک کارت شارژ الکترونیکی است که می‌توانید در سایت‌های پذیرنده پرفکت مانی به راحتی و خیلی سریع خریدتان را انجام دهید. برای درک بهتر باید در ابتدا بدانید ووچر پرفکت مانی چیست و تفاوت ووچر پرفکت مانی با پرفکت مانی در چه چیزی است. یکی از سوالاتی که مطرح می‌شود این است که کاربرد ووچر پرفکت مانی چیست و در صورت داشتن ووچر، چه استفاده‌ای می توان از آن کرد. آیا فروشگاه‌های پذیرنده ووچر پرفکت مانی وجود دارند که به راحتی بتوان خرید انجام داد؟ در این مقاله به همه این سوالات پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.

مفهوم ووچر پرفکت مانی

برای اینکه بدانید ووچر پرفکت مانی چیست، تصور کنید که یک کارت شارژ الکترونیکی در اختیار دارید که می‌توانید با آن در سایت های خارجی خرید کنید. ووچر پرفکت مانی، یک کد الکترونیکی (نه فیزیکی) بوده که شامل کد ۱۰ رقمی شماره ووچر، کد ۱۶ رقمی شماره فعالسازی، تاریخ ایجاد ووچر و میزان اعتبار آن است. شما فقط یکبار می‌توانید از کد مورد نظر استفاده کرده و قبل از فعال کردن در سایت مقصد باید در نگهداری از آن باید بسیار دقت کنید. تفاوت ووچر پرفکت مانی با پرفکت مانی در ساده ترین حالت ممکن این است برای استفاده از پرفکت مانی نیاز دارید تا افتتاح حساب پرفکت مانی داشته باشید. برای استفاده از ووچر پرفکت مانی نیازی به افتتاح حساب نبوده و از طریق صرافی میهن پرداخت به راحتی می‌توانید خرید و فروش ووچر پرفکت مانی داشته باشید. در ادامه با کاربرد ووچر پرفکت مانی اشنا می‌شویم.

۵ کاربرد مهم ووچر پرفکت مانی

کاربرد ووچر پرفکت مانی

کاربرد ووچر پرفکت مانی

برای کار با ووچر پرفکت مانی لازم است بدانید که در چه مواردی می توان از آن استفاده کرد. چند کاربرد مهم ووچر پرفکت مانی شامل موارد زیر است: 

۱- پرداخت در سایت های خارجی

یکی از مهمترین کاربرد ووچر پرفکت مانی، امکان پرداخت در سایت‌های خارجی و فروشگاه‌های پذیرنده ووچر پرفکت مانی است. می‌دانیم که فروشگاه‌های خارجی، امکان پرداخت با چندین روش مانند پرفکت مانی، ارزهای دیجیتال، ویزا کارت، پی پال و… را دارند. اما چرا پرفکت مانی را انتخاب می‌کنیم؟ یکی از دلایل مهم انتخاب روش پرداخت پرفکت مانی، عدم تحریم کاربران ایرانی است. یعنی هر ایرانی با IP خود ایران می‌تواند وارد سایت پرفکت مانی شده و پرداختش را شخصا انجام دهد. 

۲- کیف پول آنلاین در سفرهای خارجی

اگر شخصی هستید که سفرهای مداومی در پیش رو دارید، یکی از مشکلات موجود برای شما حمل پول است. پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی یکی از گزینه‌های خوب برای تبدیل پول نقد به پول الکترونیکی است. به این صورت که به اندازه مبلغ موردنظرتان ووچر خریداری کرده و بعد از سفر برای دریافت پول نقد از صرافی‌های موجود در آن کشور استفاده کنید. 

۳- انتقال پول به خارج از کشور

اگر شخصی هستید که از خارج از کشور پول دریافت و ارسال می‌کنید، پرفکت مانی یک گزینه مناسب بوده زیرا دارای کارمزد کمتری نسبت به سایر روش‌های انتقال پول بین‌المللی است. برای این کار ۲ حالت وجود دارد: 

  • دارنده حساب پرفکت مانی هستید: در این حالت با استفاده از خدمات شارژ حساب پرفکت مانی میهن پرداخت، کیف خود را شارژ کرده و ووچر با مبلغ دلخواه از آن برداشت کنید. در ادامه نیز کد ووچر را به شخص مورد نظر ارسال کنید.
  • حساب پرفکت مانی ندارید: در این صورت می توانید با استفاده از خدمات خرید ووچر پرفکت مانی میهن پرداخت، از ۱ دلار تا هر مبلغی ووچر تهیه کرده و کد آن را به شخص مورد نظر ارسال کنید. 

۴- شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

یک کاربرد ووچر پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی است. شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر، خیلی سریع انجام خواهد شد.

۵- خرید ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از کاربردهای ووچر پرفکت مانی، امکان خرید ارزدیجیتال است. در میهن پرداخت می‌توانید از خدمات نقد ووچر پرفکت مانی استفاده کرده و به راحتی خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید.

مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی

یکی از مهمترین کاربرد ووچر پرفکت مانی، تجربه کاربری آسان است. در زیر برخی از مزایای ووچر پرفکت مانی آورده شده است: 

  • عدم تحریم ایرانیان 
  • امکان پرداخت در سایت های خارجی به صورت آنی و بدون هیچ اتلاف وقتی
  • خرید و فروش راحت کدهای ووچر پرفکت مانی
  • نداشتن تاریخ انقضا تا زمان استفاده از آن 
  • کارمزد کم در هنگام برداشت ووچر از حساب (در صورت احراز هویت حساب پرفکت مانی مقدار کارمزد ۰.۵% و در غیر اینصورت مقدار کارمزد ۱.۹۹% است)
  • تجربه خرید با امنیت بسیار بالا
  • صرفه جویی در زمان هنگام استفاده از ووچر پرفکت مانی
  • عدم نیاز به حساب پرفکت مانی شخصی
  • عدم پرداخت کارمزد برای سپرده‌گذاری (شارژ ووچر به حساب پرفکت مانی)

سخن آخر

در این مقاله با ۵ کاربرد ووچر پرفکت مانی و مزایای آن آشنا شدید. شما می توانید با ثبت نام در میهن پرداخت از خدمات آنی و اتوماتیک پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی لذت ببرید. خرید شما هم با امنیت بالا انجام شده و هم نگران زمان انجام آن نیستید. اگر سایتی را می شناسید که بتوان در آن خرید با پرفکت مانی انجام داد به ما معرفی کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *