چه مدارکی برای ساخت حساب پی پال نیاز است؟

/ / دسته‌بندی نشده
افتتاح حساب پی پل “”

بروزرسانی شهریور ۲۴, ۱۴۰۰

یکی از سرویس های اینترنتی که می تواند خدمات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار دهد، حساب پی پال وریفای شده می باشد. وقتی یک کاربر شروع به ساخت حساب پی پل می کند می تواند به بسیاری از وب سایت ها و همچنین فروشگاهایی که اینترنتی هستند وارد شده و با آسودگی و اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد. اگر دوست دارید از دغدغه های ساخت حساب پی پال خلاص شوید از متخصصین ما در میهن پرداخت برای افتتاح حساب پی پال خدمات بگیرید و با آسودگی از آن بهره ببرید.

اکانت پی پال (PayPal) هم به نوعی یکی از  بزرگترین عوامل برای سیستم پرداخت آنلاین از نظر مالی در دنیا به شمار می رود.

بهتر است بدانید که سیستم پی پال امروزه نقش مهمی را در خرید و فروش و همچنین انتقال پول بازی می کند و کاربرانی که افتتاح حساب پی پال را انجام داده اند، به خوبی به این موردی که اشاره نموده ایم واقف می باشند. یک ویژگی دیگری که در ساخت حساب پی پال و استفاده نمودن به آن واقف خواهید شد، سرعت دریافت و انتقال پول و به خصوص امنیت آن است. شما با یک بار استفاده کردن از این حساب به این امر پی خواهید برد.

شما کاربران عزیز می توانید بعد افتتاح حساب پی پل بدون درنگ و ظرف کمتر از چند دقیقه کار انتقال پول را به راحتی انجام دهید و همچنین در قبال انتقال پول نیز رسید دریافت نمایید.

مدارک افتتاح حساب پی پل

مدارکی که برای افتتاح حساب نیاز است به این شرح می باشد:

اسکن پاسپورت خود یا شخص مورد اعتماد. چرا که در ایران نمی توان حساب پی پال باز نمود، چون ایران از این سو هم تحریم می باشد و با افتتاح حساب امکان ضبط و بلوکه شدن حساب بسیار بالا است. و بهتر است از آی پی کشور های دیگر کمک بگیرید.

ساخت حساب پی پل

مراحل ساخت حساب پی پل

بعد از اینکه درخواست ساخت حساب پی پل خود را ثبت نمودید حداقل باید ۱ تا ۳ روز کاری صبر کنید تا افتتاح حساب پی پال شما صورت بگیرد و بتوانید از آن استفاده نمایید.

– ثبت نام کردن برای افتتاح حساب: به این منظور باید ابتدا در حساب کاربری ثبت نام نمایید.

– درخواست دادن: بایستی شما درخواست خود مبنی بر افتتاح حساب پی پل را در قسمت سرویس ها پر نمایید.

– پرداخت نمودن مبلغ : حال باید مبلغ مورد نظر سیستم را پرداخت کنید.

– دریافت حساب :  بعد از اتمام کارهای ساخت حساب پی پل باید منتظر باشید تا به درخواست شما جواب دهند و حساب را برای شما باز نمایند که آن هم از ۱ تا ۳ روز کاری ممکن است طول بکشد تا حساب وریفای شود و بدستتان برسد.

 

حال شما یک حساب پی پال وریفای شده دارید و می توانید کارهای مربوطه خود را به راحتی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *