معرفی سایت هتزنر و خدمات آن

/ / دسته‌بندی نشده
“”

بروزرسانی دی ۷, ۱۴۰۲

اگر در حوزه طراحی وبسایت فعالیت دارید، برای راه‌اندازی وب سایت خود نیازمند یک مرکز داده یا دیتاسنتر هستید تا بستر اینترنت ایمن با سرعت بالا را برایتان فراهم کند. یک مرکز داده برای ذخیره، مدیریت، پردازش و توزیع مقادیر زیادی از داده‌های یک سازمان ضروری است. تابحال تجربه خرید از سایت هتزنر و پرداخت فاکتور هتزنر را داشته‌اید؟ اگر نمی‌دانید هتزنر چیست؟ ما در این مقاله قصد معرفی سایت هتزنر را به طور مفصل داریم که تمامی خدمات، تاریخچه آن را بیان خواهیم کرد، برای کمک به توسعه کسب و کارتان با این مقاله همراه باشید.

هتزنر چیست؟

Hetzner یک شرکت میزبانی اینترنت و اپراتور مرکز داده است که سرورهای اختصاصی، سرورهای مسیریابی، سرورهای ابری، مکان یابی سخت‌افزار سرور، و خدمات میزبانی مدیریت شده را ارائه می‌دهد. این شرکت بنام بنیان‌گذار مارتین هتزنر در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد، هدف هتزنر ایجاد ترکیبی عالی از فناوری قوی و پایدار، خدمات انعطاف‌پذیر، قیمت‌گذاری مناسب و پشتیبانی شایسته از مشتری است.

ساخت حساب کاربری در هتزنر

 ساخت یک حساب کاربری در Hetzner ساده است. برای این منظور وارد سایت  Hetzner شده و گزینه log in را انتخاب کنید. در صفحه جدید روی گزینه register now مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

معرفی سایت هتزنر

Verifivation: در مرحله بعدی، نام ایمیل، پسورد را وارد کرده و پس از آن یک لینک تأیید به ایمیلتان فرستاده می­‌شود که لازم است برای ورود به مرحله بعد آن را تأیید کنید.

Name: قدم سوم تایید نام و نام خانوادگی است.

Contact: در این مرحله، مشخصات محل سکونت، کشور و شماره تلفن را ثبت کنید.

ثبت نام در هتزنر

Payment: مرحله آخر انتخاب روش پرداخت، شامل paypal، debiet card و visa card است.

وریفای حساب هتزنر چگونه است؟

بعد از اولین ورورد به حساب کاربری‌تان، برای افزایش امنیت حساب خود، با توجه به شرایط زیر مجدد حسابتان را وریفای کنید. برای این منظور، باید از کارت شناسایی فیزیکی ( ×اسکرین شات یا سایر نسخه های دیجیتال نباشد×)خود عکس بگیرید. 

هتزنر چیست

خدمات سایت هتزنر Hetzner

خدمات هتزنر شامل، Cloud، سرور اختصاصی، مزایده سرورها، اشتراک ذخیره سازی، میزبانی وب، سرورهای مدیریت شده، راه حل‌های سفارشی و جعبه‌های ذخیره‌سازی است.

خرید سرور هتزنر

استفاده از سرویس Cloud هتزنر

کلود یک فضای مجازی جهت ذخیره‌­سازی اطلاعات بوده که امکان دسترسی به اطلاعات را در هر زمان و مکانی به کاربران ارائه می‌دهد. محصولات Cloud شرکت هتزنر در کشور آلمان، فنلاند و آمریکا بر روی سرورهای پارک‌های مرکز داده، اجرا می‌شوند. شروع قیمت این محصول از ۳.۴ یورو تا ۴۹.۹۰ یورو در ماه است.

hetzner چیست

سرور های اختصاصی (DEDICATED SERVERS)

به چه دلیل ما نیاز به سرور اختصاصی خواهیم داشت؟ وقتی سایت پس از رشد و افزایش بازدیدها با کندی مواجه شود شما نیاز به یک سرور اختصاصی دارید، که باید متناسب با نیاز سایت و سرعت و قدرت سخت افزاری که در اختیار دارید انتخاب شود. در هنگام خرید سرور اختصاصی از هتزنر یک فیلتر برای تنظیم قیمت (Price) تا ۱۰۰۰ یورو، موقعیت جغرافیایی (Location)، فرکانس (Frequency) از ۲.۱ تا ۳.۷ گیگاهرتز (GHz)، حافظه (RAM) ۱۶ تا ۱۰۲۴ گیگابایت (GB)، درایو (Drives) شامل درایوهای دیسک سخت (HDD) و سایز هر درایو وجود دارد.

مزایده سرورها (SERVER AUCTION)

در سایت هتزنر، امکان خرید سرورهایی با قیمت پایین تر نیز وجود دارد که به عنوان مزایده سرور ارائه می شود. قیمت این سرورها هر ۴۵ ساعت کاهش یافته تا به فروش برسد. معمولا سرورهای کنسل شده بوده و در یک تایم محدودی آفرها برقرار می باشند. برخی از مشکلات این سرورها، قدیمی بودن سخت افزار، مشکلاتی در هارد دیسک هستند. شروع قیمت از ۲۸ یورو در ماه است.

اشتراک ذخیره­ سازی (STORAGE SHARE)

از این طریق می توانید اسناد، تصاویر و موسیقی خود را به راحتی از طریق هر رایانه شخصی، تبلت یا گوشی هوشمند ذخیره، ویرایش و به اشتراک بگذارید. شروع قیمت از ۳.۹۰ یورو در هر ماه است.

میزبانی وب (WEB HOSTING)

هنگامی که یک ارائه دهنده میزبانی فضایی را در یک وب سرور به یک وب سایت اختصاص می‌دهد تا فایل های خود را ذخیره کند، آنها یک وب سایت را میزبانی می‌کنند. میزبانی وب باعث می‌شود که فایل‌هایی که یک وب سایت را تشکیل می‌دهند (کد، تصاویر و غیره) برای مشاهده آنلاین در دسترس باشند. هر وب سایتی که تا به حال بازدید کرده‌اید بر روی یک سرور میزبانی می‌شود. میزان فضای اختصاص داده شده روی سرور به یک وب سایت به نوع میزبانی بستگی دارد. هتزنر میزبانی وب را در چهار سطح ۱، ۴، ۹ و ۱۹ ارائه می‌دهد که به ترتیب ۱.۶۰ یورو، ۴.۱۲ یورو، ۸.۳۲ یورو و ۱۶.۷۲ یورو در هر ماه است.

سرورهای مدیریت شده (MANAGED SERVERS)

تمامی سرورهای مدیریت شده شامل پشتیبانی کتبی و تلفنی رایگان در طول زمان پشتیبانی مشخص شده می باشد. هزینه خرید سرورهای مدیریت شده، از ۲۹ یورو تا ۱۴۹ یورو در هر ماه است.

راه حل های سفارشی (CUSTOM SOLUTIONS)

گاها ممکن است به سرور و روت خاصی نیاز داشته باشید ولی هیچ کدام از سرورهای اختصاصی از قبل تنظیم شده متناسب با خواسته شما نیستند، از این رو هتزنر امکاناتی برای شما فراهم می‌کند که می‌توانید متناسب با کار و حرفه تان آن را سفارش بدهید. قیمت این سرورها متناسب با تقاضای شما متغیر بوده و قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

جعبه های ذخیره سازی (STORAGE BOXES)

از این طریق شما می‌توانید از همه جا و در هر زمان از طریق رایانه شخصی، تلفن هوشمند و تبلت به فضای ذخیره‌سازی خود دسترسی داشته باشید. فایل‌های شما در Storage Box‌ها با یک پیکربندی RAID محافظت می‌شوند که می‌تواند چندین خرابی درایو را تحمل کند. بنابراین، احتمال نسبتا کمی در ازبین رفتن اطلاعات وجود دارد. شروع قیمت نیز از ۳.۵۱ یورو تا ۴۴.۶۵ یورو در ماه است.

۱۱ مزیت سرور هتزنر

  • امکان پرداخت ارز فاکتور هتزنر با پی پال برای کاربران ایرانی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تلفن و ایمیل پشتیبانی و امنیت بالا
  • امکان تغییر سخت‌افزار سرورهای ابری از داخل پنل کاربری با پرداخت هزینه برای مدت زمان ارتقا سرور
  • امکان تست سرورهای اختصاصی به مدت یک هفته با تحویل در کمتر از ۶ ساعت
  • امکان تهیه سرورهای ابری به صورت ساعتی و ماهانه با تحویل و تغییر آنی
  • امکان نصب دیتاسنتر با Image
  • مجهز بودن دیتا سنتر به سیستم نجات از طریق شبکه و ارائه گزارش کامل ترافیک
  • پنل مدیریتی کامل برای کاربران
  • هزینه مقرون به صرفه خدمات
  • ارائه خدمات پایدار
  • موقعیت جغرافیایی مناسب سرورها

سخن آخر

در این مقاله به معرفی سایت هتزنر، خدماتی که ارائه می کند و نحوه ثبت نام و ساخت حساب کاربری در آن پرداختیم. امکان شارژ حساب کاربری هتزنر در ایران وجود ندارد و در صورت خرید سرور در این سایت، می‌توان فاکتور آن را پرداخت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *