آموزش وریفای حساب پی پال PayPal

/ / دسته‌بندی نشده
آموزش وریفای حساب پی پال “”

بروزرسانی مرداد ۲۰, ۱۴۰۰

بعد از افتتاح نمودن حساب PayPal برای اینکه راحت بتوانیم از خدمات این حساب استفاده کنیم، بهتر است حساب پی پال را وریفای نماییم. خوب است بدانید که اگر حساب پی پال، وریفای نشود اصلأ هیچ ارزشی ندارد. یعنی نمی توانید از آن به درستی استفاده کنید. حال می خواهیم در این مطلب برای شما آموزش وریفای نمودن حساب پی پال را داشته باشیم، خوشحال میشویم که با ما همراه شوید.

آموزش وریفای حساب پی پال

برای افتتاح نمودن حساب پی پال وریفای شده دو راه پیش روی ما قرار می گیرد. یک اینکه از طریق سایت اجازه افتتاح حساب پی پال را بدهیم تا کارها را برای ما پیش ببرند یا اینکه خود شخصأ اقدام به افتتاح حساب کنیم.

اگر می خواهید خود این عمل را انجام دهید، باید توجه داشته باشید که اطلاعاتی که برای افتتاح حساب پی پال وریفای لازم است، نباید ربطی به کشور ایران داشته باشد. چرا که یکی از تحریم های ایران مربوط به شرکت پی پال می باشد که بسیار هم در مورد حیطه تحریم ایران سخت گیر است. چرا که اگر با آی پی ایران وارد شوید امکان دارد پی پال حساب را بلوکه و ضبط نماید.

پس بایستی از کشورهای دیگر به غیر از ایران برای انجام تاسیس حساب اقدام نمایید. اطلاعات اقامتی که شامل قبض آب، برق و آدرس مکان استیجاری به همراه یک حساب بانکی در همان کشور مورد نظر لازم است که آماده داشته باشید.

اگر تمام فاکتورهای حساب پی پال را داشته باشید نوبت به وریفای نمودن حساب پی پال می رسد.

آموزش وریفای کردن حساب پی پال برای شما عزیزان می تواند یک گزینه مناسب باشد چرا که از تمام مراحل وریفای نمودن حساب خود اطلاع کامل را پیدا خواهید کرد.

مراحل اقدام به وریفای کردن حساب پی پال

۱-برای این کار اول آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بعد ایمیلی را که از طرف پی پل برای شما ارسال شده را باز نموده و گزینه “Confirm Your Email Address” را انتخاب نمایید.

۲-در مرحله بعدی نوبت به پسورد ورود به حساب می رسد. در این زمان پسورد خود را وارد کرده و سپس گزینه Confirm Email Address را انتخاب نمایید.

۳-بعد از اینکه تایید ایمیل را گرفتید، باید شماره تلفن همراه خود را هم تایید نمایید که برای آن هم یک کد ارسال خواهد شد و بعد با استفاده از آن کد، شماره موبایل خود را هم باید تایید کنید.

۴-بعد از آن به اکانت کاربری خود وارد شده و بر روی گزینه نوتیفیکیشن ها که در بالای صفحه و در قسمت راست نمایش داده شده کلیک نمایید و بعد گزینه “Provide information” را انتخاب نمایید.

۵-حال در مرحله بعد باید اطلاعات حساب بانکی خود را تایید کنید و سپس مدارک شناسایی خود را هم آپلود نمایید تا پس از بررسی نمودن های لازم، تایید بشوند.

آموزش وریفای حساب پی پال

۶-حال نوبت آن است که اطلاعات آدرس خود را وارد کرده و تصویری از یک قبض خدماتی که به نام خودتان که به همان آدرس ارسال شده است را پیوست نمایید. پس از آن گزینه Next را باید انتخاب کنید. فقط یادتان نرود که قبض خدماتی باید به انگلیسی ترجمه شده باشد و دارای آدرسی برابر با آدرس خودتان باشد که خارج از ایران است.

۷-بعد می بایست کارت شناسایی که شامل یکی از موارد پاسپورت، ایدی کارت و یا گواهینامه رانندگی است را به صورت واضح برای پی پل ارسال نمایید و دوباره بروی دکمه Next کلیک نمایید.

۸-در آخر هم باید یک کردیت کارت یا کارت حساب بانکی خارجی را به حساب خود متصل نمایید. برای انجام اینکار اول گزینه Next را انتخاب نموده و بعد گزینه Link a Card را انتخاب نمایید.

۹- شما باید در فرم نمایش داده شده، اطلاعات کارت بانکی خود را نیز وارد کرده و بعد از آن روی گزینه Save کلیک نمایید.

با این آموزش وریفای کردن حساب پی پال شما می توانید وریفای نمودن حساب پی پال را به راحتی انجام دهید.

همچنین جهت شارژ حساب پی پال خود و خرید و فروش پی پال می توانید از خدمات نوین میهن پرداخت بهره ببرید.

همچنین امکان نقد کردن حساب پی پال نیز در میهن پرداخت مهیا شده است و تسویه ریالی در کمترین زمان ممکن انجام میشود.

تنها یک نکته باقی می ماند آن هم این است که منتظر بمانید تا مدارکی که ارسال نموده اید از طرف سیستم تایید شود و این تایید شدن حدود ۴۸-۷۲ ساعت کاری ممکن است طول بکشد. بعد از اینکه تاییدیه را گرفتید می توانید تمام امکاناتی که این حساب در اختیارتان قرار داده مثل انتقال پول و خرید و… را به آسانی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *