نحوه پرداخت با پی پال

/ / دسته‌بندی نشده
نحوه پرداخت با پی پال “”

بروزرسانی مهر ۲۵, ۱۴۰۲

در سال‌های گذشته، زمانی که خرید از فروشگاه‌ها و پرداخت آنلاین بین‌المللی فراهم نبود، برای خرید اجناس خارجی حتماً لازم بود که به کشورهای دیگر سفر کنیم و یا به دوستان و آشنایانی که در کشور مورد نظر ساکن هستند سفارش دهیم. امروزه با به وجود آمدن درگاه‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی مانند پی پال، خرید با پرفکت مانی، خرید با وب مانی و… خرید با پی پال برای شما امکان‌پذیر شده و شما می‌توانید از هر فروشگاه معتبر خارجی هر آنچه که لازم دارید را بخرید، اما آیا با نحوه پرداخت با پی پال آشنا هستید؟ آیا می‌دانید که باید چگونه با پی پال خرید کنیم؟

در معرفی پی پال می‌توان گفت که شرکت پی پال در سال ۱۹۹۹ تأسیس شده است. پی پال به عنوان یکی از روش‌های ارسال پول به خارج و دریافت پول به صورت آنلاین است. با استفاده از آن شما می‌توانید برای شارژ حساب پی پال برای دوستان، خانواده در خارج از کشور انجام داده و یا از فروشگاه‌های آنلاین خارجی مانند نایک، ادیداس و … خرید کنید. این شرکت درزمینه تجارت الکترونیک و سامانه مربوط به انتقال وجه و تراکنش‌های مالی فعالیت می‌کند و یک جایگزین مناسب روش‌های سنتی است که به صورت آنلاین با اتصال اینترنت پرداخت وجه و تراکنش‌های مالی را انجام می‌دهد.

نحوه پرداخت با پی پال

آموزش پرداخت با پی پال

به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده است استفاده از حساب پی پال در ایران، ریسک بسیار بالایی دارد اما افرادی که در خارج از کشور هستند و می‌خواهند از خدمات پی پال استفاده کنند و یا شارژ حساب پی پال انجام دهند، افتتاح حساب پی پال هیچ خطری برایشان نخواهد داشت، زیرا آن‌ها در کشوری زندگی می‌کنند که تحریم نیست و استفاده ازاین سیستم پرداخت در آن کشور به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد؛ در میهن پرداخت به راحتی می‌توانید بدون احراز هویت در سایت‌های خارجی با سیستم الکترونیکی پی پال خرید کنید. اگر حساب پی پال دارید نحوه پرداخت با پی پال به شرح زیر می‌باشد:

۱- انتخاب محصول و بررسی آن

در وهله اول وارد سایت مورد نظر شوید و محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید.

۲- ورود به حساب کاربری پی پال

در این مرحله آدرس ایمیل خود و رمز عبور ایمیل را وارد کنید و وارد حساب کاربری خود در پی پال شوید.

مراحل پرداخت با پی پال برای پرداخت

۳- انتخاب پی پال به عنوان روش پرداخت

زمانی که برای خرید یک محصول اقدام کردید و به صفحه پرداخت رسیدید، معمولا روش‌های پرداخت مختلفی مانند درگاه پی پال، درگاه ویزا کارت و … قابل مشاهده است که اگر به پی پال دسترسی دارید، در بخش pay with بر روی دکمه paypal کلیک کنید.

چگونگی پرداخت با پی پال

۴- انتخاب یکی از حساب‌های پی پال در زمان پرداخت

زمانی که وارد حساب کاربری خود شدید و پی پال را به عنوان روش پرداخت برای سایتی که در آن هستید انتخاب کردید، مشاهده می‌کنید که گزینه پرداخت پیش فرض شما برای پی پال ظاهر می‌شود، اگر می‌خواهید حسابی را که پی پال برای پرداخت هزینه خریدتان استفاده می‌کند تغییر دهید گزینه Change انتخاب کنید و حسابی که می‌خواهید پرداخت را با آن انجام دهید انتخاب نمایید. به عنوان مثال می‌توانید حساب بانکی و یا کارت اعتبارتان را انتخاب کنید.

۵- تأیید تراکنش

هنگامی که پی پال را به عنوان گزینه پرداخت خود انتخاب کردید و مشخص کردید هزینه پرداخت خرید شما با یکی از حساب‌های پی پال پرداخت می‌شود تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات سفارش خود را بررسی کنید این اطلاعات شامل آدرس ارسال، جوایز، کوپن‌ها و… می‌باشد اگر از صحیح بودن اطلاعاتتان مطمئن شدید کافی است بر روی Confirm and pay کلیک کنید و تأیید و پرداخت خود را انجام دهید.

کاربردهای پی پال

پی پال به عنوان یکی از روش‌های پرداخت، کاربردهای بسیار زیادی در خارج از کشور و یا ایران دارد که در ادامه به بررسی کاربردهای آن می‌پردازیم. اگر خارج از ایران هستید، به راحتی در سایت papypal.com ثبت نام کرده و یک حساب پی‌پال بسازید. برای کاربران داخل ایران نیز به دلیل تحریم‌ها، این أمر کار راحتی نبوده و باید از خدمات صرافی‌ها استفاده کنند.

کسب درآمد

بسیاری از افراد دوست دارند به کشورهای دیگر سفر کنند و در آنجا درآمد دلاری داشته باشند. خوب است بدانید که در ایران می‌توانید به صورت فریلنسری کار کنید و دریافت درآمد دلاری داشته باشید؛ از بهترین روش‌های کسب درآمد استفاده از حساب پی پال می‌باشد. شما با این حساب می توانید دستمزد خود را دریافت کنید، از جمله کارهایی که می‌توانید به صورت فریلنسری انجام دهید شامل کارهای گرافیکی مانند طراحی لوگو، طراحی وب سایت، تولید محتوا، ترجمه و آموزش زبان و… هستند.

اگر درآمد دلاری دارید می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی از خدمات نقد کردن میهن پرداخت استفاده کنید.

خریدهای اینترنتی

وقتی شما یک اکانت پی پال فعال داشته باشید یعنی از ویزاکارت برای وریفای پی پال استفاده کرده باشید، با استفاده از آن می‌توانید در تمام سایت‌­هایی که درگاه پرداخت پی پال ارائه می‌کنند، خرید انجام دهید. پی پال به عنوان یکی از روش‌های پرداخت، در فروشگاه‌ها و کسب و کارهای بسیاری پشتیبانی می‌شود؛ با داشتن یک حساب پی پال فعال، پرداخت درسایت‌های خارجی را خیلی آسان‌تر و سریع‌تر می‌توان انجام داد به این شرط که سایت مقابل درگاه پرداخت با پی پال را داشته باشد. شرکت‌هایی مانند آیلتس، نتفلیکس و… از وب سایت‌های بزرگی هستند که برای کاربران خود درگاه پی پال را به عنوان یک روش پرداخت انتخاب کردند.

خرید کالا در سایت های خارجی از ایران، به شرط اینکه آدرس غیر ایران برای ارسال محصولات خریداری شده داشته باشید توسط میهن پرداخت انجام خواهد شد.

رزرو و پرداخت هتل‌های خارجی

اگر قصد دارید به کشورهای خارجی سفر کنید، می‌توانید برای رزرو هتل از سایت airbnb و یا سایت‌های دیگر، از پی پال استفاده کنید. اگر حساب پی پال ندارید، از خدمات حرفه‌ای میهن پرداخت، به راحتی و بدون احراز هویت برای رزرو هتل و بلیط هواپیما بهره ببرید.

آموزش پرداخت با پی پال

ارسال پول به سایر حساب‌های پی پال

با استفاده از درگاه الکترونیکی پی پال می‌توانید برای افرادی که حساب پی پال دارند پول ارسال کنید. برای انتقال پول در پی پال، تنها چیزی که نیاز دارید آدرس ایمیلی است که طرف مقابل با آن اکانت پی پال ساخته، سقف تراکنش در پی پال در ماه‌های اول ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار و در ماه‌های بعدی تا ۲۵۰۰ دلار در ماه می‌باشد.

دریافت پول از طریق پی پال

اگر شما در حال انجام کارهای فریلنسری مانند برنامه نویسی، تولید محتوا، سئو و سوشال مدیا و… برای سایت‌های خارجی هستید، می‌توانید با استفاده از حساب پی پال درآمد خود را به صورت دلاری دریافت کنید. در ایران، دسترسی به حساب پی پال به دلیل تحریم‌های زیاد، دشوار است و فریلنسرها برای نقد کردن درآمد ارزی خود و یا نقد کردن پی پال، باید افتتاح حساب پی پال انجام داده و یا برای برداشت ریالی، از صرافی‌های معتبر مانند میهن پرداخت استفاده کنند. به این صورت که صرافی میهن پرداخت، حساب پی پال در اختیارتان قرار داده و بعد از واریز، با نرخ لحظه‌ای با شما تسویه می‌کند.

ثبت نام در سمینارهای خارجی

ممکن است شما آگهی برگزاری یک سمینار را در یکی از سایت‌های خارجی مشاهده کنید، می‌توانید ازطریق پی پال پرداخت ارزی را برای ثبت نام در این سمینار خارجی انجام دهید. در این صورت شما به راحتی از راه دور، برای این سمینار ثبت‌نام می‌کنید و مشکلی نخواهید داشت. از پی پال می‌توان برای پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس‌های خارجی، آزمون‌های خارجی انجمن‌های علمی استفاده کرد.

چگونه با پی پال خرید کنیم؟

برای خرید با پی پال، قبل ازهر چیزی توصیه می‌شود حتماً یک کیف پول پی پال داشته باشید. زیرا برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی استفاده از کیف پول راه حل بسیار مطمئن‌تر و آسان‌تر نسبت به پرداخت با کارت‌های اعتباری می‌باشد. درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال برای کاربران خود امکان خرید از ۲۰۰ کشور و فروشگاه آنلاین در سراسر جهان و تبدیل پول به بیش از ۲۵نوع ارزدیجیتال فراهم کرده است. زمانی که حساب پی پال شما وریفای شود، می‌توانید با استفاده از آن به صورت آنلاین خرید کنید کافی است کالا یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید و هنگام پرداخت گزینه پی پال را انتخاب کرده و مراحل پرداخت را انجام دهید.

چگونه با پی پال خرید کنیم

خدمات پی پال

امروزه پی پال به یکی از بزرگترین سیستم‌های خرید آنلاین در جهان تبدیل شده است. این سیستم به دلیل امنیت، دقت و سرعت بالا در نقل و انتقال مستقیم پول محبوبیت بسیاری در بین کاربران خود کسب کرده؛ از خدمات پی پال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خرید به صورت آنلاین از ۲۰۰ کشور دنیا
  • خرید از سایت‌های معتبر مانند eBay
  • شارژ پنل‌های دامین مانند Directl
  • پرداخت هزینه‌های ثبت مقاله یا ثبت نام آزمون‌های بین‌المللی
  • تبلیغات در سایت‌های مختلف

متأسفانه کشور ایران به دلیل تحریم‌های موجود نمی‌تواند از پی پال استفاده کند و در صورت ایجاد حساب پی پال و مشخص شدن کوچکترین ارتباط با ایران این حساب مسدود می‌شود. اما می‌توانید از صرافی‌های معتبر مانند میهن پرداخت بخواهید تا خرید و فروش پی پال و پرداخت وجه را در خارج از کشور برایتان انجام دهند.

سخن آخر

همانطور که گفتیم پی پال یکی از درگاه‌های پرداخت آنلاین است که افراد می‌توانند از آن برای خرید و فروش کالا و خدمات و شارژ حساب خود استفاده کنند. قبل از افتتاح حساب پی پال خوب است با نحوه پرداخت با پی پال آشنا شوید و به راحتی خرید خود را از سایت‌های مورد نظرتان انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *