مسترکارت چیست؟ خرید مسترکارت مجازی بهتر ات یا مسترکارت فیزیکی؟

/ / دسته‌بندی نشده
خرید مسترکارت “”

یکی از پرطرفدارترین کارت های بین المللی که تاکنون توانسته جایگاه خود را در ۱۴۰ کشور جهان ثابت نگاه دارد مسترکارت می باشد. با خرید مستر کارت می توان انواع تراکنش های بین المللی را به راحت‌ترین شیوه ممکن انجام داد. تراکنش هایی همچون انتقال وجه، خرید از فروشگاه های اینترنتی، ثبت نام در دوره های آموزشی و…

انواع مسترکارت

انجام تراکنش با مستر کارت کار آسانی می باشد و هر فردی که دارای این کارت است می تواند به راحتی تبادلات مالی با کشورهای خارجی که مد نظر دارد را داشته باشد.

به طور کلی مسترکارت در دو نوع فیزیکی و مجازی وجود دارد و بسته به نیاز مشتری صادر می گردد.

مسترکارت فیزیکی

این مسترکارت برای خرید نمودن از فروشگاه ها و همچنین انجام تراکنش های اینترنتی قابل استفاده می باشد و برای اینکه پول نقد همراه فرد نباشد مورد استفاده قرار می گیرد.

مسترکارت مجازی

از این کارت مجازی فقط برای انجام کارهایی که به صورت مجازی یا همان اینترنتی هستند استفاده می گردد و به وسیله این کارت می توان انواع سفارشات اینترنتی را انجام داد.

شارژ  نمودن مسترکارت

مسترکارت این قابلیت را دارد تا در هر زمانی که بخواهید کارت خود را با کارمزدی پایین شارژ کنید و نگران اتمام نقدینگی کارت خود نشوید.

این را هم اضافه کنیم که در هنگام شارژ نمودن مسترکارت بایستی ۲۴ساعت صبر نمایید تا کارتتان شارژ گردد. حتی ممکن است در ایام تعطیلات اروپای ها این زمان بیشتر نیز گردد. پس در هنگام شارژ نمودن مسترکارت خود نهایت توجه را داشته باشید تا به مشکل بر نخورید.

خرید مسترکارت

فرق مستر کارت با ویزاکارت

اینکه هر دو کارت برند های مشهور کردیت کارت در جهان هستند درست است اما خوب از نظر نرخ سود، محدودیت های اعتبار، ویژگی های سیستمی و برنامه های پاداشی متفاوت می باشند.

اما خوب این را هم اضافه کنیم که از نظر دسترسی به خدمات هر دو تقریبٱ خدمات یکسانی را ارائه می نمایند و می توان با یکی از این کارت ها از خدماتی که ارائه می کنند بهره کافی و لازم را برد.

تبدیل نقدینگی به ریال

اگر در مسترکارت شما دلار یا هر ارز دیگری وجود دارد و می خواهید موجودی خود را به ریال نقد کنید کافی است وارد وب سایت مورد نظر و مطمئنی که می شناسید شوید و با انجام چند عمل ساده نقدینگی خود را به ریال دریافت کنید.

میهن پرداخت با روشی نوین آماده ارائه خدمات نوین است.

به طور کلی خرید مسترکارت می تواند بهترین انتخاب برای کسانی که قصد مسافرت یا تجارت کردن در کشور های دیگر را دارند باشد و لازم نیست وقت خود را در صرافی ها برای تغییر ارز هدر بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *